Haha, je dacht echt dat ik het meende he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hallo en welkom in 2009 waar vrouwen het heft in eigen hand nemen.
Voor de korte rondleiding volgt u de gele borden en voor de lange rondleiding de rode.
Veel plezier en wie weet tot in 2010!
Ze mocht er nog eentjequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik ken iemand en die zijn vriend vond ut gezéén ook wel compleet.
Moeders niet en na lang zeuren mocht ze er nog eentje. Eéntje!
Niet drie!![]()
![]()
Nee haha ik ben er ingetrapt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, je dacht echt dat ik het meende he?
Hihi.
Mag ook niks.quote:
Nee, dat zijn mannen die dol zijn op regenbogen.quote:
Ooohww!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannen die dol zijn op regenbogen.
Aaaw poepie toch!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Dementor het volgende:
Ja laten we nog even snel Dementor bashen voor het slapen gaan.
Truste CArootjequote:
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef Dementor het volgende:
Dahaag, zet je nog even een download aan?
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Dementor het volgende:
Ja laten we nog even snel Dementor bashen voor het slapen gaan.
Al dat geleuter over kinderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.
Trusten CarO![]()
En voorlopig nheb ik niets van mijn kalvekindje gehoord![]()
Ik heb al 3 sms-en gestuurd, zijn beltegoed nog maar even opgewaardeerd met de bijbehorende sms dat hij dit beltegoed allemaal aan zijn moesje moet besteden, maar niente
Oh ja, lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vroeg er een heel klein beetje om, hihi.
Trusten CarO![]()
En voorlopig nheb ik niets van mijn kalvekindje gehoord![]()
Ik heb al 3 sms-en gestuurd, zijn beltegoed nog maar even opgewaardeerd met de bijbehorende sms dat hij dit beltegoed allemaal aan zijn moesje moet besteden, maar niente
Zullen we het nu dan even over jou hebben?quote:
Jij gaat er ook al zo serieus op in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het nu dan even over jou hebben?
Waar wil je over praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |