Ik wacht nog even en ga dan toch maar slapenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, lekker.![]()
Gelukkig mocht mijn kalf geen telefoon mee op kamp. scheelt toch wachten.
En dat is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Ik ben een serieus typequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij gaat er ook al zo serieus op in.
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..quote:
Leuk Soury, wat fijn dat je nu ineens de tijd daarvoor hebt, ongewild dat wel, maar tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Morgen word mijn haard geleverd.......... Heb als een speer de muur geschilderd vandaag. En ik heb al een cool idee voor boven de haard
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij gaat er ook al zo serieus op in.
O jee, dat klinkt spannend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..
Ja, misschien doen ze wel dropping en mag ie helemaal niet bellen, (telefoon ingeleverd) Ik hoop dat je gauw toch nog wat hoort.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even en ga dan toch maar slapen![]()
Met mijn telefoon op mijn nachtkastje
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.
Wat ben je toch een ongelovelijk misselijk mannetje en een dikke janksmoel af en toe.
Ik heb je nota bene nog zitten verdedigen van de week.
Nou, ik neem mn woorden maar weer terug, en op de negeerstand maar weer.
En nee, ik ben niet ondersteboven van je posts hoor, ik ben alleen verbaasd hoe achterbaks je bent, dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Ben benieuwd wat er in jouw hoofd zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zit in mijn hoofd en dat moet ik uitwerken..
Ja joh ik moet mijn energie kwijt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk Soury, wat fijn dat je nu ineens de tijd daarvoor hebt, ongewild dat wel, maar toch
Doe het maar niet opnemen voor Dementor, hij bedoelt het achteraf nooit kwaad, maar het komt wel altijd eerst rot zijn toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das lekker, alles met een zogenaamde knipoog zeggen. Haha, wat ben ik niet serieus.
Wat ben je toch een ongelovelijk misselijk mannetje en een dikke janksmoel af en toe.
Ik heb je nota bene nog zitten verdedigen van de week.
Nou, ik neem mn woorden maar weer terug, en op de negeerstand maar weer.
En nee, ik ben niet ondersteboven van je posts hoor, ik ben alleen verbaasd hoe achterbaks je bent, dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Ach je bent echt soms een triest figuur moet ik zeggen... BEL DE Politiequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.
Ik maak een dolletje door te zeggen dat vrouwen zoiets helemaal niet zouden doen en jij slaat direct op tilt.
Een rimpels dat ik ervan krijgquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is idd te zien aan die frons boven je wenkbrauwen
Die komt er ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhhh dat bloemetjes blad van dat bureau was
Goh hoe zou dat nou toch komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe het maar niet opnemen voor Dementor, hij bedoelt het achteraf nooit kwaad, maar het komt wel altijd eerst rot zijn toetsenbord uit.
Ik trap er elke keer ook weer in ..... bijna, maar ik neem hem niet meer te serieus.
Oeps.... nu zijn we weer Dementor aan het bashen.
Ik weet dat toevallig omdat het ook in aanmeldingsformulieren staat, doe er verder mee wat je wil.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je bent echt soms een triest figuur moet ik zeggen... BEL DE Politie
Ik zal ze even mijn post historie sturen als Souryquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet dat toevallig omdat het ook in aanmeldingsformulieren staat, doe er verder mee wat je wil.
Ik lach me slap om jouw dolletjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah echt dit gaat weer helemaal nergens over.
Ik maak een dolletje door te zeggen dat vrouwen zoiets helemaal niet zouden doen en jij slaat direct op tilt.
Goed zo!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lach me slap om jouw dolletjes.
Ik heb helemaal geen zin meer om jou serieus te nemen, maar ben er gewoon aan gewend dat je hier rond loopt.
Ik blijf er bij dat ik het opmerkelijk (bijzonder) vind dat mensen om zoiets moeten huilen, ik heb er verder niets kwaads over gezegd.quote:Jouw reactie na het bericht over het overlijden Manu van vorige week zit me ook nog steeds dwars en bevestigt voor mij alleen maar mijn mening over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |