Neequote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizzeltje! Zie ik jou ook zaterdag?
quote:
Mijn beer! In de OP!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
ShowChat, inmiddels al meer dan 1000 topics. Voordat ja gaat posten, denk niet dat je hier welkom bent. Denk niet dat je hier over Paris Hilton, Britney Spears of enig ander muk kan gaan chatten. Dit is ShowChat maar dan met een twist. Je verwacht een topic over sterren, maar de enige ster die je zult vinden is het sterretje van Zhenar. Dus scheer je weg, jij zure bom. Want dit topic is voor Fok!ers die de ontgroening hebben overleefd. Sommigen zeggen dat we een piramide spel zijn, geloof maar wat je wilt geloven. Wij weten het toch beter. Zoals altijd! Denk je dat je ons aankunt? Probeer het, maar wees bang, heel erg bang. Want je moet door deze mensen heen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vorige topic: ShowChat #1222 met een spannende plotwending!
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn avatar / usericon wel, maar die van IQM niet? Dat klopt natuurlijk niet. Heb maar in een paar showchattopics gepost.
Ow, ik ziequote:
Scrubs is een idee. That 70's Show is op een gegeven moment niet meer leuk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Alle herhalingen van That 70's Show en Scrubs op Comedy Central. Of Shameless op de humorzender.
Ik vrees dat ik ga wachten totdat ik minimaal 4 afleveringen heb of zoquote:
Oh ja, dat wist ik zelfsquote:
Gastmodden in SHO?quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thanks. Jij kan hem er in plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |