Oh jaquote:
Op dit moment post ik op FOK!quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis, doen jullie nog wel eens wat anders dan tv kijken?![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op dit moment post ik op FOK!
Heeey wat vind je van Six feet Under?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Heroes ben ik óók afgehaakt. Ik snapte er ineens niks meer van, heb hele discussies met Re gehad over het tijdreizen ("dat kán niet!" Nee duhHet kan sowieso niet
) en toen was ik het zat!
Verder volg ik Lost, Greys, Ugly Betty, Private Practice maar dat moet ik nog afkijken, ANTM maar dat moet ik nog afkijken en Six Feet Under(seizoen 2 afgekeken gisteren)
Dan is het ook geen aanrader.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Wat trouwens ook een aanrader is, is Life On Mars(van de BBC)
Maar daar ben ik ook weer blijven steken halverwege seizoen 2Terwijl het echt leuk was!
Neuh, Heroes & Lost ben ik op beiden afgehaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
Ik heb volgens mij alleen maar series gevolgd die ik afkijk.
30 Rock, dat is een mooie aanraderquote:
Ja tofjesquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeey wat vind je van Six feet Under?
Jawelquote:
Oh, oké.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Jawel
Seizoen 1 heb ik heel snel afgekeken![]()
Alleen seizoen 2 had ik alleen dvd versies en dan moest ik voor elke afl. een dvd branden, dat vond ik zo zondeEn toen ben ik het een beetje vergeten
Whaha, dat zei ik laatst dus ook al.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef Dizer het volgende:
@ MissBliss, als je Friends wil herbeleven in deze tijd, moet je How I Met Your Mother kijken![]()
![]()
![]()
. Speelt zich ook in NYC en in een kroeg en bij hun thuis en lekker dom
.
ah, heb je weer 'n nieuwe obsessie!?quote:
Het staat op de lijstquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:12 schreef Dizer het volgende:
@ MissBliss, als je Friends wil herbeleven in deze tijd, moet je How I Met Your Mother kijken![]()
![]()
![]()
. Speelt zich ook in NYC en in een kroeg en bij hun thuis en lekker dom
.
Het is helemaal niet sci-fiquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oké.
Mja, ik hou eigenlijk niet van scifi-series.
Huh, ik dacht dat ik hem alweer had verwijderd.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Steve, waarom ben je vrienden geworden met http://popiee.hyves.nl/ ?Ken jij hem persoonlijk?
Hij wilde mij toevoegen. Maar van zijn 352 zijn er 321 man.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk volgens mij alleen maar naar series waar niemand anders naar kijkt en die worden dan opeens gecanceld. Of ze draaien gewoon veel te kort.
Wie herinnert zich nog The Highwayman, The Visitor met John Corbett, Northern Exposure ook met John Corbett en Rob Morrow, Robin of Sherwood, of Doc Martin.
Gelukkig heb ik ze met uitzondering van de eerste twee series compleet op dvd.
Ik word wel vaker toegevoegd door dat soort enge mannetjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik hem alweer had verwijderd.Ik had 'm gevraagd waar ik 'm van zou moeten kennen, toen heb ik hem even toegevoegd om z'n profiel te kunnen zien.
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
Ik word wel vaker toegevoegd door dat soort enge mannetjes.Mja, ik accepteer sowieso niemand die ik niet ken.
quote:Het heet ook Hyves vrienden lieve schat je hoeft niet met me te pokeren!!!!
mischien eventueel een goede date
maar ik wil je nu ook niet meer in mijn lijst hoor dus take care
groeten van een mocro uit den haag
----------------------------------------
Van: Steve
Datum: 2009-09-16 15:58:55
RE:
Nou ja, ik ken je niet, beetje raar om je dan in de vriendenlijst op te nemen he.
Van: E.
Datum: 2009-09-16 15:53:07
o ok dus je bent me alweer zat
Jammer
succes
Ja wie is dat, hij heeft me toegevoegd, maar ik ken hem niet. Nu je het zegt, inderdaad van de hoeveelheid mannenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Steve, waarom ben je vrienden geworden met http://popiee.hyves.nl/ ?Ken jij hem persoonlijk?
Hij wilde mij toevoegen. Maar van zijn 352 zijn er 321 man.
Ik gaf mijn oordeel over het besprokene, wat heel gebruikelijk is in een forum, sletquote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting, ik was al bang dat ik iets gemist had.
Je bent zelf een slet, slet! Met je hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gaf mijn oordeel over het besprokene, wat heel gebruikelijk is in een forum, slet
Whihiquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent zelf een slet, slet! Met je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |