dat kun jij helemaal niet weten!quote:
Nou reken maar van yes!!!!quote:
Wheheheheh, dat is balenquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wekker 20min te vroeg gezet, fail.
mogguh
Nee, gelukkig maar, zo te te zien.quote:
Ja, dan deed Jochem van Gelder het een stuk beter als Boney M. En Dries Roelvink was ook wel grappig als Ricky Martinquote:
Wat fijn! Waardoor ik me opeens bedenk dat ik nog een afspraak moet maken. Gelukkig is mijn tandarts de miet en ik de bikkel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mijn mondhygiëniste is helemaal blij met me. Mijn tandvlees is een stuk gezonder. Het deed dit keer ook amper pijn (ik ben een watje in de tandartsstoel) en als het er over vier maanden weer zo goed uitziet, dan gaan we naar eens per half jaar een sessie.
En ik fietste weer even langs het PSV-stadion ...
Stoppen met roken heeft daar vast ook invloed opquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mijn mondhygiëniste is helemaal blij met me. Mijn tandvlees is een stuk gezonder. Het deed dit keer ook amper pijn
Absoluut. Ook minder aanslag sowieso. Alleen die snelle tandsteen-aanmaak blijft een gedoetje, maar ook dat wordt langzaamaan minder en minder.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Stoppen met roken heeft daar vast ook invloed op
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Ook minder aanslag sowieso. Alleen die snelle tandsteen-aanmaak blijft een gedoetje, maar ook dat wordt langzaamaan minder en minder.
Interview.
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begin jij nou ook al.
Elk seizoen heeft z'n charme, we hebben een prima zomer gehad dus is 't weer tijd voor een elfstedentocht.
Die if, moet die daar wel tussen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.
Alleen in de praktijk is het in Nederland bij elkaar opgeteld een paar maanden lang zoals het nu is: grijs en somber. En da's nu begonnen. En met dergelijke "charme" mag je van mij de kachel aanmaken.
Doe niet zo naar! Moet je maar gaan baren, weet je ook weer wat dat is, herfstvakantie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Herfstvakantie, maak daar de kachel maar mee aan. Al jaren niet meer gehad.
Dat scheelt dan weer, wonen in een stadje met minder zonne uren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.
Alleen in de praktijk is het in Nederland bij elkaar opgeteld een paar maanden lang zoals het nu is: grijs en somber. En da's nu begonnen. En met dergelijke "charme" mag je van mij de kachel aanmaken.
Ja, drie hele dagen, sjonge wat een avontuurlijk winterwonderland daar in Apeldoorn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, wonen in een stadje met minder zonne uren.
Hier ligt tenminste nog sneeuw in de winter.
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Doe niet zo naar! Moet je maar gaan baren, weet je ook weer wat dat is, herfstvakantie.
Hehe vorig jaar was het toch zeker wel dik twee weken pret en het ijs was hier zo dik dat ze met een takelwagen het hele blok eruit hebben getrokken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, drie hele dagen, sjonge wat een avontuurlijk winterwonderland daar in Apeldoorn.
Geweldig!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzen. Opgefokt, omdat 't buiten regent, en ze monopoly wel zat zijn.
De BSO loopt in de vakanties gewoon door.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzen. Opgefokt, omdat 't buiten regent, en ze monopoly wel zat zijn.
De verbouwingsplannen zijn weer een beetje uitgebreid?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:39 schreef Noek het volgende:
En de herstvakantie! Dat is toch wel leuk?![]()
Hier niet hoor want we wonen dan twee weken in bed. Als een Yoko zonder Ono.
Oh en zonder bank. En haard!
Zozo, jullie boffen maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe vorig jaar was het toch zeker wel dik twee weken pret en het ijs was hier zo dik dat ze met een takelwagen het hele blok eruit hebben getrokken.
Nee nee, eerst de bouwvakkers. 5 dagen en dan komen wij in actie. Nou ja, wij wij. Hij en nog iemand komen in actie. Die nog iemand is nog onzeker maar hopelijk ben ik het niet! Meest van de tijd moet alles drogen en dan zijn wij boven dingen aan het doen zoals..quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De verbouwingsplannen zijn weer een beetje uitgebreid?![]()
Het begon met 16 nieuwe eettafel-stoelen en een gestuct muurtje, maar inmiddels gaan er twee weken lang hele hordes bouwvakkers door jullie huis denderen dus.
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levenswegquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
Geweldig!![]()
Het liefst een hok vol. Alhoewel monopoly wel een beetje gay is natuurlijk. Wij rocken.
Met die stomme roze en blauwe pin poppetjes in dat te kleine wagentje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levensweg.
Lijdensweg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levensweg.
Is die er ook in het formaat van een dvd? Zodat je die ergens in kunt frotten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Dementor het volgende:
Ik wil de nieuwe monopoly city voor mijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Alleen voor bazen.
Het liefst heb ik hem voor op de Wii.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Is die er ook in het formaat van een dvd? Zodat je die ergens in kunt frotten.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijdensweg.
Wie is het vond ik leuk en Dokter Bibber, Oetker (Utker), Pepper, Bernard blajabla.
Das nou echt Haagse bluf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Gert het volgende:
Wij lopen soms gewoon naar Engeland man.
Vinden kinderen bord-spelen helemaal niet meer leuk trouwens?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Is die er ook in het formaat van een dvd? Zodat je die ergens in kunt frotten.
En de was her-opvouwen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, eerst de bouwvakkers. 5 dagen en dan komen wij in actie. Nou ja, wij wij. Hij en nog iemand komen in actie. Die nog iemand is nog onzeker maar hopelijk ben ik het niet! Meest van de tijd moet alles drogen en dan zijn wij boven dingen aan het doen zoals..
...
......
Ik ga me vast stierlijk vervelen.
Oh jee Noek, wat doe je nu?????quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Lijdensweg.
Wie is het vond ik leuk en Dokter Bibber, Oetker (Utker), Pepper, Bernard blajabla.
Zij wel, ik niet. Ik haat het. Zo traag allemaal en dingetjes raken kwijt en dobbelstenen die van de tafel rollen. Ik loop er niet warm voor maar soms heb ik een goede bui en dan spelen we galgje of rummikub. En die plankjes flikkeren echt altijd om!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Vinden kinderen bord-spelen helemaal niet meer leuk trouwens?
Is het alleen nog maar naar een scherm staren?
Goede!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En de was her-opvouwen.
En de badkamerspiegel schoonmaken.
Gun het je van harte, hopelijk gooit "nog iemand" geen roet in het eten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede!
Noteer het zéker op mijn to do lijstje.Toch ga ik mezelf uitlenen in de herfstvakantie denk ik.
Hoi mam, hoi pap! Hier ben ik weer!Jullie lang verloren dochter!
en zo heel af en toe een glimpje zon door de wolken hierquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef Marrije het volgende:
Maar die zon, die zit toch ook gewoon in je hoofd!?
Ja, wrijf het er nog maar eens in!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:26 schreef hondjes het volgende:
Voor Coos, zonnetje schijnt, temperatuurtje goed..
de vogeltjes twitteren er rustig op los, weinig wind....
wordt je al crazy...?
Dat is dat boek van, kom, hoe heet ie ... Robert Vuijstje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier motregent het gewoon![]()
Lekker weertje man! Boek, bank en ik met mijn pasgesporte zelfAlleen jammer dat ik zo'n zeikboek aan het lezen ben.
Alleen maar nette mensen when does the hurting stop!
ja, nou ja, na een poosje weet je wel waar ze hun telefoon stoppen (tussen hun weelderige g-cup), dat dikke negerinnen geil zijn en hij een jood die voor een marokkaan word aangezien. Maar ik bijt nog ff door, misschien wordt het nog leuker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dat boek van, kom, hoe heet ie ... Robert Vuijstje?
Leek mij wel een aanrader, maar niet dus?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens in!!
Ja, dat wist ik allemaal al uit de media-aandacht voor dit vuige boek. Daar hoef ik dat boek dus niet voor te lezen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, na een poosje weet je wel waar ze hun telefoon stoppen (tussen hun weelderige g-cup), dat dikke negerinnen geil zijn en hij een jood die voor een marokkaan word aangezien. Maar ik bijt nog ff door, misschien wordt het nog leuker.Buum hier vond m geweldig. Mijn moeder vond m WALCHELIJK en ik vind het zonde van mijn tijd.
vooralsnog.
Hou eens op! Die ouwe zuurpruim.quote:
Klinkt vreemd. Wat niet vreemd maar wel erg lekker is,' a piece of cake.' Dat is nou ook echt een boek voor je. Misschien ken je hem al of heb je hem al 100 jaar maar misschien ook niet. Hij is erg tof iig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, nou ja, na een poosje weet je wel waar ze hun telefoon stoppen (tussen hun weelderige g-cup), dat dikke negerinnen geil zijn en hij een jood die voor een marokkaan word aangezien. Maar ik bijt nog ff door, misschien wordt het nog leuker.Buum hier vond m geweldig. Mijn moeder vond m WALCHELIJK en ik vind het zonde van mijn tijd.
vooralsnog.
Wii-en is het nieuwe stoeprandenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er echte spelletjes werden gedaan, zoals hinkelen, elastieken, tollen, haasje over, landjekaap, hoepelen, slootje- en polsstok springen, sjoelen en spoorzoeken, tikkertje en stoeprand gooien.
A Piece of Cake is inderdaad een aanrader. Wel heftig, maar met loutering in het verschiet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Noek het volgende:
Klinkt vreemd. Wat niet vreemd maar wel erg lekker is,' a piece of cake.' Dat is nou ook echt een boek voor je. Misschien ken je hem al of heb je hem al 100 jaar maar misschien ook niet. Hij is erg tof iig.
Nou zal het hier wel achtergebleven gebied zijn, maar hier wordt gewoon nog verstoppertie, buskruit, stoepranden, voetballen touwtje springen, elastieken, knikkeren, en polsstokspringen gedaan, alhoewel het polsspringen voornamelijk in het voorjaar is, voor het eieren zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er echte spelletjes werden gedaan, zoals hinkelen, elastieken, tollen, haasje over, landjekaap, hoepelen, slootje- en polsstok springen, sjoelen en spoorzoeken, tikkertje en stoeprand gooien.
Vinger opsteken doen ze nog steeds op school, maar dan meestal als ze het ergens niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doen meesters dat nog, voorlezen? Bij ons in de klas ging er altijd een gejuich op als we na het schrijven en/of rekenen te horen kregen dat de meester een half uurtje ging voorlezen. Jack en Sheltie, de negerhut van Oom Tom, Arendsoog, etc. Je kon een speld horen vallen.![]()
En als je moest plassen dan mocht dat na het opsteken van een vinger. Je liep dan door die lange gang die vol hing met jassen. Altijd maar weer zoeken naar de ene jas van haar om daar een stiekem liefdesbriefje in de zak te stoppen. Mijn favoriete jaszak had een bontkraagje en een rode kleur, die kon ik meestal redelijk snel vinden.
Het is ook mijn mooiste herinnering, de vertellingen en het voorlezenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en voorlezen doen ze ook hoor. alleen dan uit Dolfje Weerwolfje. en de juf van mijn middelste vertelt al zolang als ze aan de school staat verhalen over Heks Karoetsjie. En dat is voor vrijwel alle kinderen die van school gaan de mooiste herinnering die ze hebben.
Het wordt weer tijd om een nieuw boek te bestellen bij ECI. Kan alleen maar dit vinden maar dat boek bedoel je vast niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Noek het volgende:
Klinkt vreemd. Wat niet vreemd maar wel erg lekker is,' a piece of cake.' Dat is nou ook echt een boek voor je. Misschien ken je hem al of heb je hem al 100 jaar maar misschien ook niet. Hij is erg tof iig.
Oh jawel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd om een nieuw boek te bestellen bij ECI. Kan alleen maar dit vinden maar dat boek bedoel je vast niet.
De tijdgeestquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat echte spelletjes zijn?
Nee natuurlijk niet. Moderatieteam Fok!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze durven geen nieuwe te openen.
Het staat er ook wel heel streng!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze durven geen nieuwe te openen.
Maar dat is toch ook kookboek of ben ik nou gek?quote:
Of Wolf (hihi) of Snuf de Hond. Het ene speelt zich af rond Hilversum met een gevonden herder en zonen van een politieagent, het andere in de tweede wereldoorlog.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vinger opsteken doen ze nog steeds op school, maar dan meestal als ze het ergens niet mee eens zijn![]()
Volgens mij lezen ze nog steeds voor, dat vinden alle kinderen ook nog steeds fijn hoe oud ze ook zijn. Mijn meester Wolf uit de 5e klas las voor uit een boek met een herdershond op de kaft, maar ik ben de naam kwijt.
Het is idd beter zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Moderatieteam Fok!
Mooi zo laten!
Ja en dan blijkt dat er alleen maar dingen worden toegevoegd maar dat heel veel dingen er gewoon nog zijn.quote:
Niet eens kook maar enkel bak, koek, taart, brood dingen. Wel honderden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook kookboek of ben ik nou gek?
Jij hebt het niet over taarten hè?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
Schrijfster is Cupcake Brown. Hence de titel.
Ja, Snuf de Hond was hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of Wolf (hihi) of Snuf de Hond. Het ene speelt zich af rond Hilversum met een gevonden herder en zonen van een politieagent, het andere in de tweede wereldoorlog.
En ziet er inderdaad uit als een boek voor mij!![]()
Aan mijn Zweedse Bonusmoeder vragen.
Ja, de mijne heeft niks met taartjes, maar alles met drank, drugs, seks en loutering te maken.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dit was het laatste topic over BB, CBL, DGK en TBO.
Bedankt voor jullie inzet.
Een nieuw geopend topic wordt gesloten, en bestraft met een note.
Gebeurt dit vaker, hebben we geen andere mogelijk dan het uitdelen van een ban.
We rekenen op jullie medewerking, en bedanken jullie nogmaals hartelijk voor alle energie die jullie hierin gestoken hebben.
Mvg,
Moderatieteam FOK!
Ik wilde een nieuwe openen want ik postte door het slotje heen. Maar we zullen eens afwachten wie het gore lef heeft.quote:
Ik ga maar beginnen in Het Schervengericht. Jullie brengen me helemaal van mijn apropoise.quote:
Och, kalfjes die groot worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kalfje is vanmorgen op kamp gegaan, wat zal het thuis rustig zijn
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde een nieuwe openen want ik postte door het slotje heen. Maar we zullen eens afwachten wie het gore lef heeft.
Nee dat klopt wel. Tussen het moment dat je de index bekeek en dat je het topic opende, had ik mijn (301e) post verwijderd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Marrije het volgende:
Maar eh, Gert is de laatste poster? Ik zie geen post van hem. Is dit echt? Geen grap?Volgens mij keek ik scheel ofzo
![]()
Is dat echt?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geweldige grap Peet!!
Maar eh, Gert is de laatste poster? Ik zie geen post van hem. Is dit echt? Geen grap?Volgens mij keek ik scheel ofzo
![]()
Oh dat is wel tof dan. Ik ben bezig met Overdosis en dat gaat, je raadt het misschien al, niet over taarten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de mijne heeft niks met taartjes, maar alles met drank, drugs, seks en loutering te maken.
Duh.
Achteraf stom dat ik dan aan mezelf ga twijfelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel. Tussen het bekijken van de index en het openen van het topic had ik mijn (301e) post verwijderd.
De jongen in de gestreepte Pyama.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof dan. Ik ben bezig met Overdosis en dat gaat, je raadt het misschien al, niet over taarten.
Niks aan trouwens. Daarom ben ik tussendoor ook maar met een Giphart begonnen en ook die is niks aan.
Dus ik kan iedereeen piece of cake aanraden want dan hoef je alleen maar plaatjes te bekijken.
Mijn kalfje staat vrijdag weer op stal, in de herfstvakantie mag hij mee snorkelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Och, kalfjes die groot worden.![]()
Wil je mij lenen in de herfstvakantie of is kalf dan weer op stal?
In mijn tijd gaven een zoen op de wang en dat was meer dan genoeg om rood aan te lopen als je betrapt werd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! nu we het toch over kalfjes die groot worden hebben.![]()
![]()
Mijn oudste, gister gezellig onder het genot van een boterham met pindakaas. "ik heb uit betrouwbare bron dat R heeft getongt met R. *moeder verslikt zich in thee* eurm... R?? uit jouw klas, die van 11???@!![]()
![]()
ja dus. die kinders tongen er al een end op los in groep 8.![]()
Ik word oud, ik zweer het je.
Dat zijn van die neus-op-de-feiten momenten die je een wee gevoel in de maag gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! nu we het toch over kalfjes die groot worden hebben.![]()
![]()
Mijn oudste, gister gezellig onder het genot van een boterham met pindakaas. "ik heb uit betrouwbare bron dat R heeft getongt met R. *moeder verslikt zich in thee* eurm... R?? uit jouw klas, die van 11???@!![]()
![]()
ja dus. die kinders tongen er al een end op los in groep 8.![]()
Ik word oud, ik zweer het je.
Muilen willen ze tegenwoordig, het liefst als ze nog in de zandbak zittenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In mijn tijd gaven een zoen op de wang en dat was meer dan genoeg om rood aan te lopen als je betrapt werd.![]()
Hand in hand lopen deed je ook als niemand het zag, want het was niet stoer om te doen!
Ik moest vooral erg lachen om zijn "uit betrouwbare bron"quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die neus-op-de-feiten momenten die je een wee gevoel in de maag geven
Muilen? Wat ordinair!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muilen willen ze tegenwoordig, het liefst als ze nog in de zandbak zitten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muilen willen ze tegenwoordig, het liefst als ze nog in de zandbak zitten
OH? was dat vroeger al in groep 8?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Muilen? Wat ordinair!![]()
Noemen ze dat ook echt zo? Wij tongden gewoon in rondjes. Heel beschaafd zonder enig speekselverlies. Je ging echt dood van verveling.In groep 8, dat wel.
Je gaat mij toch niet vertellen dat tegenwoordig je kwijl van je kin loopt bij het "bekken"quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Heel beschaafd zonder enig speekselverlies.
Ja man, dan hupte je toch iets fijner de middelbare periode in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH? was dat vroeger al in groep 8?
Dat heb ik ff verdrongen dan.
Het zal het gebrek aan jongens in mijn klas wel geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef Copycat het volgende:
In klas vijf tongden we al dat het een lieve lust was. Nu was het weinig lustvol, maar toch.
Ik ook. En af en toe werd er 'gebekt'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Het zal het gebrek aan jongens in mijn klas wel geweest zijn dan.(namelijk 0)
volgens mij speelde ik nog met barbies toen.
Nou, ik ben er niet netter op geworden. Ook speel ik ondertussen niet meer mijn tenen in de schoenen. Dan ging ik luchtpiano spelen met mijn tenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat tegenwoordig je kwijl van je kin loopt bij het "bekken"![]()
nah, ik zat ook in groep 8quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja man, dan hupte je toch iets fijner de middelbare periode in.
Schoolkamp ook hè. God, spannende nachten beleefd zeg.En maar rondjes draaien.
Die kalveren van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kalfje vroeg vorige week aan mij: O ja mam, hoe oud was jij toen je werd ontmaagd?
oh ja. Ik ben daar zooooooooooooo nog niet aan toe, aan dat soort gesprekken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kalfje vroeg vorige week aan mij: O ja mam, hoe oud was jij toen je werd ontmaagd?
Daar ga je toch ook niet serieus op in voordat ze 20 zijn? 't Gaat ze niets aan lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja. Ik ben daar zooooooooooooo nog niet aan toe, aan dat soort gesprekken.
Tuurlijk wel. En waarom zou ze dat niet aangaan?? Ik probeer juist alle communicatie open te houden, en er normaal over te doen, Het hoort bij het leven, maar niet zo spannend dat je er geheimzinnig over moet doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook niet serieus op in voordat ze 20 zijn? 't Gaat ze niets aan lijkt mij.
Ze moeten toch weten wanneer zij aan de beurt zijn?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook niet serieus op in voordat ze 20 zijn? 't Gaat ze niets aan lijkt mij.
Tsja, niet alles wat bij het leven hoort hoeven ze als puber te weten en ik vond het allemaal hartstikke spannend. Persoonlijk zou ik er achteraf van gebaald hebben als mij alles verteld zou zijn. Die spanning en het "niet exact weten" van hoe of wat geeft mij juist "sweet memories"quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En waarom zou ze dat niet aangaan?? Ik probeer juist alle communicatie open te houden, en er normaal over te doen, Het hoort bij het leven, maar niet zo spannend dat je er geheimzinnig over moet doen.
oh ja, hahahahaha, ik zou ook ff op adem moeten komen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb 3 uur nodig gehad om weer normaal adem te halen en hij had geen zin om daarop te wachten dus was inmiddels weer de deur uit met zijn blikje energie-drank![]()
Ik ben best open naar mijn kinderen toe, maar vond dat toch net iets te open
Oh ik ben echt zéér uitgebreid voorgelicht (kind van de jaren '70, dus allemaal van die boekjes van de rutgersstichting met dingen die ik ab-so-luut niet mogelijk had gedachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, niet alles wat bij het leven hoort hoeven ze als puber te weten en ik vond het allemaal hartstikke spannend. Persoonlijk zou ik er achteraf van gebaald hebben als mij alles verteld zou zijn. Die spanning en het "niet exact weten" van hoe of wat geeft mij juist "sweet memories"
Bovendien loop je het grote risico dat elders aan een keukentafel een puber komt met de tekst "Ik heb uit betrouwbare bron dat Buuf......".
Als ze kunnen schommelen kunnen ze wippen ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, ik zat ook in groep 8idd.
![]()
jamaar. ik was al 12 natuurlijk, dat scheelt heus ook.
Ik zat dus achter het stuur toen hij erover begon, levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, hahahahaha, ik zou ook ff op adem moeten komen...Maar die fase kwam zeg maar iets eerder dan ik m voorzien had. Maar wel weer grappig, zo'n volgende stap.
Ik zou alleen maar denken waarom?? waarom wil ie dit weten, nu, zo vlak voor kamp enzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat dus achter het stuur toen hij erover begon, levensgevaarlijk![]()
Ben je op de vraag voorbereid dan is het net ff anders.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar denken waarom?? waarom wil ie dit weten, nu, zo vlak voor kamp enzo.Maar zal je niet onnodig ongerust maken.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar denken waarom?? waarom wil ie dit weten, nu, zo vlak voor kamp enzo.Maar zal je niet onnodig ongerust maken.
Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oei.
Oei, ik groei! Ook zo'n klote-boek trouwens.
Oei.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.![]()
[..]
Oei.Sorry Deez
![]()
Nou! Zo het diepe in. Dan ligt er opeens nog maar één iemand wakker en dat is niet de springer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.![]()
Nou! mahaaaaaaaaaan. Kmoeternietaandenken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou! Zo het diepe in. Dan ligt er opeens nog maar één iemand wakker en dat is niet de springer.
Ben ik even blij dat ik nog geen kinderen heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ben ik even blij dat mijn kinderen nog niet eens 3 jaar zijn.
Wat een smerige opmerkingingquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een smerige opmerkinging.
Tsja, alle havisten / vwo'ers zijn 'stakkers' en 'studiebollen'quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, wij hebben dit dan weer![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)minder__.html?p=14,2
Zolang je kids daar blijven gaat het echt niet opvallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, wij hebben dit dan weer![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)minder__.html?p=14,2
www.bellen.comquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand hier een handige site om een mobiele telefoon uit te zoeken nav wat wensen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nee, jullie mams niet maar ik nu wel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
En ik denk dat ze het andersom niet wil weten.
Gelukkig gaat ie volgend jaar in Groningen naar school.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, alle havisten / vwo'ers zijn 'stakkers' en 'studiebollen'. Wie geeft z'n kind dan ook een inspiratieloze omgeving als Fryslan
.
Je zei neuken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc? Die kon vast eerder neuken dan lopen.
Welke film?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond met mijn moeder naar de film. Ik weet hoe oud ze was toen ze werd ontmaagd (en goed ook, negen maanden later werd mijn zus geboren) dus dat hoef ik niet meer te vragen.
En ik denk dat ze het andersom niet wil weten.
Die laatste uit de Final Destination serie. In 3D.quote:
Daar gaat z'n aai over bolletje en kneepje in de wang-imago.quote:
Ja. Nu is die besmet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaat z'n aai over bolletje en kneepje in de wang-imago.
Ik was al wel van de lagere school af, laten we het daarop houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
Doe normaal! Discreet belde, ze willen je niet.
Zeg op!
14!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was al wel van de lagere school af, laten we het daarop houden.
Wat heb jij laat leren lopen dan zeg!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook niet voor iemand uitzoeken. Tenminste, niet als er allerlei wensen en eisen aan vast zitten. Jij hebt het gedaan hoor straks, als de standby-tijd tegenvalt of zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Marrije het volgende:
Maar het is nog best lastig om een toestel te vinden dat is afgestemd op de eisen van mijn man. Lange stand by tijd / gespreksduur, blue tooth, kleurenscherm en een beetje een degelijk ding dat niet meteen kapot is als het tig keer valt. Oh en zonder abo want dat heeft ie al. Ik kom niet verder dan de Nokia 3109, maar volgens mij is dat ook een fragiel ding. Pff.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat heb jij laat leren lopen dan zeg!
Misschien moet je eens kijken naar een blackberry voor 'mquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Marrije het volgende:
Maar het is nog best lastig om een toestel te vinden dat is afgestemd op de eisen van mijn man. Lange stand by tijd / gespreksduur, blue tooth, kleurenscherm en een beetje een degelijk ding dat niet meteen kapot is als het tig keer valt. Oh en zonder abo want dat heeft ie al. Ik kom niet verder dan de Nokia 3109, maar volgens mij is dat ook een fragiel ding. Pff.
Nou!quote:
Mannen zijn vaak ook erg merkvast, dus misschien kan je een nieuwer model van zijn merk kiezenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Marrije het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou!
Maar dan snap ik ook wel hoe ze zo goed met woorden is geworden.
en nog blijven zitten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
zo gaat dat meestal wel he, maar die hij nu heeft is kapot dus hij moet wel meteen een nieuwe en heeft zelf geen tijd om dingen uit te zoeken. Maar je hebt helemaal gelijk, ik heb het straks weer gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook niet voor iemand uitzoeken. Tenminste, niet als er allerlei wensen en eisen aan vast zitten. Jij hebt het gedaan hoor straks, als de standby-tijd tegenvalt of zo.
lijkt me nou niks voor hemquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken naar een blackberry voor 'm
LOLquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat heb jij laat leren lopen dan zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu mijn laatste deadline voor vandaag wegwerken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Alleen lezen als je Buuv of Noek heet. Heus!!!Om toch en omdat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu mijn laatste deadline voor vandaag wegwerken.
![]()
En nu je deadline halen. Fly Cc, fly!
Go hard or go home
Kijk dan eens bij de E-series van Nokia.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:45 schreef Marrije het volgende:
Deisyy, wat jij zegt, zo heb ik het ook gedaan. Hij heeft nu een nokia dus dat wordt de volgende ook, anders kan ik ook nog alle functionaliteiten gaan uitzoeken
Uiteindelijk betaal je dat toestel ook mét een abo hoor, alleen dan gespreid.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Maar zonder abo zal het best kostbaar worden, want dan moet je een los toestel kopen.
Ja maar nu is meneer-Marrije nog voor zijn oude toestel aan het betalen in zijn abonnement en moet hij ook nog eens een nieuw afrekenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaal je dat toestel ook mét een abo hoor, alleen dan gespreid.
dat weet ik niet eens, hoe dat zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar nu is meneer-Marrije nog voor zijn oude toestel aan het betalen in zijn abonnement en moet hij ook nog eens een nieuw afrekenen.
Toch maar eens informeren, want ook met een abonnement is het vaak het geval dat je eens per jaar of per twee jaar een nieuw toestel kunt krijgen (bij het verlengen van je abbo). Dat kan nu ook vast wel, ook als is het abonnement nog niet afgelopen. Je moet dan aangeven dan je het verlengen wil. Althans, bij sommige providers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik niet eens, hoe dat zit
ik denk dat meneer-Marrije (quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch maar eens informeren, want ook met een abonnement is het vaak het geval dat je eens per jaar of per twee jaar een nieuw toestel kunt krijgen (bij het verlengen van je abbo). Dat kan nu ook vast wel, ook als is het abonnement nog niet afgelopen. Je moet dan aangeven dan je het verlengen wil. Althans, bij sommige providers.
Idd, anders heb jij het straks gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je, mijnheer Marrije moet maar lekker zelluf zo'n ding uit gaan zoeken (wat men hier ook al eerder aangaf)
Maar NMNS is heul nie bang veur meneer-Marrijequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Idd, anders heb jij het straks gedaan
NMNS niet nee. Komt hij ook eens een rel startenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar NMNS is heul nie bang veur meneer-Marrije![]()
Je bent jezelf weer.
Blackberry!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat meneer-Marrije () wel weet hoe dat zit, vraag ik hem vanavond wel even, het enige dat ik weet is dat hij een zakelijk abonnement heeft.
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Is bluetoothen geen optie of zijn het teveel foto's?
Ken je iemand met een Notebook met bluetooth? ff overzettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?ze vinden elkaar, maar weigeren uit te wisselen. en dat is erg klote, want er zitten verbouwingsfto's bij die ik erg graag wil bewaren.
Helaas, dan heb je je eigen ruiten vanochtend ingegooid.quote:
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moederquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zat in de tram, blaag van 8 naast me, komen we langs de videotheek
"mwaaaaaaahhhhh KING KONG!"
Ik wil ook weer 8 zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moeder
Oh ja, gatver.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Eten is vies![]()
Vooral die Dorito's sweet chili
pas maar op, dat is weeenopwekkend.quote:
Ja! Gauw! doe er wat aan!!quote:
Weeënquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, bedoel je weeënopwekkend of weenopwekkend?
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar drinken pietje![]()
Zo'n leuk klein frummeltje met van die garnalenvingertjes![]()
Heb ik nu al last van lege nest-droom?
Klaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....
Al over?
Oooo leuk, kreeg na twee meiden ook een jochiequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klaar![]()
Pubers en bijna-volwassenen![]()
Ik zag vandaag de moeder van een klasgenootje van mijn zoon van de lagere school, ze heeft dus een dochter van 13 en 1 van 15. Zo'n anderhalf jaar geleden vonden die ouders hun gezin compleet en besloten dat papa een knoopje/knipje zou laten maken. Vlak voor de ingreep raakte mam op de valreep zwanger en nu hebben ze er een stoer jochie van een paar maanden bij.
"ze eraf zijn"?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rotstreek, totdat ze eraf zijn is dat risico aanwezig. Ik vat 'm niet
.
Eerst even bijkomen van het lachen. Kun jij intussen mooi opschrijven waarop je een antwoord wil. Dat het misschien niet zo verstandig is om het risico te lopen een kind te verwekken als je dat nu juist niét meer wilt? Ja! Dom! Maar ja.. zo gaan die dingen hè.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, grapje, hihi, geef nou antwoord.
Ja ok, van sex kunnen kindjes komen, maar als je dan besluit dat het mooi is en je al een afspraak voor de sterilisatie hebt en je raakt alsnog zwanger, tja dat is toch een streek ... of juist het lotquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rotstreek, totdat ze eraf zijn is dat risico aanwezig. Ik vat 'm niet
.
Op zo'n smeuiig verhaal zat ik idd te wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar dit zal wel weer zo'n gevalletje zijn dat vader vond dat het compleet was, moeder eigenlijk niet, en *oeps* foutje, kindje, ach leuk!!
Van hem of van haar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst even bijkomen van het lachen. Kun jij intussen mooi opschrijven waarop je een antwoord wil. Dat het misschien niet zo verstandig is om het risico te lopen een kind te verwekken als je dat nu juist niét meer wilt? Ja! Dom! Maar ja.. zo gaan die dingen hè.
Overigens vraag ik me dan af of het misschien tóch niet stiekem een "bewussie" was.
Dat verhaal heb ik nog niet boven water. Vrijdag sta iik weer op het schoolplein, ik probeer dan iets meer duidelijkheid te krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar dit zal wel weer zo'n gevalletje zijn dat vader vond dat het compleet was, moeder eigenlijk niet, en *oeps* foutje, kindje, ach leuk!!
Door die moederquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat me om de zinsnede "rotstreek geleverd". Hoezo, door wie? Ik vat 'm nog steeds niet, kan gebeuren zo'n ongelukje, maar is die streek dan geleverd door de ooievaar?
edit - ah, te laat
Jullie verzinnen er allemaal info bij, ter plekke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Door die moeder"pil vergeten" indiaantje scheurend rubber"
Of toch door die vader, want die hoopte na 2 van die meisje-meisjes toch nog steeds op een stoer ventje om mee te voetballen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Door die moeder"pil vergeten" indiaantje scheurend rubber"
3 in een keer? lachen, dat zal hemquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ken iemand en die zijn vriend vond ut gezéén ook wel compleet.
Moeders niet en na lang zeuren mocht ze er nog eentje. Eéntje!
Niet drie!![]()
![]()
Als we de details niet weten moeten we ze wel verzinnen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie verzinnen er allemaal info bij, ter plekke.
CarO
Hallo en welkom in 2009 waar vrouwen het heft in eigen hand nemen.quote:
Haha, je dacht echt dat ik het meende he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hallo en welkom in 2009 waar vrouwen het heft in eigen hand nemen.
Voor de korte rondleiding volgt u de gele borden en voor de lange rondleiding de rode.
Veel plezier en wie weet tot in 2010!
Ze mocht er nog eentjequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ken iemand en die zijn vriend vond ut gezéén ook wel compleet.
Moeders niet en na lang zeuren mocht ze er nog eentje. Eéntje!
Niet drie!![]()
![]()
Nee haha ik ben er ingetrapt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, je dacht echt dat ik het meende he?
Hihi.
Mag ook niks.quote:
Nee, dat zijn mannen die dol zijn op regenbogen.quote:
Ooohww!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannen die dol zijn op regenbogen.
Aaaw poepie toch!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Dementor het volgende:
Ja laten we nog even snel Dementor bashen voor het slapen gaan.
Truste CArootjequote:
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef Dementor het volgende:
Dahaag, zet je nog even een download aan?
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Dementor het volgende:
Ja laten we nog even snel Dementor bashen voor het slapen gaan.
Al dat geleuter over kinderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.
Trusten CarO![]()
En voorlopig nheb ik niets van mijn kalvekindje gehoord![]()
Ik heb al 3 sms-en gestuurd, zijn beltegoed nog maar even opgewaardeerd met de bijbehorende sms dat hij dit beltegoed allemaal aan zijn moesje moet besteden, maar niente
Oh ja, lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.
Trusten CarO![]()
En voorlopig nheb ik niets van mijn kalvekindje gehoord![]()
Ik heb al 3 sms-en gestuurd, zijn beltegoed nog maar even opgewaardeerd met de bijbehorende sms dat hij dit beltegoed allemaal aan zijn moesje moet besteden, maar niente
Zullen we het nu dan even over jou hebben?quote:
Jij gaat er ook al zo serieus op in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het nu dan even over jou hebben?
Waar wil je over praten?
Ik wacht nog even en ga dan toch maar slapenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, lekker.![]()
Gelukkig mocht mijn kalf geen telefoon mee op kamp. scheelt toch wachten.
En dat is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Ik ben een serieus typequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij gaat er ook al zo serieus op in.
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..quote:
Leuk Soury, wat fijn dat je nu ineens de tijd daarvoor hebt, ongewild dat wel, maar tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij gaat er ook al zo serieus op in.
O jee, dat klinkt spannend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..
Ja, misschien doen ze wel dropping en mag ie helemaal niet bellen, (telefoon ingeleverd) Ik hoop dat je gauw toch nog wat hoort.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even en ga dan toch maar slapen![]()
Met mijn telefoon op mijn nachtkastje
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.
Wat ben je toch een ongelovelijk misselijk mannetje en een dikke janksmoel af en toe.
Ik heb je nota bene nog zitten verdedigen van de week.
Nou, ik neem mn woorden maar weer terug, en op de negeerstand maar weer.
En nee, ik ben niet ondersteboven van je posts hoor, ik ben alleen verbaasd hoe achterbaks je bent, dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Ben benieuwd wat er in jouw hoofd zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..
Ja joh ik moet mijn energie kwijt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk Soury, wat fijn dat je nu ineens de tijd daarvoor hebt, ongewild dat wel, maar toch
Doe het maar niet opnemen voor Dementor, hij bedoelt het achteraf nooit kwaad, maar het komt wel altijd eerst rot zijn toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.
Wat ben je toch een ongelovelijk misselijk mannetje en een dikke janksmoel af en toe.
Ik heb je nota bene nog zitten verdedigen van de week.
Nou, ik neem mn woorden maar weer terug, en op de negeerstand maar weer.
En nee, ik ben niet ondersteboven van je posts hoor, ik ben alleen verbaasd hoe achterbaks je bent, dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Ach je bent echt soms een triest figuur moet ik zeggen... BEL DE Politiequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.
Ik maak een dolletje door te zeggen dat vrouwen zoiets helemaal niet zouden doen en jij slaat direct op tilt.
Een rimpels dat ik ervan krijgquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is idd te zien aan die frons boven je wenkbrauwen
Die komt er ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhhh dat bloemetjes blad van dat bureau was
Goh hoe zou dat nou toch komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe het maar niet opnemen voor Dementor, hij bedoelt het achteraf nooit kwaad, maar het komt wel altijd eerst rot zijn toetsenbord uit.
Ik trap er elke keer ook weer in ..... bijna, maar ik neem hem niet meer te serieus.
Oeps.... nu zijn we weer Dementor aan het bashen.
Ik weet dat toevallig omdat het ook in aanmeldingsformulieren staat, doe er verder mee wat je wil.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je bent echt soms een triest figuur moet ik zeggen... BEL DE Politie
Ik zal ze even mijn post historie sturen als Souryquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet dat toevallig omdat het ook in aanmeldingsformulieren staat, doe er verder mee wat je wil.
Ik lach me slap om jouw dolletjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.
Ik maak een dolletje door te zeggen dat vrouwen zoiets helemaal niet zouden doen en jij slaat direct op tilt.
Goed zo!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lach me slap om jouw dolletjes.
Ik heb helemaal geen zin meer om jou serieus te nemen, maar ben er gewoon aan gewend dat je hier rond loopt.
Ik blijf er bij dat ik het opmerkelijk (bijzonder) vind dat mensen om zoiets moeten huilen, ik heb er verder niets kwaads over gezegd.quote:Jouw reactie na het bericht over het overlijden Manu van vorige week zit me ook nog steeds dwars en bevestigt voor mij alleen maar mijn mening over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |