GHS-Tech op eBay? Jammer dat die headphones er nu niet meer te koop zijn, klinkt wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, vandaag trouwens voor 9,99 dollar een wireless headphone besteld.
Ziet er degelijk uit en volgens vele internet sites zijn deze onverslaanbaar met prijs/kwaliteit.
Meteen voor 2,39 dollar 4 AAA batterijen besteld (oplaadbaar) , maar de headset is ook via 4.5DC plug aan te sluiten op stopcontact (de transmitter dan), iemand een 4.5dc kabel gevonden in China?
[ afbeelding ]
Pakje was al bezorgd. Daarop staat ook tnt-trackcode.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe kun jij je tnt status zien!? Of heb je gebeld?
ja, en dan zit je ver over de ¤150 dus als je pakket er tussenuit gevist wordt, dan moet je EN 19% BTW betalen en nog eens douane rechten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef joepie91 het volgende:
[..]
1800 Chinese yuan = 181.115186 Euros
(kijk ff op Bluelans-site, daar staat het)
Komen nog wel verzendkosten bij natuurlijk. Dus zal wel zo'n 195 tot 200 euro worden ofzo.
quote:Tot ¤ 22
Geen douanerechten
Geen omzetbelasting
Van ¤ 22 tot ¤ 150
Geen douanerechten
Wel omzetbelasting
Misschien ben ik die customer welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dit kreeg ik 2 dagen geleden, nadat ik had gemaild met de vraag wanneer m'n horloge verzonden zou worden (het duurde namelijk nogal lang).
Hello Ramon,
So sorry for keeping you waiting for the following watch.
It should have been shipped to you several days ago. But the warehouse stuff shipped to the wrong address.To another customer.
We found the mistake and reordered one.
Today it just arrived at our office. I am just preparing to ship to you.
But we received the notice from HK post that they will stop to collect packages from TODAY. Such bad luch we have!
This is really unexpected. And ALL I told you above is true.
I hope your understand the delay.
Best regards,
Rachel
Erg goedkoop, meer info pm maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb je 28 telefoons ofzo?
en hoe duur?
Ja, laten we dat weer gaan doen..quote:
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Geen handeltjes.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Ow okquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, laten we dat weer gaan doen..![]()
[..]
Gewoon nu bestellen. Dan ben je namelijk nog vóór die sukkels die wachten met bestellen en als de feestdagen voorbij zijn ineens een berg orders door de website heen douwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef mug89 het volgende:
zou het nog veel nut hebben te wachten met bestellen bij DX tot na de feestdagen?
heb een lijstje rond 40 dollar klaarstaan, maar ik denk dat ik ff wacht tot de 10e om m er dan door te knallen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
En het was weer pakjesdag vandaag![]()
Heb mijn Sciphone binnen en zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal prima uit.
Zal straks wat foto's maken....
Nu even de batterijen op de oplader en dan straks eens gaan klungelen met de phone.
Welke heb je precies?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
Heb mijn Sciphone binnen en zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal prima uit.
Nu even de batterijen op de oplader en dan straks eens gaan klungelen met de phone.
Wel heb ik eens gehoord dat mensen positieve feedback opbouwen op ebay om vervolgens een 10 euro rolax te verkopen voor een 10.000 euro rolex (om vervolgens dus op te lichten). Jij helpt hem daar nu dus meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het idee dat ie vooral een positieve feedback wilde opbouwen voor zijn shop, vandaar de gekke prijzen. Heeft iemand weleens gehoord dat mensen accounts opbouwen om deze vervolgens te verkopen?? Hij had alleen bloempotten en nichterige zijden sjaaltjes te koop, beetje rare business![]()
laat maar horen FrankP wat je er van vind. ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef FrankP het volgende:
LOL wie gaat nu een trouwjurk op internet bestellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef monkeybrain het volgende:
http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
Hij heeft er 1 met gratis verzenden staan.
Heel apart dat sommige potten ADHD hebben en anderen een beetje slaperig bewegen![]()
Ik help graag mee met het verpatsen van neppe Rolex horloges voor 10.000, dan moet je wel een stakker zijn met teveel geld![]()
Hij heeft nu allerlei trouwjurken in zijn winkel
Ik heb de i68+ met het nieuwe design (iphone 3g like)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welke heb je precies?
EDIT: De 2 beste dingen van Chinese telefoons: Je krijgt standaard 2 batterijen, en vrijwel altijd kun je 2 sims tegelijk er in doen (al dan niet simultaan te gebruiken).
Ik zit er echt over te denken om tóch nog een Chinese telefoon te kopen.
Welke mongool koopt er dan ook een originele rolex via internet,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef veda het volgende:
[..]
Wel heb ik eens gehoord dat mensen positieve feedback opbouwen op ebay om vervolgens een 10 euro rolax te verkopen voor een 10.000 euro rolex (om vervolgens dus op te lichten). Jij helpt hem daar nu dus mee
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef richbitch het volgende:
[..]
Welke mongool koopt er dan ook een originele rolex via internet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |