Bitch.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:27 schreef Dizer het volgende:
Vandaag geboekt, 21 oktober zit ik in met mijn dikke reet in het zand van curacao!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hug me...quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef LeBeau het volgende:
Dizer, legen-dairy? Is dat een soort van episch melkproduct ofzo?
Zo iets ja... je moet How I Met Your Mother kijken... geniaal.. of te wel.. it going to be legen... wait for it... and I hope you are not lactose intolerent... dairy!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef LeBeau het volgende:
Dizer, legen-dairy? Is dat een soort van episch melkproduct ofzo?
De soapserie in mijn huisquote:
Maak foto's!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De soapserie in mijn huis
Het is nu al 1 en al drama met die ballonnen!
Jammer, maar okeequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Lieve mensen, Dizer neemt voorlopig afscheid van Fok. Waarom? Gewoon. Lekker. Soms gebeurt er iets waardoor je weer dacht, oh ja.. ik wil echt even niet meer op FOK zijn.
See you on Hyves & Facebook
knurft, no one caresquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Lieve mensen, Dizer neemt voorlopig afscheid van Fok. Waarom? Gewoon. Lekker. Soms gebeurt er iets waardoor je weer dacht, oh ja.. ik wil echt even niet meer op FOK zijn.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt hem weggejaagd!!!quote:
Dat bedoel ik juist!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Ang3l het volgende:
O bitch please
Hij woont tegenover me. Als ik hem wil stalken dan doe ik dat niet op fok
Kon zo snel niks sappigs vinden in je post-historyquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Hoe was het in Zuut-Afrikah?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:56 schreef babette21 het volgende:
Terug in 't land.....
Morgen weer aan 't werk....![]()
Is dit jou fipo in dit topic?!quote:
quote:
nee, morgen de uitvaart...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt Team Bliss vanavond weer in actie?
Ik weet bij jou nooit of je nu een grapje maakt, je hebt dit volgens mij wel eens eerder gezegd, toch?:D Maar fok-beuheid is af en toe best begrijpelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Dizer het volgende:
Nee, dan de files op de weg, ook vreselijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Steve het volgende:
Pfffff, begin de vertragingen echt een beetje beu te worden. Het is de laatste tijd elke dag raak.
Utrecht is ook een toffe stadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dan de files op de weg, ook vreselijk. Het wordt tijd voor een eigen huis.
Twijfel alleen of ik in Utrecht wil wonen (dicht bij werk en aardige stad) of Rotterdam/Amsterdam (resp. geboortestad en toffe stad, maar beiden filerijden). Dilemma's.
Oh, hoi trouwens allemaal, bitches!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |