Toen we vanochtend weggingen uit het hotel was ik gewoon nog dronkenquote:Op zondag 6 september 2009 @ 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier valt ie erg mee moet ik zeggen!
MB: ik vind dat we vaker moeten meeten.
Ik wist er niets van.quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Waarom was jij er eigenlijk niet?.
En het was al een paar dagen bekend... heeft MissBliss niets tegen je gezegd dan?quote:
Idem. Hij beet me net.quote:
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics overquote:Op zondag 6 september 2009 @ 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al een paar dagen bekend... heeft MissBliss niets tegen je gezegd dan?.
Maar in het voorjaar komt er als het goed is weer een grote meet.
Wat een boefje!quote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Idem. Hij beet me net.Heeft hij nog niet eerder gedaan.
Jij kan er ook niks aan doen iddquote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics over![]()
[..]
Ik plaagde je maar hoorquote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics over![]()
In het voorjaar komt er alsnog een grote meet op een campingquote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen idd![]()
Maar ik kom eigenlijk alleen nog in Showchat en TV... en soms kijk ik bij de AT of er iets leuks tussen staat, maar daar is het me ook niet opgevallen.
Maar anders was ik denk ik toch niet gekomen, want ik was het hele weekend nog steeds gaar van mijn vakantie.
Volgende keer beter
Wissikwelquote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar hoor.
Dat kost me de volgende meet zeker een witte wijn?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het leuk Fokkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!!
Taart voor iedereen:
[ afbeelding ]
* UIO_AMS trots isquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Symphony in Bliss # 9 en wat denk je zelf?
T: 6e en E: 7e van de 14
quote:
Ja, maar echt, who cares, behalve de pukkelige rukkertjes uit PUB?quote:
Waarom zou het enkel hen boeien?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar echt, who cares, behalve de pukkelige rukkertjes uit PUB?
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou het enkel hen boeien?
't Is toch grappig.Iemand die zich vanaf het begin heeft voorgedaan als dat meisje van die foto's en uiteindelijk ook nog 's mod is geworden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.
Ja hoor, zit dat liedje weer in m'n kop.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |