abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73142592
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, is niet zo complex, volgens mij, capabele mensen en zeker in Nederland hebben een eigen mening, ze willen best meegaan in een groter plan als ze het daarmee eens zijn maar kritiekloos een man volgen is wat anders.
Ze mogen geen lid worden van de PVV, de partij heeft geen democratische grondslag en staat niet op voor kritiek. Tja, dan zal het heel moeilijk worden om mensen van enig kaliber aan te trekken.
Dat is natuurlijk wat jij er graag in wilt zien, gezien jouw politieke kleur.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_73143021
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef huhggh het volgende:

Los van politieke voorkeur is het feit dat de PVV geen interne democratie kent natuurlijk wel een issue. Weinig hoger opgeleiden zullen zich een dergelijke dictatuur/kadaverdicipline laten welgevallen. Wilders zal om die reden dus moeilijk capabele mensen vinden die het niveau van Hero Brinkman, Fleur Agema en Sietse Fritsma ontstijgen. Persoonlijk denk ik dat Wilders dat geen probleem vindt omdat de PVV, net als zijn broertje de SP, helemaal niet wil regeren. Na de verkiezingen zal hij net als de SP in 2006 bij formatiebesprekingen afhaken, omdat de rest niet mee wil gaan met zijn plannen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_73143790
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:32 schreef Pool het volgende:

Er is maar één echte oplossing voor PVV'ers en dat is dat het uiteindelijk ook tot hun simpele hersens doordringt dat Wilders met zijn geblaat ook geen messias is, waarna ze op verkiezingsdagen weer gewoon lui thuis blijven zitten, net als vroeger.
Was de opkomst vroeger zóveel hoger dan ?

Misschien is het goed om Den Haag minder belangrijk te maken. De lange termijn zaken, waar de gemiddelde kiezer toch geen verstand van en interesse in heeft, worden dan keurig door technocraten bestierd, bjivoorbeeld in een ver Europa.

En dan geven we aan de andere kant meer macht aan gemeenten. Want het gros van de onderwerpen waarover politiek Den Haag tegenwoordig voor de camera bakkeleit en het gros van de problemen die de 'zwevende kiezer' (laat ik 'm nu eens niet PVV'er noemen) ervaart, spelen zich immers af op gemeente-niveau. Leg dan daar de macht ook maar neer, nie'waar?
pi_73144532
En ondertussen is het de PvdA die historisch laag staat in de peilingen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_PvdA__.html?p=1,1
pi_73144567
De PvdA heeft In de peiling nog maar 14 zetels:
quote:
De PvdA zakt naar veertien zetels en is daarmee kleiner dan de SP, die naar vijftien zetels stijgt.
Een andere partij bekritiseren, weer kiest de PvdA de weg van de minste weerstand.

Waarom verdedigt hij de keuzes van de PvdA niet ?
(meer gelukszoekers, meer ontwikkelingshulp etc niet ?)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73144718
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:32 schreef Pool het volgende:

[..]

Er is maar één echte oplossing voor PVV'ers en dat is dat het uiteindelijk ook tot hun simpele hersens doordringt dat Wilders met zijn geblaat ook geen messias is, waarna ze op verkiezingsdagen weer gewoon lui thuis blijven zitten, net als vroeger.
Het is geen luiheid. Het is het gebrek aan geloof in de politiek voor velen. En deze groep lijkt steeds groter te worden. Vandaag is het Wilders, maar bij de volgende verkiezingen is het misschien een grotere idioot met een groter electoraat.
  zondag 27 september 2009 @ 12:47:10 #108
270476 JernyBodal
Que si, que no
pi_73144881
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:43 schreef Pool het volgende:

[..]

Wat snap je nou niet aan mijn post?
[..]

Andersom toch ook niet? Dat jouw domme gezuig hier mensen ertoe zet om dan maar wél PVV te stemmen? Ik snap je punt niet. Dit is een discussieforum. Daarop geef ik mijn mening over de verschillende partijen, de ideeën van die partijen en de aanhangers van die partijen. Dat lijkt me toch wel de essentie van zo'n forum, denk je ook niet?

Als een PVV'er er dan van klaarkomt om mij te zien posten dat ik de PVV een partij voor domme mensen vind, dan moet hij daar vooral van genieten en een tissuetje pakken. En als je denkt dat ik hier gefrustreerd zit, dan heb je wel erg slechte mensenkennis, maar ook dat is des PVV's. Als POL mij zou frustreren, dan zou ik hier toch niet posten, maar gewoon een goed boek lezen?
Spartel... spartel... beledig en scheld maar weer een eind raak. Het gaat je zaak toch niet helpen.

En dit forum wordt er door al die beledigingen ook niet leuker op. Maar het is nu eenmaal een keuze van boven om linkse trollen zoals jij hier vrij spel te geven, dus daar kan jij ook weinig aan doen.
  zondag 27 september 2009 @ 12:54:36 #109
270476 JernyBodal
Que si, que no
pi_73145054
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:31 schreef qonmann het volgende:
De PvdA heeft In de peiling nog maar 14 zetels:
[..]

Een andere partij bekritiseren, weer kiest de PvdA de weg van de minste weerstand.
14 zetels Lekker toch?

De PvdA heeft gewoon geen argumenten meer. Eigenlijk zijn die al jaren op, maar het volk krijgt dat nu pas echt door. En dan stemt het dus op SP (voor de zwakkeren of mensen werkzaam in het onderwijs/de zorg) of PVV (voor ondernemers, christenen, intelligente mensen etc.).
quote:
Waarom verdedigt hij de keuzes van de PvdA niet ?
(meer gelukszoekers, meer ontwikkelingshulp etc niet ?)
goede suggestie. Maar is dit serieus bedoeld?

Jij weet net zo goed als ik dat die keuze niet valt te verdedigen. De enige reden waarom de gevestigde orde dit land vol blijft pompen met multicriminelen en oorlogsmisdadigers, is omdat men zelf heel goed weet dat bevolkingsgroei de enige manier is waarop de linkse subsidiemotor kan blijven draaien en men lekker kan blijven doorgraaien. Als de bevolking stopt met groeien is het gauw over met het feest, zoals we nu ook al een beetje zien door die zogenaamde "kredietcrisis".
pi_73145916
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het is toch ook gewoon een logische conclusie die uit de gebeurtenissen getrokken kan worden?

Het is voor populistische partijen nu eenmaal niet eenvoudig om goede mensen te vinden. Vooral omdat hun aanhang toch vaak bestaat uit meelopers en degenen die wel een mening hebben en een verhaal kunnen houden hebben dan weer vaak een zeer discutabele achtergrond.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 27 september 2009 @ 15:30:40 #111
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73149679
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:54 schreef JernyBodal het volgende:

[..]

14 zetels Lekker toch?

De PvdA heeft gewoon geen argumenten meer. Eigenlijk zijn die al jaren op, maar het volk krijgt dat nu pas echt door. En dan stemt het dus op SP (voor de zwakkeren of mensen werkzaam in het onderwijs/de zorg) of PVV (voor ondernemers, christenen, intelligente mensen etc.).
[..]
Laat die intellectuelen er alsjeblieft buiten. Als je intellectueel bent kies je voor inhoud, niet voor geschreeuw.

16 miljard op belastingen korten . Ja dat klinkt mij ook als muziek in de oren, effe 1000 euro per jaar minder betalen. Maar is het haalbaar en kun je daarna ook weer die zaken als
quote:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
financieren?

Dat zijn ook dingen die vaak geroepen worden, maar iedereen kiest er tegenwoordig voor een hippe opleiding te doen die weinig meer met deze 3 basissectoren te maken heeft. Laat staan de relatief slechte werkomstandigheden in combinatie met de zeer slechte verdiensten voor een erg hoge werkdruk
quote:
goede suggestie. Maar is dit serieus bedoeld?

Jij weet net zo goed als ik dat die keuze niet valt te verdedigen. De enige reden waarom de gevestigde orde dit land vol blijft pompen met multicriminelen en oorlogsmisdadigers, is omdat men zelf heel goed weet dat bevolkingsgroei de enige manier is waarop de linkse subsidiemotor kan blijven draaien en men lekker kan blijven doorgraaien. Als de bevolking stopt met groeien is het gauw over met het feest, zoals we nu ook al een beetje zien door die zogenaamde "kredietcrisis".
Ik wil wel eens zien hoe onze Geert dat dan aanpakt. Dan zal het vast beter worden. Vooralsnog roept hij dingen en heeft ie totaal geen concrete plannen. Precies wat hij het huidige kabinet verwijt
pi_73160903
Welke minister at er volgens de PVV zijn laatste broodje met halal-vlees in een afgedankt autootje ?

zondag 27 september 2009 @ 21:19:51 #113
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73161283
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:30 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Laat die intellectuelen er alsjeblieft buiten. Als je intellectueel bent kies je voor inhoud, niet voor geschreeuw.

16 miljard op belastingen korten . Ja dat klinkt mij ook als muziek in de oren, effe 1000 euro per jaar minder betalen. Maar is het haalbaar en kun je daarna ook weer die zaken als
[..]

financieren?

Dat zijn ook dingen die vaak geroepen worden, maar iedereen kiest er tegenwoordig voor een hippe opleiding te doen die weinig meer met deze 3 basissectoren te maken heeft. Laat staan de relatief slechte werkomstandigheden in combinatie met de zeer slechte verdiensten voor een erg hoge werkdruk
[..]

Ik wil wel eens zien hoe onze Geert dat dan aanpakt. Dan zal het vast beter worden. Vooralsnog roept hij dingen en heeft ie totaal geen concrete plannen. Precies wat hij het huidige kabinet verwijt
jeweettoch. Gewoon geen ontwikkelingshulp meer en geen linkse hobbies financieren en hoppa. Niet alleen 16 miljard aan belastingkorting maar ook nog miljarden extra voor politie, onderwijs, zorg.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73172969
Net als alle andere dingen waarvan de PvdA denkt dat ze zich vanzelf wel op zullen lossen zal ook de PVV persistenter zijn dan de PvdA lief is.
  maandag 28 september 2009 @ 09:36:31 #115
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73173060
Welnee, de PVV is een dictatuur, dat heeft een beperkte houdbaarheid. Zeker omdat Wilders op negativiteit drijft. Hij heeft geen basis om op te groeien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73173100
Probleem "PvdA" lost zichzelf sneller op.

14 zetels. Op naar de 0 zetels!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73173123
Zodra de PVV gaat regeren - is het meteen het einde van de PVV.
pi_73173151
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:

Probleem "PvdA" lost zichzelf sneller op.

14 zetels. Op naar de 0 zetels!
En dan zitten ze een paar jaar in de oppositie en groeien ze weer naar 20+ of meer .
Zo werkt dat tegenwoordig.
pi_73173163
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Mutant01 het volgende:

Maar niet 't einde van de zwevende protest-stemmer, dus die vindt wel weer wat anders.
  maandag 28 september 2009 @ 09:45:17 #120
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73173218
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

jeweettoch. Gewoon geen ontwikkelingshulp meer en geen linkse hobbies financieren en hoppa. Niet alleen 16 miljard aan belastingkorting maar ook nog miljarden extra voor politie, onderwijs, zorg.
Ik als softwareontwikkelaar zie anders weinig terug van die hulp
pi_73173376
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar niet 't einde van de zwevende protest-stemmer, dus die vindt wel weer wat anders.
Vast wel - een SP of iets dergelijks. Of misschien wel een PVDD tegen die tijd .
  maandag 28 september 2009 @ 10:20:42 #122
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73173904
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vast wel - een SP of iets dergelijks. Of misschien wel een PVDD tegen die tijd .
PVV heeft ook dierenrechten opgenomen in zijn programma. Qua dat vind ik de PVDD nog minder toevoegen in de breedte, hoewel ze wel een uitermate goed standpunt hebben wat betreft de dieren en zodoende in de diepte weer wat toevoegen
  maandag 28 september 2009 @ 14:25:59 #123
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73179756
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:45 schreef omapietje het volgende:
Van der Laan heeft een helder standpunt en hierin gewoon gelijk.
Wilders ziet 'Partij van de Allochtonen' imploderen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73206558
Het probleem van der Laan lost zich na de verkiezingen zeker op .
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73207972
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt je roeping gemist als helderziende.
pi_73211855
[centraal] Wilders topic 4: Censuur
Het centrale topic is er weer dus deze kan dicht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')