Ik stop niet met Fok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Steve het volgende:
Stoppen met FOK! is volgens mij een trend aan het zijn.
Mja, Babs is altijd op vakantie (quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier meer NoChat dan ShowChat lately
Nee Dizer is hier ook al gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef Steve het volgende:
Je bent niet de enigste die stopt met ergens te posten he.
En in [HOMO] krimp je weer?quote:
Ik ben er toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 15:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Mja, Babs is altijd op vakantie (ik gun het je hoor
![]()
), IQM heb ik al een tijd niet meer gezien, Dizer is er mee gekapt, Giechel komt nog maar af en toe aanwaaien...
En Zhenar? En waarom is onze dramaqueen er nou weer mee gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Mja, Babs is altijd op vakantie (ik gun het je hoor
![]()
), IQM heb ik al een tijd niet meer gezien, Dizer is er mee gekapt, Giechel komt nog maar af en toe aanwaaien...
Ja, tot het dinayquote:
Ja gek he, met 9 gangen aan koude droge taaie halfrauwe gerechten!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, tot het dinay. Toen was ik weer in volle vorm
.
quote:
Dan denk ik aan " en zijn vriendjes".quote:
Die heeft het gedaan met nevertheworst en hebben samen een kind: sometimesthemediocre.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Steve het volgende:
Alwaysthebest. Waar is die knakker gebleven?
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.quote:
Ik was hier eerst hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Erik... wil dat nu zeggen dat we nog niet van elkaar af zijn?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die heeft het gedaan met nevertheworst en hebben samen een kind: sometimesthemediocre.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.
Daar is het misgegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Alhoewel, ik herinner me nog dat ik UI's moest maken van een of andere vage verkiezing.
Da's niet 1 2 3 weg. Ook niet 4 5 6. Misschien zelgs niet 538.778,5.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel rdelijk. Crematie is geweest, ik zit weer in Amsterdam, dus het normale leven moet weer een beetje beginnen... Raar gevoel, maar dat zal nog wel even blijven.
O zal ik hier ook maar weggaan dan?quote:
Ik ga er wel vanuit dat het ooit went ja. Nu nog niet voor te stellen alleen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 @ 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet 1 2 3 weg. Ook niet 4 5 6. Misschien zelgs niet 538.778,5.
Maar het went. Denk ik.
Vruuuuger leek het hier soms op een soap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er trouwens showy aan showchat?
Moeten we 't hier over TV hebben en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |