Het gaat mij er niet om dat mijn naam er uit is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, heel eng dat die 18 reakties daar je een gevoel geven dat je iets misloopt.
het is een hele mooie OP, dat vind ik ook, maar er zitten op PF maar enkele van de oude garde die dit soort dingen waarderen. voor de rest zijn de 250.000 actieve "leden" fakerds, rellende achterlijke drugs gebruikende sukkeltjes die heel stoer komen vertellen wat ze wel niet geslikt hebben.
een "bron" kan ik niet meer plaatsen, want daar is het topic te oud voor..
die rellende sukkeltjes wil je HIER echt niet hebben..
vandaar dat alle FOK! linkjes er uit zijn gehaald.
Als ze niks verkopen waarom duurt de mail dan zo lang? Dan hebben ze toch geen flikker te doen???quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef jopiede het volgende:
Hello, jopiede,
Thank you for your support on Dealperfect.
But we are changing a new paypal account presently. The old one cannot receive money at present.The problem is supposed to be solved after Oct. 5th, but not for sure.
If you still like to buy the item then, just contact me.
Sorry for the trouble caused.
Best regards,
Rachel
Nog eff wachten dus
... en dat mag zijn?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef mickeyD het volgende:
taobao shopping directory in het engels: http://taobaonow.com/shopping-directory.html
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:25 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar voel jeje geraakt, of gestreeld, dat is de vraag.
gast, rot op ___quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:04 schreef mickeyD het volgende:
ja, dat had gemoeten idd..
X-cuse me voor mijn lompigheid!
Mijn grote teen doet pijn...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef DjimmyR het volgende:
Nog acht paketjes onderweg, mag wel eens opschieten.
Hier uit concludeer ik het van Joene94;quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
[..]
waaruit concludeer je dat? mij is het vrijdag gewoon gelukt. sku's opgeven en een taobao-order, hij maakt paypalbetaling aan.
quote:quote:
Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef PietBel het volgende:
Ik ben sinds een tijd weer van plan om wat te bestellen. alleen DP purcache doet niet lekker.
Kan ik hem in nijntje taal nu gewoon gaan mailen en krijg ik dan een link voor paypall oid?
Vind het een beetje raar nu en maak niet graag een mistake.
Rachel vertelde dit in een mailtje van mij:
quote:
But like we said, we cannot receive money via paypal account at present because of the copied items in our site.
And we are fixing the problem with Paypal, but has not solved completely. Probably it needs several days to process it.
Wachten tot ze het dus weer op orde hebben, want ze hebben dus nog niet het Paypal probleem opgelost. Ook niet bij bestellingen via de mail.
er zijn 3 mailaccounts van dp waarvan er 2 gebanned zijn door pp. eentje nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier uit concludeer ik het van Joene94;
[..]
dus je moet joene94 maar even vragen waar hij t vandaan heeft?
Rachel vertelde dat dus aan mij via de mail. En dat mailtje stuurde ze op maandag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier uit concludeer ik het van Joene94;
[..]
dus je moet joene94 maar even vragen waar hij t vandaan heeft?
Waar vind ik deze coupon?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Lolque het volgende:
Rachel wil echt gewoon met geen mogelijkheid mijn 5$ coupon gebruiken.
Eerst kon ze de coupon niet invoeren in het systeem en nu moet de order boven de 50$ zitten, terwijl d'r op de site 40$ staat, en wat de order ook is.
Zuchttt..
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??quote:
Ja ik sta d'r ook een beetje van te kijken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??![]()
Ik heb weleens een gratis $5 coupon gebruikt, deze moest terecht bij een bestelling van $40+ gebruikt worden.
Dan kun je beter een cashback doen om vervolgens het geld weer terug te sturen minus 2X paypal kosten. Rachel...toevallig dat zij weer zo geniepig is. Je punten zijn toch gewoon geld waard.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, heel eng dat die 18 reakties daar je een gevoel geven dat je iets misloopt.
het is een hele mooie OP, dat vind ik ook, maar er zitten op PF maar enkele van de oude garde die dit soort dingen waarderen. voor de rest zijn de 250.000 actieve "leden" fakerds, rellende achterlijke drugs gebruikende sukkeltjes die heel stoer komen vertellen wat ze wel niet geslikt hebben.
een "bron" kan ik niet meer plaatsen, want daar is het topic te oud voor..
die rellende sukkeltjes wil je HIER echt niet hebben..
vandaar dat alle FOK! linkjes er uit zijn gehaald.
Dat is wel erg krom ja. Misschien als je zegt dat een goede vriend bij paypal werkt dat ze het wel accepteert.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wacht effe, als je coupons "koopt" dan moet je een minimaal bedrag besteden van $40 of $50??![]()
Ik heb weleens een gratis $5 coupon gebruikt, deze moest terecht bij een bestelling van $40+ gebruikt worden.
Dan kun je beter een cashback doen om vervolgens het geld weer terug te sturen minus 2X paypal kosten. Rachel...toevallig dat zij weer zo geniepig is. Je punten zijn toch gewoon geld waard.
Hier ook hele slechte ervaringen met Rachel. Helaas voor dealperfect. Dan maar m'n paypal ergens anders legen. En een paar slechte recensies schrijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:42 schreef Lolque het volgende:
Rachel wil echt gewoon met geen mogelijkheid mijn 5$ coupon gebruiken.
Eerst kon ze de coupon niet invoeren in het systeem en nu moet de order boven de 50$ zitten, terwijl d'r op de site 40$ staat, en wat de order ook is.
Zuchttt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |