Oh ja, we moeten gauw wat afspreken trouwens!! Dat was te kort!quote:
Awww.quote:
Moet je wel naar kantoor komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww.
*legt verrekijker weg en brengt kippesoep naar de overkant*
O ja, dat weet ik dan weer niet te vinden.quote:
En dan nu weer tijd voor een leven?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
Zo, klaar met Oz.
Zes seizoenen in een maand.
Ja, dat is te hopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu weer tijd voor een leven?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
Zo, klaar met Oz.
Zes seizoenen in een maand.
Snel, organiseer een staking. Dat dit kan in Nederland.quote:
Ik verbeterde TS niet, ik stelde een vraag of ik een nieuwe internetdyslexiehype had gemist. Als ik TS had willen verbeteren, waren er wel meer taalfouten in de TT en OP te vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
Ik kwam in dat topic, zag iemand de TS verbeteren en zélf fouten maken en zie diezelfde gast terug in MyAT, omdat ik al in deze SC had gepost.
STFU, maar wie was je favo? Ik vond Keller echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Ja, want daarom heb ik het ook al die zes seizoenen volgehouden! Wat denk je nou zelf, stumperd!
Ja, da's ook waar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Snel, organiseer een staking. Dat dit kan in Nederland.![]()
[..]
Ik verbeterde TS niet, ik stelde een vraag of ik een nieuwe internetdyslexiehype had gemist. Als ik TS had willen verbeteren, waren er wel meer taalfouten in de TT en OP te vinden.
Adebisi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
STFU, maar wie was je favo? Ik vond Keller echt helemaal geweldig
Hehe die was ook cool. Maar eigenlijk was Kareem Said wel zo tof. Alleen erg jammer van zijn doodquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Adebisi.Ik vond het serieus kut dat hij op een gegeven moment dood was.
Ja maar af en toe was hij ook wel irritant. Zijn liefde/haat verhouding voor Gloria was af en toe echt vermoeiend...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
En O'Reily was ook tof. Hoe hij iedereen tegen elkaar uitspeelde.
quote:
Mja die is idd wel ok. Maar of ie daar mou van gaat staan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Chris Keller
Afbeeldingen
jij krijgt daar wel een stijve van... iedereen in die serie is half gay/verkrachter en naakt rondlopend
Prison Break.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
Ik volg momenteel:
How I Met Your Mother
Two And A Half men
Samantha Who?
30 Rock
En ga ik beginnen met Angel seizoen 5. Gewoon omdat het een mooie seizoen is.
Maar ik heb dus een nieuwe serie nodig wat al minimaal 4 a 5 seizoenen heeft
Wat lief dat je naar me kijktquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
En ga ik beginnen met Angel seizoen 5. Gewoon omdat het een mooie seizoen is.
Weeds, 5 seizoenen inmiddels.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:26 schreef Steve het volgende:
The Big Bang Theory kun je proberen. Leuke comedy.
edit: is wel nu pas aan z'n 3e seizoen bezig.
Hoe wil je dat stiekem doen?!quote:
"Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je 't leuk vond!"quote:
ik ga hem even vragenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
10 oktober dus pokeren. Weet El Che er al van?
Ik stuur mitä_kuuluu wel even de link naar m'n vorige post. Weet hij er ook gelijk vanaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |