Toen we vanochtend weggingen uit het hotel was ik gewoon nog dronkenquote:Op zondag 6 september 2009 @ 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier valt ie erg mee moet ik zeggen!
MB: ik vind dat we vaker moeten meeten.
Ik wist er niets van.quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Waarom was jij er eigenlijk niet?.
En het was al een paar dagen bekend... heeft MissBliss niets tegen je gezegd dan?quote:
Idem. Hij beet me net.quote:
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics overquote:Op zondag 6 september 2009 @ 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al een paar dagen bekend... heeft MissBliss niets tegen je gezegd dan?.
Maar in het voorjaar komt er als het goed is weer een grote meet.
Wat een boefje!quote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Idem. Hij beet me net.Heeft hij nog niet eerder gedaan.
Jij kan er ook niks aan doen iddquote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics over![]()
[..]
Ik plaagde je maar hoorquote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu doe je net of het mijn schuld is, terwijl ik me eerder afvraag hoe Zhen dit heeft kunnen missen op het forum, er waren tig topics over![]()
In het voorjaar komt er alsnog een grote meet op een campingquote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen idd![]()
Maar ik kom eigenlijk alleen nog in Showchat en TV... en soms kijk ik bij de AT of er iets leuks tussen staat, maar daar is het me ook niet opgevallen.
Maar anders was ik denk ik toch niet gekomen, want ik was het hele weekend nog steeds gaar van mijn vakantie.
Volgende keer beter
Wissikwelquote:Op zondag 6 september 2009 @ 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar hoor.
Dat kost me de volgende meet zeker een witte wijn?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het leuk Fokkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!!
Taart voor iedereen:
[ afbeelding ]
* UIO_AMS trots isquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Symphony in Bliss # 9 en wat denk je zelf?
T: 6e en E: 7e van de 14
quote:
Ja, maar echt, who cares, behalve de pukkelige rukkertjes uit PUB?quote:
Waarom zou het enkel hen boeien?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar echt, who cares, behalve de pukkelige rukkertjes uit PUB?
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou het enkel hen boeien?
't Is toch grappig.Iemand die zich vanaf het begin heeft voorgedaan als dat meisje van die foto's en uiteindelijk ook nog 's mod is geworden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.
Ja hoor, zit dat liedje weer in m'n kop.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja sorry, maar het maakt mij de pis niet lauw.
da's dom!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef Steve het volgende:
Ik heb net een klein stukje auto aangereden.. Mijn eerste ongelukje.
.
I know!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Steve het volgende:
[..]
I know!
Het jammere is dat iemand had gezien dat ik de auto had geraakt, en die stond erop dat ik het even ging melden. Anders was ik gewoon weggereden (zo hufterig ben ik ook wel weer
), de schade viel op zich wel mee.
Ja, ik weet dat het niet bijzonder netjes van me zou zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef Zhenar het volgende:
Je omschrijft het zo voorzichtig, dat het verdacht begint te worden...
De ander is buiten levensgevaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef Zhenar het volgende:
Je omschrijft het zo voorzichtig, dat het verdacht begint te worden...
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef babette21 het volgende:
Neuh het is meer een gevalletje pre-vakantiestress...
maar vanavond zowaar eindelijk een avondjeniks
Jij en je wereldreizenquote:
Tja, just can't get enough....quote:
http://www.epicrage.org/quote:Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Wat is dat toch voor een lelijk plaatje?
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizzeltje! Zie ik jou ook zaterdag?
quote:
Mijn beer! In de OP!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
ShowChat, inmiddels al meer dan 1000 topics. Voordat ja gaat posten, denk niet dat je hier welkom bent. Denk niet dat je hier over Paris Hilton, Britney Spears of enig ander muk kan gaan chatten. Dit is ShowChat maar dan met een twist. Je verwacht een topic over sterren, maar de enige ster die je zult vinden is het sterretje van Zhenar. Dus scheer je weg, jij zure bom. Want dit topic is voor Fok!ers die de ontgroening hebben overleefd. Sommigen zeggen dat we een piramide spel zijn, geloof maar wat je wilt geloven. Wij weten het toch beter. Zoals altijd! Denk je dat je ons aankunt? Probeer het, maar wees bang, heel erg bang. Want je moet door deze mensen heen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vorige topic: ShowChat #1222 met een spannende plotwending!
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn avatar / usericon wel, maar die van IQM niet? Dat klopt natuurlijk niet. Heb maar in een paar showchattopics gepost.
Ow, ik ziequote:
Scrubs is een idee. That 70's Show is op een gegeven moment niet meer leuk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Alle herhalingen van That 70's Show en Scrubs op Comedy Central. Of Shameless op de humorzender.
Ik vrees dat ik ga wachten totdat ik minimaal 4 afleveringen heb of zoquote:
Oh ja, dat wist ik zelfsquote:
Gastmodden in SHO?quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thanks. Jij kan hem er in plakken
Oh jaquote:
Op dit moment post ik op FOK!quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis, doen jullie nog wel eens wat anders dan tv kijken?![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op dit moment post ik op FOK!
Heeey wat vind je van Six feet Under?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Heroes ben ik óók afgehaakt. Ik snapte er ineens niks meer van, heb hele discussies met Re gehad over het tijdreizen ("dat kán niet!" Nee duhHet kan sowieso niet
) en toen was ik het zat!
Verder volg ik Lost, Greys, Ugly Betty, Private Practice maar dat moet ik nog afkijken, ANTM maar dat moet ik nog afkijken en Six Feet Under(seizoen 2 afgekeken gisteren)
Dan is het ook geen aanrader.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Wat trouwens ook een aanrader is, is Life On Mars(van de BBC)
Maar daar ben ik ook weer blijven steken halverwege seizoen 2Terwijl het echt leuk was!
Neuh, Heroes & Lost ben ik op beiden afgehaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Ik heb volgens mij alleen maar series gevolgd die ik afkijk.
30 Rock, dat is een mooie aanraderquote:
Ja tofjesquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeey wat vind je van Six feet Under?
Jawelquote:
Oh, oké.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Jawel
Seizoen 1 heb ik heel snel afgekeken![]()
Alleen seizoen 2 had ik alleen dvd versies en dan moest ik voor elke afl. een dvd branden, dat vond ik zo zondeEn toen ben ik het een beetje vergeten
Whaha, dat zei ik laatst dus ook al.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef Dizer het volgende:
@ MissBliss, als je Friends wil herbeleven in deze tijd, moet je How I Met Your Mother kijken![]()
![]()
![]()
. Speelt zich ook in NYC en in een kroeg en bij hun thuis en lekker dom
.
ah, heb je weer 'n nieuwe obsessie!?quote:
Het staat op de lijstquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:12 schreef Dizer het volgende:
@ MissBliss, als je Friends wil herbeleven in deze tijd, moet je How I Met Your Mother kijken![]()
![]()
![]()
. Speelt zich ook in NYC en in een kroeg en bij hun thuis en lekker dom
.
Het is helemaal niet sci-fiquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oké.
Mja, ik hou eigenlijk niet van scifi-series.
Huh, ik dacht dat ik hem alweer had verwijderd.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Steve, waarom ben je vrienden geworden met http://popiee.hyves.nl/ ?Ken jij hem persoonlijk?
Hij wilde mij toevoegen. Maar van zijn 352 zijn er 321 man.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk volgens mij alleen maar naar series waar niemand anders naar kijkt en die worden dan opeens gecanceld. Of ze draaien gewoon veel te kort.
Wie herinnert zich nog The Highwayman, The Visitor met John Corbett, Northern Exposure ook met John Corbett en Rob Morrow, Robin of Sherwood, of Doc Martin.
Gelukkig heb ik ze met uitzondering van de eerste twee series compleet op dvd.
Ik word wel vaker toegevoegd door dat soort enge mannetjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik hem alweer had verwijderd.Ik had 'm gevraagd waar ik 'm van zou moeten kennen, toen heb ik hem even toegevoegd om z'n profiel te kunnen zien.
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
Ik word wel vaker toegevoegd door dat soort enge mannetjes.Mja, ik accepteer sowieso niemand die ik niet ken.
quote:Het heet ook Hyves vrienden lieve schat je hoeft niet met me te pokeren!!!!
mischien eventueel een goede date
maar ik wil je nu ook niet meer in mijn lijst hoor dus take care
groeten van een mocro uit den haag
----------------------------------------
Van: Steve
Datum: 2009-09-16 15:58:55
RE:
Nou ja, ik ken je niet, beetje raar om je dan in de vriendenlijst op te nemen he.
Van: E.
Datum: 2009-09-16 15:53:07
o ok dus je bent me alweer zat
Jammer
succes
Ja wie is dat, hij heeft me toegevoegd, maar ik ken hem niet. Nu je het zegt, inderdaad van de hoeveelheid mannenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Steve, waarom ben je vrienden geworden met http://popiee.hyves.nl/ ?Ken jij hem persoonlijk?
Hij wilde mij toevoegen. Maar van zijn 352 zijn er 321 man.
Ik gaf mijn oordeel over het besprokene, wat heel gebruikelijk is in een forum, sletquote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting, ik was al bang dat ik iets gemist had.
Je bent zelf een slet, slet! Met je hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gaf mijn oordeel over het besprokene, wat heel gebruikelijk is in een forum, slet
Whihiquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent zelf een slet, slet! Met je hoofd.
Topickillerquote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
3,5 week vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Oftewel:
Topicreanimator!quote:
Doe je dat met mouth to mouth?quote:
Nee ik zit zo lekker in m'n adidas sweatpantsquote:
quote:
*lezen gaat*quote:Op donderdag 17 september 2009 @ 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kanye West maakt zichzelf belachelijk bij de VMA's
Staan echt fraaie tussen
Die heb ik net gelezen jaquote:
Is dat weer begonnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*lezen gaat*
Vanavond wordt het uitgezonden (de VMA's) en ik wilde het opnemen, maar ik wil ook Exp. Robinson opnemen... Dilemma
Ja, er zijn al 2 afleveringen geweest!quote:
Owquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, er zijn al 2 afleveringen geweest!
Is dat Mocro Brabants dialect?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
Ik was op vekáns witte wel witte nie?
Nee, gewoon stom. Kom maar snel terug naar de bewoonde wereld.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje, heb s1-s4 achter elkaar gekeken, zal een domper zijn dat ik nu na 22 minuten aflevering steeds een week (of langer) moet wachtenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ga wachten totdat ik minimaal 4 afleveringen heb of zo
Als ik kijk, kijk ik minimaal 4 achter elkaar
Yeah rightquote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
-edit naja, een OP zal niet zo'n drama zijn
Was dat met yvonquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef Steve het volgende:
Die met Marc-Marie Huijbregts is het tofst.
Die ja!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Was dat met yvon? Dat is de enige die ik niet gezien heb
Ben bij ER ook alweer afgehaakt trouwens, donderdagavond is een kutavond
Toen was widm ook in Australië!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Rauzer het volgende:
mja, toen zat ik in Australië. Airelle heeft toen nog alles voor me opgenomen, maar heb het nooit gekeken.
Ja, maar ik ging toen in oktober erheen, toen waren ze al klaar geloof ik. Weet dat ze nog te zien zijn, maar weet de uitslag al dus heb niet echt zin dat te gaan kijken. Sowieso kijk ik liever op tv dan op de pcquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen was widm ook in Australië!!
Hier staan ze nog bijvoorbeeld.
Daar heeft geen mocro iets mee van doen hoorquote:
Goed planquote:
IQ?quote:
Okeequote:
Ik dacht dat je sowieso al van plan was om "never mind" te posten, dus nee, ik ben niet erg nieuwsgierigquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het knaagt wel van binnen! Je bent wel nieuwsgierig!
Mooi, dat bespaart me alle moeite die ik voor ogen had om jou iets geweldigs mee te delen én uiteindelijk te geven. Maar hey, als je het niet wil weten...quote:Op zondag 20 september 2009 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sowieso al van plan was om "never mind" te posten, dus nee, ik ben niet erg nieuwsgierig
Nu knaagt het wel!quote:Op maandag 21 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi, dat bespaart me alle moeite die ik voor ogen had om jou iets geweldigs mee te delen én uiteindelijk te geven. Maar hey, als je het niet wil weten...
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Valt er hier nog iets te n... posten?
Showchat si wel een eeeechte slowchat he?
Hij neemt niet eens de moeite!quote:Op maandag 21 september 2009 @ 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?
quote:
Ok, beantwoord dan nu de post van Zhenar maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was kei druk met stomme dingen doen!!!
Yoquote:
Dizer.quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?
Ja duh, die houdt ons allemaal bezigquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Steve het volgende:
Jeej, er is weer eens een relletje bezig..
Ja, maar van de users snap ik het opzich nog wel, als hun lievelingsforum opeens wordt gesloten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind beide partijen maar sneu eigenlijk.
Dat itt Dizer, die wel WEL missen, maar die amper terugkomtquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik mis het ook niet, maar het komt vast wel weer terug.
Uuhm momenteel in Heerlen. Druk bij een klant bezigquote:
Oh, nou ja vooruitquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm momenteel in Heerlen. Druk bij een klant bezig
quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om er vaker te zijn
Ik was even aan hetquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 16:26 schreef Dizer het volgende:
Nou ben ik er en valt het dood hier
Ja hoorquote:
Sorry.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Duvel het volgende:
Godverdegodver, een of andere eikel heeft z'n portier opengesmeten tegen m'n auto en nu zit er een dikke kras op de deur.
Hufters, allemaal!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 18:11 schreef Zhenar het volgende:
We hebben ook nog een Wii-meet gepland op za 17 oktober toch?
jah, bij wie eigenlijk, bij ons zeker weerquote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Zhenar het volgende:
We hebben ook nog een Wii-meet gepland op za 17 oktober toch?
Je zei 'wii'.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Re het volgende:
[..]
jah, bij wie eigenlijk, bij ons zeker weer
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Re het volgende:
[..]
Bij mij kan ook; ik had het geloof ik ook voorgesteldquote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Re het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.quote:
En jij stond wel voor jouw raam, naakt?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.
Maar hij stond niet voor z'n raam, naakt
Krijg net een sms van costa dat hij de dobbeldate nog niet in z'n agenda had staan. Wellicht kunnen we één en ander combineren. Zhenar woont in dezelfde straat als Ripley en Isabeau zou bij haar blijven slapen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht dat costa ook kwam wii-en!
Oh, dat zou helemaal leuk zijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Krijg net een sms van costa dat hij de dobbeldate nog niet in z'n agenda had staan. Wellicht kunnen we één en ander combineren. Zhenar woont in dezelfde straat als Ripley en Isabeau zou bij haar blijven slapen.
Nee, gewoon as usual, met de verrekijker.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En jij stond wel voor jouw raam, naakt?
Ah ok. Flauw weer, van Dizer.quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, gewoon as usual, met de verrekijker.
quote:
Ik was in Amsterdamquote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.
Maar hij stond niet voor z'n raam, naakt
Ik was er ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam
Ik heb je zaterdag gespot... je ging deBlokker
in...
Ik was met nog iemand, anders was ik je achterna gegaan
Damn, ik denk ik kan dat geheel anoniem doenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam
Ik heb je zaterdag gespot... je ging deBlokker
in...
Oeh, spannend!quote:Ik was met nog iemand, anders was ik je achterna gegaan
Hij kwam hier niet (ik kende hem eerlijk gezegd ook amper) maar toch een heftig bericht zeg.quote:
Precies.... kende hem ook niet, maar vind de reacties heel mooi (al is mooi het verkeerde woord, ontroerend?) om te lezen. Fijn te zien dat het op Fok ook eens een keer beschaafd en normaal met respect kan.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij kwam hier niet (ik kende hem eerlijk gezegd ook amper) maar toch een heftig bericht zeg.
Ik heb je tot nu toe maar 1x gespotquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom spot je mij altijd op straat en spot ik jou alleen met een verrekijker achter het raam?
2x toch? Toen ik langs de Berlage liep of zoiets.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe maar 1x gespot
Kan het me niet herinnerenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2x toch? Toen ik langs de Berlage liep of zoiets.
Dan zal 't wel niet............quote:
IK MAAK ME GVD DRU.... okquote:
Was met de autoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
ja nou, ik zag je daarna niet hier verschijnen hoor
Ja die lijkt me echt heel erg leuk!quote:
*maakt bedje op*quote:
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk weer wat seksuele toespelingen in ShowChat
Hihiquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.![]()
Ja, bitch! Pay attentionquote:
Ik heb dat dus ook. En geloof me, smegma is echt geen pretje. Ik snap niet waarom het zo erotisch getint is eigenlijk? Zhenar heeft ons echt verpest!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |