We hebben gister voor een vriendin een prinsessen-verjaardag gehouden, dus ik stuiter nog van de kleurstof....quote:
Dude... ik zou hebben weggelopen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gister voor een vriendin een prinsessen-verjaardag gehouden, dus ik stuiter nog van de kleurstof....
We hadden zelfs roze en paarse pannekoeken gebakken met glitters en hartjes.....
*stuiter*
Het was ook voor een MEISJE!!!!quote:
Hoe oud?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was ook voor een MEISJE!!!!
[ afbeelding ]
Je hebt geen humor jijquote:
Just suit up and habba babba!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent dan ook geen meisje, 4 of 26 maakt niet uit
Goedemorgenquote:
Kan ik hier niet zienquote:
'mk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik hier niet zien
Doe'k thuis ff kijken, k?
Oh en Hung.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef Dizer het volgende:
Ik volg momenteel:
How I Met Your Mother
Two And A Half men
Samantha Who?
30 Rock
En ga ik beginnen met Angel seizoen 5. Gewoon omdat het een mooie seizoen is.
Maar ik heb dus een nieuwe serie nodig wat al minimaal 4 a 5 seizoenen heeft
O ja, dat moet ik nog steeds een keer bekijkenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Lieve schat, gecondoleerd. Ik bel je vanavond op. Ik vind het verschrikkelijk voor je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
En ik lees het nu pas dankzij een sms van XM, en kan me alleen maar bij haar woorden aansluiten. Heel veel sterkte...quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
MB... Lees je bericht nu pas... Meissie toch..Heel veel sterkte en als er iets is dat ik voor je kan doen, let me know...
Oh tof zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:27 schreef Dizer het volgende:
Vandaag geboekt, 21 oktober zit ik in met mijn dikke reet in het zand van curacao!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |