Topickillerquote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef babette21 het volgende:
3,5 week vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Oftewel:
Topicreanimator!quote:
Doe je dat met mouth to mouth?quote:
Nee ik zit zo lekker in m'n adidas sweatpantsquote:
quote:
*lezen gaat*quote:Op donderdag 17 september 2009 @ 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kanye West maakt zichzelf belachelijk bij de VMA's
Staan echt fraaie tussen
Die heb ik net gelezen jaquote:
Is dat weer begonnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*lezen gaat*
Vanavond wordt het uitgezonden (de VMA's) en ik wilde het opnemen, maar ik wil ook Exp. Robinson opnemen... Dilemma
Ja, er zijn al 2 afleveringen geweest!quote:
Owquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, er zijn al 2 afleveringen geweest!
Is dat Mocro Brabants dialect?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
Ik was op vekáns witte wel witte nie?
Nee, gewoon stom. Kom maar snel terug naar de bewoonde wereld.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje, heb s1-s4 achter elkaar gekeken, zal een domper zijn dat ik nu na 22 minuten aflevering steeds een week (of langer) moet wachtenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ga wachten totdat ik minimaal 4 afleveringen heb of zo
Als ik kijk, kijk ik minimaal 4 achter elkaar
Yeah rightquote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
-edit naja, een OP zal niet zo'n drama zijn
Was dat met yvonquote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef Steve het volgende:
Die met Marc-Marie Huijbregts is het tofst.
Die ja!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Rauzer het volgende:
Was dat met yvon? Dat is de enige die ik niet gezien heb
Ben bij ER ook alweer afgehaakt trouwens, donderdagavond is een kutavond
Toen was widm ook in Australië!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Rauzer het volgende:
mja, toen zat ik in Australië. Airelle heeft toen nog alles voor me opgenomen, maar heb het nooit gekeken.
Ja, maar ik ging toen in oktober erheen, toen waren ze al klaar geloof ik. Weet dat ze nog te zien zijn, maar weet de uitslag al dus heb niet echt zin dat te gaan kijken. Sowieso kijk ik liever op tv dan op de pcquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen was widm ook in Australië!!
Hier staan ze nog bijvoorbeeld.
Daar heeft geen mocro iets mee van doen hoorquote:
Goed planquote:
IQ?quote:
Okeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |