Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.quote:
En jij stond wel voor jouw raam, naakt?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.
Maar hij stond niet voor z'n raam, naakt
Krijg net een sms van costa dat hij de dobbeldate nog niet in z'n agenda had staan. Wellicht kunnen we één en ander combineren. Zhenar woont in dezelfde straat als Ripley en Isabeau zou bij haar blijven slapen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht dat costa ook kwam wii-en!
Oh, dat zou helemaal leuk zijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Krijg net een sms van costa dat hij de dobbeldate nog niet in z'n agenda had staan. Wellicht kunnen we één en ander combineren. Zhenar woont in dezelfde straat als Ripley en Isabeau zou bij haar blijven slapen.
Nee, gewoon as usual, met de verrekijker.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En jij stond wel voor jouw raam, naakt?
Ah ok. Flauw weer, van Dizer.quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, gewoon as usual, met de verrekijker.
quote:
Ik was in Amsterdamquote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik woon tegenover 'm.
Maar hij stond niet voor z'n raam, naakt
Ik was er ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam
Ik heb je zaterdag gespot... je ging deBlokker
in...
Ik was met nog iemand, anders was ik je achterna gegaan
Damn, ik denk ik kan dat geheel anoniem doenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam
Ik heb je zaterdag gespot... je ging deBlokker
in...
Oeh, spannend!quote:Ik was met nog iemand, anders was ik je achterna gegaan
Hij kwam hier niet (ik kende hem eerlijk gezegd ook amper) maar toch een heftig bericht zeg.quote:
Precies.... kende hem ook niet, maar vind de reacties heel mooi (al is mooi het verkeerde woord, ontroerend?) om te lezen. Fijn te zien dat het op Fok ook eens een keer beschaafd en normaal met respect kan.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij kwam hier niet (ik kende hem eerlijk gezegd ook amper) maar toch een heftig bericht zeg.
Ik heb je tot nu toe maar 1x gespotquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom spot je mij altijd op straat en spot ik jou alleen met een verrekijker achter het raam?
2x toch? Toen ik langs de Berlage liep of zoiets.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe maar 1x gespot
Kan het me niet herinnerenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2x toch? Toen ik langs de Berlage liep of zoiets.
Dan zal 't wel niet............quote:
IK MAAK ME GVD DRU.... okquote:
Was met de autoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
ja nou, ik zag je daarna niet hier verschijnen hoor
Ja die lijkt me echt heel erg leuk!quote:
*maakt bedje op*quote:
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk weer wat seksuele toespelingen in ShowChat
Hihiquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.![]()
Ja, bitch! Pay attentionquote:
Ik heb dat dus ook. En geloof me, smegma is echt geen pretje. Ik snap niet waarom het zo erotisch getint is eigenlijk? Zhenar heeft ons echt verpest!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Als jij dat zegt moet ik meteen aan smegma denken. Je hebt me verpest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |