mooi, ga maar weer verder spelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik LOLdequote:
Gefeliquote:
Wat is ZUU nu weer?!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:56 schreef Rauzer het volgende:
Ik zag 'm laatst nog in ZUU posten anders
Tof forumquote:
Te vroegiequote:
hehe och dat wordt ook sterk overdreven natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2009 08:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, verstandskiezen trekken ging echt megasnel en superpijnloos!
Alleen mag ik met de pubquiz vanavond geen alcohol drinken en niet roken!
Oh ja, dat had ik vorig jaar ook een keer, ook precies op maandag!quote:Op maandag 28 september 2009 @ 08:38 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, verstandskiezen trekken ging echt megasnel en superpijnloos!
Alleen mag ik met de pubquiz vanavond geen alcohol drinken en niet roken!
quote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Team Bliss dus in de sterkst mogelijke opstelling. Nu nog een goede ondertitel voor het team.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Streekgebonden. Wat is er gebeurd met juiste vervoegingen? "Gebeurt", really?
zeg, omhooggevallen droeftoeter, heb je niets anders te doen dan dit soort stalkerig gedrag?quote:
Stalkerig? Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.quote:Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Re het volgende:
[..]
zeg, omhooggevallen droeftoeter, heb je niets anders te doen dan dit soort stalkerig gedrag?
mooi zo, het is fijn om een corrigerende medeburger in ons midden te hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Stalkerig? Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.
Volwassen mannen die klaarblijkelijk moeten schelden om hun punt te kunnen maken c.q. frustraties kwijt te kunnen raken en problemen lijken te hebben met online mede-forumgebruikers.
Niet zo miepen dan.quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
mooi zo, het is fijn om een corrigerende medeburger in ons midden te hebben
Heb je toen ook stiekem met jezelf gespeeld?quote:
Ik zou stiekem met hem spelen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem met jezelf gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |