abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73211652
Hierbij dus wederom een centraal Wilders topic omdat er momenteel een oerwoud aan topics is ontstaan die allemaal over ongeveer hetzelfde gaan.
Dus zolang dit centrale topic loopt geen aparte topics meer met Wilders zegt dit op Nova
of Wilders is de grootste volgens Maurice.

Niet om te censureren of weg te stoppen maar in bijna elk topic wordt dezelfde discussie gevoerd door de zelfde sujetten.
Dat kan dus tegenwoordig allemaal in dit topic besproken en beschimd worden.

Speciale/specifieke topics kunnen nog wel apart maar post het eerst hier.
(En wacht op toestemming of open een topic en zie het waarschijnlijk gesloten worden dezelfde dag nog)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73211949
quote:
104 Teletekst di 29 sep
PVV'ers doen Nieuwspoort in de ban

` PVV-Kamerleden komen niet meer in
perscentrum annex sociëteit Nieuwspoort
in Den Haag.Ze hebben dat besloten naar
aanleiding van de affaire Brinkman.

Het Kamerlid misdroeg zich vorige week
in Nieuwspoort tegenover een lid van
het personeel.Brinkman erkende later
dat hij dronken was en bood daarvoor
zijn excuses aan.Hij gaf ook toe dat
hij een drankprobleem heeft.

PVV-leider Wilders noemde Nieuwspoort
vandaag een verschrikkelijke sociëteit,
waar verschrikkelijke journalisten
komen.Volgens hem kan Brinkman gewoon
Kamerlid blijven en probeert hij zijn
drankzucht te beteugelen.
volgende nieuws weer&verkeer sport

--> --> --> -->
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_73212239
quote:
Sjonge, wat een kleuters.

Eerst zelf op je bek gaan, en dan collectief afdruipen met een "Nou jullie zijn toch stom "

pi_73212309
O, Nieuwspoort is een verschrikkelijke sociëteit. Okee dan.
I´m back.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:43:27 #5
225540 Pugg
Friends forever
pi_73212509
Altijd hebben anderen het gedaan, walchelijk die Adams famlie
pi_73213166
Ik weet het ook niet
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:46:05 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_73214429
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, Nieuwspoort is een verschrikkelijke sociëteit. Okee dan.
Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?
pi_73214586
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Sjonge, wat een kleuters.

Eerst zelf op je bek gaan, en dan collectief afdruipen met een "Nou jullie zijn toch stom "

Ze profileren zich inderdaad wederom als een stel kleuters. Nooit twijfelend aan eigen vermogen, nooit bereid tot discussie, nooit denkend aan ook maar één stap of woord terugnemen. Oftewel alle kenmerken van de dwaas.

Wilders en z'n PVV worden door mij pas serieus genomen als ze beginnen met het in acht nemen van de meest basale regels omtrent fatsoen en het debat.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_73215770
Ik vind het wel verstandig, politici, journalisten, bar en alcohol zijn volgens mij een uiterst gevaarlijke combinatie. Ik snap sowieso niet dat je als politicus daar naar toe gaat, als het ergens onveilig is is het daar waar de eerder genoemde combinatie bestaat.
pi_73215873
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel verstandig, politici, journalisten, bar en alcohol zijn volgens mij een uiterst gevaarlijke combinatie. Ik snap sowieso niet dat je als politicus daar naar toe gaat, als het ergens onveilig is is het daar waar de eerder genoemde combinatie bestaat.
Waarom is dat een gevaarlijke cocktail???
I´m back.
pi_73215952
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft er niet eens na wat biertjes een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:39:33 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_73216007
quote:

[..]

Denk Rob Oudkerk
pi_73216212
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wie heeft er niet eens na wat biertje een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.
Ja, maar je mag van die mensen, in een publieke functie, verwachten dat ze maat kunnen houden, lijkt me, en dat is ook meestal zo. Indien zo is dat een vrij normale manier om te antichambreren. Dat doen wij op het werk ook wel eens. Ofschoon wij geen publieke functie hebben, weet iedereen wel maat te houden.

En alles wat in Nieuwspoort verder gelekt wordt, tijdens het nuttigen van een biertje en het happen van een bittergarnituurtje, is vaak strategisch. Ze zoeken elkaar ook niet voor niets op. Een journalist wil nog wat achtergrond hebben en een politicus wil nog wat kwijt.
De reactie van Wilders is dus eh... krampachtig te noemen?
I´m back.
pi_73216276
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Denk Rob Oudkerk
Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.
I´m back.
pi_73216504
quote:

[..]

Hence Arend Jan Boekesteijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:58:10 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_73216533
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.
Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?
pi_73216614
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hence Arend Jan Boekesteijn.
Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.
Punt is dat journalisten en politici elkaar nodig hebben en elkaar dus op zoeken, o.m. in Nieuwspoort, en daar is op zich niets gevaarlijks aan noch is Nieuwspoort op zich een verschrikkelijke bar vol met verschrikkelijke journalisten. Wilders reageert krampachtig.
I´m back.
pi_73216645
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?
Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.
Oudkerk dacht dan wrs dat-ie dat lekkere wulpse vrouwtje even kon scoren?
I´m back.
pi_73216692
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de zelfde
Hier hoort geen spatie mattie.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73217233
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.
Punt is dat journalisten en politici elkaar nodig hebben en elkaar dus op zoeken, o.m. in Nieuwspoort, en daar is op zich niets gevaarlijks aan noch is Nieuwspoort op zich een verschrikkelijke bar vol met verschrikkelijke journalisten. Wilders reageert krampachtig.
Ik dacht meer aan de informele sfeer in combinatie met de immer aanwezige journalistieke drang voor nieuwsgaring. Het was per slot van rekening niet live.

Verder zegt Wilders:
quote:
"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_73221416
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef Ryan3 het volgende:

Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.
Oudkerk dacht dan wrs dat-ie dat lekkere wulpse vrouwtje even kon scoren?
Ik kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk.
pi_73221444
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef damian5700 het volgende:

Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.
Ach gut, arme Wilders, tis toch ook een Calimero, he?
  woensdag 30 september 2009 @ 07:13:45 #23
225540 Pugg
Friends forever
pi_73231992
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?
Nee naar een SM club waar die lui lid van zijn, (vrouwen meppers)
pi_73239522
Ze hebben gelijk, in die kroeg zitten uitsluitend slinkse journalisten die gewoon geil lachend en schuimbekkend één gemeenschappelijk doel hebben, hoe kunnen we die pvv als inmiddels de grootste partij in nederland een oor aan naaien...de oude politieke benadering dus.
nothing will change without a rebel
  woensdag 30 september 2009 @ 13:24:20 #25
177885 JoaC
Het is patat
pi_73240169
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef bendk het volgende:
Ze hebben gelijk, in die kroeg zitten uitsluitend slinkse journalisten die gewoon geil lachend en schuimbekkend één gemeenschappelijk doel hebben, hoe kunnen we die pvv als inmiddels de grootste partij in nederland een oor aan naaien...de oude politieke benadering dus.
Waaronder de Telegraaf.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')