Idd, anders heb jij het straks gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je, mijnheer Marrije moet maar lekker zelluf zo'n ding uit gaan zoeken (wat men hier ook al eerder aangaf)
Maar NMNS is heul nie bang veur meneer-Marrijequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Idd, anders heb jij het straks gedaan
NMNS niet nee. Komt hij ook eens een rel startenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar NMNS is heul nie bang veur meneer-Marrije![]()
Je bent jezelf weer.
Blackberry!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat meneer-Marrije () wel weet hoe dat zit, vraag ik hem vanavond wel even, het enige dat ik weet is dat hij een zakelijk abonnement heeft.
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Is bluetoothen geen optie of zijn het teveel foto's?
Ken je iemand met een Notebook met bluetooth? ff overzettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?ze vinden elkaar, maar weigeren uit te wisselen. en dat is erg klote, want er zitten verbouwingsfto's bij die ik erg graag wil bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |