Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Is bluetoothen geen optie of zijn het teveel foto's?
Ken je iemand met een Notebook met bluetooth? ff overzettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?ze vinden elkaar, maar weigeren uit te wisselen. en dat is erg klote, want er zitten verbouwingsfto's bij die ik erg graag wil bewaren.
Helaas, dan heb je je eigen ruiten vanochtend ingegooid.quote:
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moederquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zat in de tram, blaag van 8 naast me, komen we langs de videotheek
"mwaaaaaaahhhhh KING KONG!"
Ik wil ook weer 8 zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moeder
Oh ja, gatver.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Eten is vies![]()
Vooral die Dorito's sweet chili
pas maar op, dat is weeenopwekkend.quote:
Ja! Gauw! doe er wat aan!!quote:
Weeënquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, bedoel je weeënopwekkend of weenopwekkend?
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar drinken pietje![]()
Zo'n leuk klein frummeltje met van die garnalenvingertjes![]()
Heb ik nu al last van lege nest-droom?
Klaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....
Al over?
Oooo leuk, kreeg na twee meiden ook een jochiequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klaar![]()
Pubers en bijna-volwassenen![]()
Ik zag vandaag de moeder van een klasgenootje van mijn zoon van de lagere school, ze heeft dus een dochter van 13 en 1 van 15. Zo'n anderhalf jaar geleden vonden die ouders hun gezin compleet en besloten dat papa een knoopje/knipje zou laten maken. Vlak voor de ingreep raakte mam op de valreep zwanger en nu hebben ze er een stoer jochie van een paar maanden bij.
"ze eraf zijn"?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rotstreek, totdat ze eraf zijn is dat risico aanwezig. Ik vat 'm niet
.
Eerst even bijkomen van het lachen. Kun jij intussen mooi opschrijven waarop je een antwoord wil. Dat het misschien niet zo verstandig is om het risico te lopen een kind te verwekken als je dat nu juist niét meer wilt? Ja! Dom! Maar ja.. zo gaan die dingen hè.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, grapje, hihi, geef nou antwoord.
Ja ok, van sex kunnen kindjes komen, maar als je dan besluit dat het mooi is en je al een afspraak voor de sterilisatie hebt en je raakt alsnog zwanger, tja dat is toch een streek ... of juist het lotquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rotstreek, totdat ze eraf zijn is dat risico aanwezig. Ik vat 'm niet
.
Op zo'n smeuiig verhaal zat ik idd te wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar dit zal wel weer zo'n gevalletje zijn dat vader vond dat het compleet was, moeder eigenlijk niet, en *oeps* foutje, kindje, ach leuk!!
Van hem of van haar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst even bijkomen van het lachen. Kun jij intussen mooi opschrijven waarop je een antwoord wil. Dat het misschien niet zo verstandig is om het risico te lopen een kind te verwekken als je dat nu juist niét meer wilt? Ja! Dom! Maar ja.. zo gaan die dingen hè.
Overigens vraag ik me dan af of het misschien tóch niet stiekem een "bewussie" was.
Dat verhaal heb ik nog niet boven water. Vrijdag sta iik weer op het schoolplein, ik probeer dan iets meer duidelijkheid te krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar dit zal wel weer zo'n gevalletje zijn dat vader vond dat het compleet was, moeder eigenlijk niet, en *oeps* foutje, kindje, ach leuk!!
Door die moederquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat me om de zinsnede "rotstreek geleverd". Hoezo, door wie? Ik vat 'm nog steeds niet, kan gebeuren zo'n ongelukje, maar is die streek dan geleverd door de ooievaar?
edit - ah, te laat
Jullie verzinnen er allemaal info bij, ter plekke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Door die moeder"pil vergeten" indiaantje scheurend rubber"
Of toch door die vader, want die hoopte na 2 van die meisje-meisjes toch nog steeds op een stoer ventje om mee te voetballen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Door die moeder"pil vergeten" indiaantje scheurend rubber"
3 in een keer? lachen, dat zal hemquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ken iemand en die zijn vriend vond ut gezéén ook wel compleet.
Moeders niet en na lang zeuren mocht ze er nog eentje. Eéntje!
Niet drie!![]()
![]()
Als we de details niet weten moeten we ze wel verzinnen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie verzinnen er allemaal info bij, ter plekke.
CarO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |