mooi, ga maar weer verder spelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik LOLdequote:
Gefeliquote:
Wat is ZUU nu weer?!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:56 schreef Rauzer het volgende:
Ik zag 'm laatst nog in ZUU posten anders
Tof forumquote:
Te vroegiequote:
hehe och dat wordt ook sterk overdreven natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 08:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, verstandskiezen trekken ging echt megasnel en superpijnloos!
Alleen mag ik met de pubquiz vanavond geen alcohol drinken en niet roken!
Oh ja, dat had ik vorig jaar ook een keer, ook precies op maandag!quote:Op maandag 28 september 2009 @ 08:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, verstandskiezen trekken ging echt megasnel en superpijnloos!
Alleen mag ik met de pubquiz vanavond geen alcohol drinken en niet roken!
quote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Team Bliss dus in de sterkst mogelijke opstelling. Nu nog een goede ondertitel voor het team.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Streekgebonden. Wat is er gebeurd met juiste vervoegingen? "Gebeurt", really?
zeg, omhooggevallen droeftoeter, heb je niets anders te doen dan dit soort stalkerig gedrag?quote:
Stalkerig? Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.quote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Re het volgende:
[..]
zeg, omhooggevallen droeftoeter, heb je niets anders te doen dan dit soort stalkerig gedrag?
mooi zo, het is fijn om een corrigerende medeburger in ons midden te hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Stalkerig? Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.
Volwassen mannen die klaarblijkelijk moeten schelden om hun punt te kunnen maken c.q. frustraties kwijt te kunnen raken en problemen lijken te hebben met online mede-forumgebruikers.
Niet zo miepen dan.quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
mooi zo, het is fijn om een corrigerende medeburger in ons midden te hebben
Heb je toen ook stiekem met jezelf gespeeld?quote:
Ik zou stiekem met hem spelen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem met jezelf gespeeld?
Oh ja, we moeten gauw wat afspreken trouwens!! Dat was te kort!quote:
Awww.quote:
Moet je wel naar kantoor komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww.
*legt verrekijker weg en brengt kippesoep naar de overkant*
O ja, dat weet ik dan weer niet te vinden.quote:
En dan nu weer tijd voor een leven?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
Zo, klaar met Oz.
Zes seizoenen in een maand.
Ja, dat is te hopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu weer tijd voor een leven?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
Zo, klaar met Oz.
Zes seizoenen in een maand.
Snel, organiseer een staking. Dat dit kan in Nederland.quote:
Ik verbeterde TS niet, ik stelde een vraag of ik een nieuwe internetdyslexiehype had gemist. Als ik TS had willen verbeteren, waren er wel meer taalfouten in de TT en OP te vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.
STFU, maar wie was je favo? Ik vond Keller echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Ja, want daarom heb ik het ook al die zes seizoenen volgehouden! Wat denk je nou zelf, stumperd!
Ja, da's ook waar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Snel, organiseer een staking. Dat dit kan in Nederland.![]()
[..]
Ik verbeterde TS niet, ik stelde een vraag of ik een nieuwe internetdyslexiehype had gemist. Als ik TS had willen verbeteren, waren er wel meer taalfouten in de TT en OP te vinden.
Adebisi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
STFU, maar wie was je favo? Ik vond Keller echt helemaal geweldig
Hehe die was ook cool. Maar eigenlijk was Kareem Said wel zo tof. Alleen erg jammer van zijn doodquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Adebisi.Ik vond het serieus kut dat hij op een gegeven moment dood was.
Ja maar af en toe was hij ook wel irritant. Zijn liefde/haat verhouding voor Gloria was af en toe echt vermoeiend...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
En O'Reily was ook tof. Hoe hij iedereen tegen elkaar uitspeelde.
quote:
Mja die is idd wel ok. Maar of ie daar mou van gaat staan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Chris Keller
Afbeeldingen
jij krijgt daar wel een stijve van... iedereen in die serie is half gay/verkrachter en naakt rondlopend
Prison Break.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
Ik volg momenteel:
How I Met Your Mother
Two And A Half men
Samantha Who?
30 Rock
En ga ik beginnen met Angel seizoen 5. Gewoon omdat het een mooie seizoen is.
Maar ik heb dus een nieuwe serie nodig wat al minimaal 4 a 5 seizoenen heeft
Wat lief dat je naar me kijktquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
Weeds, 5 seizoenen inmiddels.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:26 schreef Steve het volgende:
The Big Bang Theory kun je proberen. Leuke comedy.
edit: is wel nu pas aan z'n 3e seizoen bezig.
Hoe wil je dat stiekem doen?!quote:
"Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je 't leuk vond!"quote:
ik ga hem even vragenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
10 oktober dus pokeren. Weet El Che er al van?
Ik stuur mitä_kuuluu wel even de link naar m'n vorige post. Weet hij er ook gelijk vanaf.quote:
We hebben gister voor een vriendin een prinsessen-verjaardag gehouden, dus ik stuiter nog van de kleurstof....quote:
Dude... ik zou hebben weggelopen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gister voor een vriendin een prinsessen-verjaardag gehouden, dus ik stuiter nog van de kleurstof....
We hadden zelfs roze en paarse pannekoeken gebakken met glitters en hartjes.....
*stuiter*
Het was ook voor een MEISJE!!!!quote:
Hoe oud?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was ook voor een MEISJE!!!!
[ afbeelding ]
Je hebt geen humor jijquote:
Just suit up and habba babba!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent dan ook geen meisje, 4 of 26 maakt niet uit
Goedemorgenquote:
Kan ik hier niet zienquote:
'mk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik hier niet zien
Doe'k thuis ff kijken, k?
Oh en Hung.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
Ik volg momenteel:
How I Met Your Mother
Two And A Half men
Samantha Who?
30 Rock
Maar ik heb dus een nieuwe serie nodig wat al minimaal 4 a 5 seizoenen heeft
O ja, dat moet ik nog steeds een keer bekijkenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Lieve schat, gecondoleerd. Ik bel je vanavond op. Ik vind het verschrikkelijk voor je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
En ik lees het nu pas dankzij een sms van XM, en kan me alleen maar bij haar woorden aansluiten. Heel veel sterkte...quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
MB... Lees je bericht nu pas... Meissie toch..Heel veel sterkte en als er iets is dat ik voor je kan doen, let me know...
Oh tof zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:27 schreef Dizer het volgende:
Vandaag geboekt, 21 oktober zit ik in met mijn dikke reet in het zand van curacao!
Bitch.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:27 schreef Dizer het volgende:
Vandaag geboekt, 21 oktober zit ik in met mijn dikke reet in het zand van curacao!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hug me...quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef LeBeau het volgende:
Dizer, legen-dairy? Is dat een soort van episch melkproduct ofzo?
Zo iets ja... je moet How I Met Your Mother kijken... geniaal.. of te wel.. it going to be legen... wait for it... and I hope you are not lactose intolerent... dairy!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef LeBeau het volgende:
Dizer, legen-dairy? Is dat een soort van episch melkproduct ofzo?
De soapserie in mijn huisquote:
Maak foto's!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De soapserie in mijn huis
Het is nu al 1 en al drama met die ballonnen!
Jammer, maar okeequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Lieve mensen, Dizer neemt voorlopig afscheid van Fok. Waarom? Gewoon. Lekker. Soms gebeurt er iets waardoor je weer dacht, oh ja.. ik wil echt even niet meer op FOK zijn.
See you on Hyves & Facebook
knurft, no one caresquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Lieve mensen, Dizer neemt voorlopig afscheid van Fok. Waarom? Gewoon. Lekker. Soms gebeurt er iets waardoor je weer dacht, oh ja.. ik wil echt even niet meer op FOK zijn.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt hem weggejaagd!!!quote:
Dat bedoel ik juist!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Ang3l het volgende:
O bitch please
Hij woont tegenover me. Als ik hem wil stalken dan doe ik dat niet op fok
Kon zo snel niks sappigs vinden in je post-historyquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Hoe was het in Zuut-Afrikah?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:56 schreef babette21 het volgende:
Terug in 't land.....
Morgen weer aan 't werk....![]()
Is dit jou fipo in dit topic?!quote:
quote:
nee, morgen de uitvaart...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt Team Bliss vanavond weer in actie?
Ik weet bij jou nooit of je nu een grapje maakt, je hebt dit volgens mij wel eens eerder gezegd, toch?:D Maar fok-beuheid is af en toe best begrijpelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Nee, dan de files op de weg, ook vreselijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Steve het volgende:
Pfffff, begin de vertragingen echt een beetje beu te worden. Het is de laatste tijd elke dag raak.
Utrecht is ook een toffe stadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dan de files op de weg, ook vreselijk. Het wordt tijd voor een eigen huis.
Twijfel alleen of ik in Utrecht wil wonen (dicht bij werk en aardige stad) of Rotterdam/Amsterdam (resp. geboortestad en toffe stad, maar beiden filerijden). Dilemma's.
Oh, hoi trouwens allemaal, bitches!
Ik stop niet met Fok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Steve het volgende:
Stoppen met FOK! is volgens mij een trend aan het zijn.
Mja, Babs is altijd op vakantie (quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier meer NoChat dan ShowChat lately
Nee Dizer is hier ook al gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef Steve het volgende:
Je bent niet de enigste die stopt met ergens te posten he.
En in [HOMO] krimp je weer?quote:
Ik ben er toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 15:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Mja, Babs is altijd op vakantie (ik gun het je hoor
![]()
), IQM heb ik al een tijd niet meer gezien, Dizer is er mee gekapt, Giechel komt nog maar af en toe aanwaaien...
En Zhenar? En waarom is onze dramaqueen er nou weer mee gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Steve het volgende:
[..]
![]()
), IQM heb ik al een tijd niet meer gezien, Dizer is er mee gekapt, Giechel komt nog maar af en toe aanwaaien...
Ja, tot het dinayquote:
Ja gek he, met 9 gangen aan koude droge taaie halfrauwe gerechten!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tot het dinay. Toen was ik weer in volle vorm
.
quote:
Dan denk ik aan " en zijn vriendjes".quote:
Die heeft het gedaan met nevertheworst en hebben samen een kind: sometimesthemediocre.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Steve het volgende:
Alwaysthebest. Waar is die knakker gebleven?
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.quote:
Ik was hier eerst hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Erik... wil dat nu zeggen dat we nog niet van elkaar af zijn?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die heeft het gedaan met nevertheworst en hebben samen een kind: sometimesthemediocre.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.
Daar is het misgegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Alhoewel, ik herinner me nog dat ik UI's moest maken van een of andere vage verkiezing.
Da's niet 1 2 3 weg. Ook niet 4 5 6. Misschien zelgs niet 538.778,5.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.
O zal ik hier ook maar weggaan dan?quote:
Ik ga er wel vanuit dat het ooit went ja. Nu nog niet voor te stellen alleen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet 1 2 3 weg. Ook niet 4 5 6. Misschien zelgs niet 538.778,5.
Maar het went. Denk ik.
Vruuuuger leek het hier soms op een soap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er trouwens showy aan showchat?
Moeten we 't hier over TV hebben en zo?
ik ben al 'n week niet geweest...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Steve het volgende:
[..]
![]()
),
Owja, die via de PM!quote:
Ik wil eigenlijk een keer naar de wintereftelingquote:
Idd zeg, had er veel meer van verwachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat was HP6 een teleurstelling zeg![]()
(De film bedoel ik dan - al vond ik het boek ook niet je van het, afgezien van het einde, dat in de film helemaal verneukt was)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd zeg, had er veel meer van verwacht. Ze springen echt van de hak op de tak en het einde is flink verneukt idd
.
Ja, HIER kan datquote:
Het blijft bizarquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 22:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het blijft bizar![]()
Maar die vriendin is er dus al uit, HB
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Het blijft bizar![]()
Maar die vriendin is er dus al uit, HB
Truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar daar was ik niet bij dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen.
Nu al excuusjes zoeken om terug te komen hè...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Je zou er bijna van teruggaan naar [HOMO]
Neuh. Als ik terug had willen komen was ik al terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu al excuusjes zoeken om terug te komen hè...
Of Michael Jackson!!!!quote:
Ja, ik dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sommigen zijn zelfs al bij de big three
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |