Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Is bluetoothen geen optie of zijn het teveel foto's?
Ken je iemand met een Notebook met bluetooth? ff overzettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier wil dat dus niet?ze vinden elkaar, maar weigeren uit te wisselen. en dat is erg klote, want er zitten verbouwingsfto's bij die ik erg graag wil bewaren.
Helaas, dan heb je je eigen ruiten vanochtend ingegooid.quote:
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moederquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zat in de tram, blaag van 8 naast me, komen we langs de videotheek
"mwaaaaaaahhhhh KING KONG!"
Ik wil ook weer 8 zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Namens mijn 8 jarige: dat dénk je maar. Het is helemaal niet tof, want je moet om 8 uur naar bed. en precies wanneer er wat leuks op tv is. En ik moest ook nog in de regen trainen omdat ik niet van suiker ben zegt mijn moeder
Oh ja, gatver.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Eten is vies![]()
Vooral die Dorito's sweet chili
pas maar op, dat is weeenopwekkend.quote:
Ja! Gauw! doe er wat aan!!quote:
Weeënquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh wacht, bedoel je weeënopwekkend of weenopwekkend?
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar drinken pietje![]()
Zo'n leuk klein frummeltje met van die garnalenvingertjes![]()
Heb ik nu al last van lege nest-droom?
Klaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nachtvoeding, sprongetjes, middagslaapjes, krampjes, prikjes, nachtvoedingen sprongetjes.....
Al over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |