Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oei.
Oei, ik groei! Ook zo'n klote-boek trouwens.
Oei.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.![]()
[..]
Oei.Sorry Deez
![]()
Nou! Zo het diepe in. Dan ligt er opeens nog maar één iemand wakker en dat is niet de springer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dit is wel met recht een sprongetje te noemen.![]()
Nou! mahaaaaaaaaaan. Kmoeternietaandenken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou! Zo het diepe in. Dan ligt er opeens nog maar één iemand wakker en dat is niet de springer.
Ben ik even blij dat ik nog geen kinderen heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ben ik even blij dat mijn kinderen nog niet eens 3 jaar zijn.
Wat een smerige opmerkingingquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou alleen maar denken waarom?? waarom wil ie dit weten, nu, zo vlak voor kamp enzo.Maar zal je niet onnodig ongerust maken.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een smerige opmerkinging.
Tsja, alle havisten / vwo'ers zijn 'stakkers' en 'studiebollen'quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, wij hebben dit dan weer![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)minder__.html?p=14,2
Zolang je kids daar blijven gaat het echt niet opvallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, wij hebben dit dan weer![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)minder__.html?p=14,2
www.bellen.comquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand hier een handige site om een mobiele telefoon uit te zoeken nav wat wensen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nee, jullie mams niet maar ik nu wel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
En ik denk dat ze het andersom niet wil weten.
Gelukkig gaat ie volgend jaar in Groningen naar school.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, alle havisten / vwo'ers zijn 'stakkers' en 'studiebollen'. Wie geeft z'n kind dan ook een inspiratieloze omgeving als Fryslan
.
Je zei neuken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc? Die kon vast eerder neuken dan lopen.
Welke film?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond met mijn moeder naar de film. Ik weet hoe oud ze was toen ze werd ontmaagd (en goed ook, negen maanden later werd mijn zus geboren) dus dat hoef ik niet meer te vragen.
En ik denk dat ze het andersom niet wil weten.
Die laatste uit de Final Destination serie. In 3D.quote:
Daar gaat z'n aai over bolletje en kneepje in de wang-imago.quote:
Ja. Nu is die besmet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaat z'n aai over bolletje en kneepje in de wang-imago.
Ik was al wel van de lagere school af, laten we het daarop houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
Doe normaal! Discreet belde, ze willen je niet.
Zeg op!
14!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was al wel van de lagere school af, laten we het daarop houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |