dat kun jij helemaal niet weten!quote:
Nou reken maar van yes!!!!quote:
Wheheheheh, dat is balenquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wekker 20min te vroeg gezet, fail.
mogguh
Nee, gelukkig maar, zo te te zien.quote:
Ja, dan deed Jochem van Gelder het een stuk beter als Boney M. En Dries Roelvink was ook wel grappig als Ricky Martinquote:
Wat fijn! Waardoor ik me opeens bedenk dat ik nog een afspraak moet maken. Gelukkig is mijn tandarts de miet en ik de bikkel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mijn mondhygiëniste is helemaal blij met me. Mijn tandvlees is een stuk gezonder. Het deed dit keer ook amper pijn (ik ben een watje in de tandartsstoel) en als het er over vier maanden weer zo goed uitziet, dan gaan we naar eens per half jaar een sessie.
En ik fietste weer even langs het PSV-stadion ...
Stoppen met roken heeft daar vast ook invloed opquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Mijn mondhygiëniste is helemaal blij met me. Mijn tandvlees is een stuk gezonder. Het deed dit keer ook amper pijn
Absoluut. Ook minder aanslag sowieso. Alleen die snelle tandsteen-aanmaak blijft een gedoetje, maar ook dat wordt langzaamaan minder en minder.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
Stoppen met roken heeft daar vast ook invloed op
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Ook minder aanslag sowieso. Alleen die snelle tandsteen-aanmaak blijft een gedoetje, maar ook dat wordt langzaamaan minder en minder.
Interview.
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Begin jij nou ook al.
Elk seizoen heeft z'n charme, we hebben een prima zomer gehad dus is 't weer tijd voor een elfstedentocht.
Die if, moet die daar wel tussen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.
Alleen in de praktijk is het in Nederland bij elkaar opgeteld een paar maanden lang zoals het nu is: grijs en somber. En da's nu begonnen. En met dergelijke "charme" mag je van mij de kachel aanmaken.
Doe niet zo naar! Moet je maar gaan baren, weet je ook weer wat dat is, herfstvakantie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Herfstvakantie, maak daar de kachel maar mee aan. Al jaren niet meer gehad.
Dat scheelt dan weer, wonen in een stadje met minder zonne uren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Elfstedentocht: helemaal vóór! Laat het ook maar een prima winter worden dan.
Alleen in de praktijk is het in Nederland bij elkaar opgeteld een paar maanden lang zoals het nu is: grijs en somber. En da's nu begonnen. En met dergelijke "charme" mag je van mij de kachel aanmaken.
Ja, drie hele dagen, sjonge wat een avontuurlijk winterwonderland daar in Apeldoorn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer, wonen in een stadje met minder zonne uren.
Hier ligt tenminste nog sneeuw in de winter.
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzenquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Doe niet zo naar! Moet je maar gaan baren, weet je ook weer wat dat is, herfstvakantie.
Hehe vorig jaar was het toch zeker wel dik twee weken pret en het ijs was hier zo dik dat ze met een takelwagen het hele blok eruit hebben getrokken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, drie hele dagen, sjonge wat een avontuurlijk winterwonderland daar in Apeldoorn.
Geweldig!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzen. Opgefokt, omdat 't buiten regent, en ze monopoly wel zat zijn.
De BSO loopt in de vakanties gewoon door.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7 dagen schreeuwende kinderen om je heen, met vieze laarzen. Opgefokt, omdat 't buiten regent, en ze monopoly wel zat zijn.
De verbouwingsplannen zijn weer een beetje uitgebreid?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:39 schreef Noek het volgende:
En de herstvakantie! Dat is toch wel leuk?![]()
Hier niet hoor want we wonen dan twee weken in bed. Als een Yoko zonder Ono.
Oh en zonder bank. En haard!
Zozo, jullie boffen maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe vorig jaar was het toch zeker wel dik twee weken pret en het ijs was hier zo dik dat ze met een takelwagen het hele blok eruit hebben getrokken.
Nee nee, eerst de bouwvakkers. 5 dagen en dan komen wij in actie. Nou ja, wij wij. Hij en nog iemand komen in actie. Die nog iemand is nog onzeker maar hopelijk ben ik het niet! Meest van de tijd moet alles drogen en dan zijn wij boven dingen aan het doen zoals..quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De verbouwingsplannen zijn weer een beetje uitgebreid?![]()
Het begon met 16 nieuwe eettafel-stoelen en een gestuct muurtje, maar inmiddels gaan er twee weken lang hele hordes bouwvakkers door jullie huis denderen dus.
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levenswegquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
Geweldig!![]()
Het liefst een hok vol. Alhoewel monopoly wel een beetje gay is natuurlijk. Wij rocken.
Met die stomme roze en blauwe pin poppetjes in dat te kleine wagentje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levensweg.
Lijdensweg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wij speelden vroeger levensweg, nou dat was met recht, een levensweg.
Is die er ook in het formaat van een dvd? Zodat je die ergens in kunt frotten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Dementor het volgende:
Ik wil de nieuwe monopoly city voor mijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Alleen voor bazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |