Ik dacht dat je sowieso al van plan was om "never mind" te posten, dus nee, ik ben niet erg nieuwsgierigquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het knaagt wel van binnen! Je bent wel nieuwsgierig!
Mooi, dat bespaart me alle moeite die ik voor ogen had om jou iets geweldigs mee te delen én uiteindelijk te geven. Maar hey, als je het niet wil weten...quote:Op zondag 20 september 2009 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sowieso al van plan was om "never mind" te posten, dus nee, ik ben niet erg nieuwsgierig
Nu knaagt het wel!quote:Op maandag 21 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi, dat bespaart me alle moeite die ik voor ogen had om jou iets geweldigs mee te delen én uiteindelijk te geven. Maar hey, als je het niet wil weten...
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Valt er hier nog iets te n... posten?
Showchat si wel een eeeechte slowchat he?
Hij neemt niet eens de moeite!quote:Op maandag 21 september 2009 @ 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?
quote:
Ok, beantwoord dan nu de post van Zhenar maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was kei druk met stomme dingen doen!!!
Yoquote:
Dizer.quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel anders eens, wat houdt jou zoal bezig?
Ja duh, die houdt ons allemaal bezigquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Steve het volgende:
Jeej, er is weer eens een relletje bezig..
Ja, maar van de users snap ik het opzich nog wel, als hun lievelingsforum opeens wordt gesloten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind beide partijen maar sneu eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |