quote:104 Teletekst di 29 sep
PVV'ers doen Nieuwspoort in de ban
` PVV-Kamerleden komen niet meer in
perscentrum annex sociëteit Nieuwspoort
in Den Haag.Ze hebben dat besloten naar
aanleiding van de affaire Brinkman.
Het Kamerlid misdroeg zich vorige week
in Nieuwspoort tegenover een lid van
het personeel.Brinkman erkende later
dat hij dronken was en bood daarvoor
zijn excuses aan.Hij gaf ook toe dat
hij een drankprobleem heeft.
PVV-leider Wilders noemde Nieuwspoort
vandaag een verschrikkelijke sociëteit,
waar verschrikkelijke journalisten
komen.Volgens hem kan Brinkman gewoon
Kamerlid blijven en probeert hij zijn
drankzucht te beteugelen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
--> --> --> -->
Sjonge, wat een kleuters.quote:
Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, Nieuwspoort is een verschrikkelijke sociëteit. Okee dan.
Ze profileren zich inderdaad wederom als een stel kleuters. Nooit twijfelend aan eigen vermogen, nooit bereid tot discussie, nooit denkend aan ook maar één stap of woord terugnemen. Oftewel alle kenmerken van de dwaas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Sjonge, wat een kleuters.
Eerst zelf op je bek gaan, en dan collectief afdruipen met een "Nou jullie zijn toch stom"
Waarom is dat een gevaarlijke cocktail???quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel verstandig, politici, journalisten, bar en alcohol zijn volgens mij een uiterst gevaarlijke combinatie. Ik snap sowieso niet dat je als politicus daar naar toe gaat, als het ergens onveilig is is het daar waar de eerder genoemde combinatie bestaat.
Wie heeft er niet eens na wat biertjes een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is dat een gevaarlijke cocktail???
Denk Rob Oudkerkquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je mag van die mensen, in een publieke functie, verwachten dat ze maat kunnen houden, lijkt me, en dat is ook meestal zo. Indien zo is dat een vrij normale manier om te antichambreren. Dat doen wij op het werk ook wel eens. Ofschoon wij geen publieke functie hebben, weet iedereen wel maat te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wie heeft er niet eens na wat biertje een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.
Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.quote:
Hence Arend Jan Boekesteijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.
Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.quote:
Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?
Hier hoort geen spatie mattie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de zelfde
Ik dacht meer aan de informele sfeer in combinatie met de immer aanwezige journalistieke drang voor nieuwsgaring. Het was per slot van rekening niet live.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.
Punt is dat journalisten en politici elkaar nodig hebben en elkaar dus op zoeken, o.m. in Nieuwspoort, en daar is op zich niets gevaarlijks aan noch is Nieuwspoort op zich een verschrikkelijke bar vol met verschrikkelijke journalisten. Wilders reageert krampachtig.
Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.quote:"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
Ik kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.
Oudkerk dacht dan wrs dat-ie dat lekkere wulpse vrouwtje even kon scoren?
Ach gut, arme Wilders, tis toch ook een Calimero, he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef damian5700 het volgende:
Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.
Nee naar een SM club waar die lui lid van zijn, (vrouwen meppers)quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?
Waaronder de Telegraaf.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef bendk het volgende:
Ze hebben gelijk, in die kroeg zitten uitsluitend slinkse journalisten die gewoon geil lachend en schuimbekkend één gemeenschappelijk doel hebben, hoe kunnen we die pvv als inmiddels de grootste partij in nederland een oor aan naaien...de oude politieke benadering dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |