quote:104 Teletekst di 29 sep
PVV'ers doen Nieuwspoort in de ban
` PVV-Kamerleden komen niet meer in
perscentrum annex sociëteit Nieuwspoort
in Den Haag.Ze hebben dat besloten naar
aanleiding van de affaire Brinkman.
Het Kamerlid misdroeg zich vorige week
in Nieuwspoort tegenover een lid van
het personeel.Brinkman erkende later
dat hij dronken was en bood daarvoor
zijn excuses aan.Hij gaf ook toe dat
hij een drankprobleem heeft.
PVV-leider Wilders noemde Nieuwspoort
vandaag een verschrikkelijke sociëteit,
waar verschrikkelijke journalisten
komen.Volgens hem kan Brinkman gewoon
Kamerlid blijven en probeert hij zijn
drankzucht te beteugelen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
--> --> --> -->
Sjonge, wat een kleuters.quote:
Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, Nieuwspoort is een verschrikkelijke sociëteit. Okee dan.
Ze profileren zich inderdaad wederom als een stel kleuters. Nooit twijfelend aan eigen vermogen, nooit bereid tot discussie, nooit denkend aan ook maar één stap of woord terugnemen. Oftewel alle kenmerken van de dwaas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Sjonge, wat een kleuters.
Eerst zelf op je bek gaan, en dan collectief afdruipen met een "Nou jullie zijn toch stom"
Waarom is dat een gevaarlijke cocktail???quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel verstandig, politici, journalisten, bar en alcohol zijn volgens mij een uiterst gevaarlijke combinatie. Ik snap sowieso niet dat je als politicus daar naar toe gaat, als het ergens onveilig is is het daar waar de eerder genoemde combinatie bestaat.
Wie heeft er niet eens na wat biertjes een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is dat een gevaarlijke cocktail???
Denk Rob Oudkerkquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je mag van die mensen, in een publieke functie, verwachten dat ze maat kunnen houden, lijkt me, en dat is ook meestal zo. Indien zo is dat een vrij normale manier om te antichambreren. Dat doen wij op het werk ook wel eens. Ofschoon wij geen publieke functie hebben, weet iedereen wel maat te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wie heeft er niet eens na wat biertje een aantal boude uitspraken gedaan? Voor je het weet staat het morgen in de krant als je met journalisten aan de bar zit, verder geldt ook, klik.
Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.quote:
Hence Arend Jan Boekesteijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was in een interview met Heleen van Rooyen. Net als met Ischa Meijer destijds laat je je dan ook verleiden tot boude uitspraken.
Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.quote:
Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was toch in een kroeg bij een borrel na het Nationaal Dictee? Waarna Heleen er een column over schreef?
Hier hoort geen spatie mattie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de zelfde
Ik dacht meer aan de informele sfeer in combinatie met de immer aanwezige journalistieke drang voor nieuwsgaring. Het was per slot van rekening niet live.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een sting operatie was/leek c.q. een toevalstreffer, een slip of the tongue, die meteen uitgebaat werd. Boekestein had ook geen alcohol genoten, volgens mij.
Punt is dat journalisten en politici elkaar nodig hebben en elkaar dus op zoeken, o.m. in Nieuwspoort, en daar is op zich niets gevaarlijks aan noch is Nieuwspoort op zich een verschrikkelijke bar vol met verschrikkelijke journalisten. Wilders reageert krampachtig.
Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.quote:"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
Ik kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
Dan kan hoor, dacht dat het een interview was.
Oudkerk dacht dan wrs dat-ie dat lekkere wulpse vrouwtje even kon scoren?
Ach gut, arme Wilders, tis toch ook een Calimero, he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef damian5700 het volgende:
Dat is zijn mening en ik neem alleen aan dat hij dit zo vindt.
Nee naar een SM club waar die lui lid van zijn, (vrouwen meppers)quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan ze nu gewoon blowen met Geert in een coffeeshop?
Waaronder de Telegraaf.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef bendk het volgende:
Ze hebben gelijk, in die kroeg zitten uitsluitend slinkse journalisten die gewoon geil lachend en schuimbekkend één gemeenschappelijk doel hebben, hoe kunnen we die pvv als inmiddels de grootste partij in nederland een oor aan naaien...de oude politieke benadering dus.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef bendk het volgende:
Ze hebben gelijk, in die kroeg zitten uitsluitend slinkse journalisten die gewoon geil lachend en schuimbekkend één gemeenschappelijk doel hebben, hoe kunnen we die pvv als inmiddels de grootste partij in nederland een oor aan naaien...de oude politieke benadering dus.
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee naar een SM club waar die lui lid van zijn, (vrouwen meppers)
Serieus?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik had gedacht/gehoopt hier een serieuze discussie te vinden. 't Is meer een afvoerputje voor anti-PVV oneliners ..
Zonder enig fatsoen? Je doet nu waar men de PVV van beschuldigd > generaliseren.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Serieus?
Die mensen zonder enig fatsoen?
Ieder woord is er één teveel
De PVV is inmiddels een stabiele en grote ic grootste partij geworden en daarmee verdwijnt de zekerheid van het herkenbare. Hun angst voor de toekomst van de nieuwe politiek neemt nu deze plaats in.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik had gedacht/gehoopt hier een serieuze discussie te vinden. 't Is meer een afvoerputje voor anti-PVV oneliners ..
Jij generaliseert men door te zeggen dat deze de PVV van generaliseren beschuldigtquote:Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder enig fatsoen? Je doet nu waar men de PVV van beschuldigd > generaliseren.
Voor 2006 heeft Wilders ook al eens op 28 of 29 zetels gestaan, maar bij de verkiezingen bleven daar slechts 9 zetels van over. En dat was meteen ook de eerste én de laatste TK-verkiezing waaraan de PVV heeft deelgenomen. Het lijkt me dus een beetje te vroeg om van 'stabiel' en 'groot' te spreken.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef bendk het volgende:
[..]
De PVV is inmiddels een stabiele en grote ic grootste partij geworden en daarmee verdwijnt de zekerheid van het herkenbare. Hun angst voor de toekomst van de nieuwe politiek neemt nu deze plaats in.
Wen er maar aan...dat kost minder energie
Oh, Wilders zal wel een excuus vinden wat goed bij zijn aanhang valt om geen deel uit te hoeven maken van een regering. Daar twijfel ik geen moment aan, de PVV zakt namelijk keihard door het ijs dan en dat kan het ego van Wilders niet aan. Iemand die niet eens een normale discussie kan aangaan zal wel concessies gaan doen om te regeren?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor 2006 heeft Wilders ook al eens op 28 of 29 zetels gestaan, maar bij de verkiezingen bleven daar slechts 9 zetels van over. En dat was meteen ook de eerste én de laatste TK-verkiezing waaraan de PVV heeft deelgenomen. Het lijkt me dus een beetje te vroeg om van 'stabiel' en 'groot' te spreken.
Overigens denk ik dat andere politieke partijen de PVV gewoon serieus moeten nemen, en bij een bepaald aantal zetels ook regeringsdeelname moet gunnen. Immers, een grote partij vertegenwoordigt veel kiezers en moet je daarom bij voorbaat serieus nemen. Bovendien sluit je met een cordon sanitaire niet alleen een partij en daarmee een grote groep kiezers uit - je zorgt er ook voor dat de partij nooit verantwoordelijkheden op zich hoeft te nemen, en dus eeuwig vanaf de zijlijn goed klinkende maar niet uitvoerbare plannen kan blijven opperen.
Ik zou zeggen: verhuis!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef bendk het volgende:
We zullen zien in Nederland.
In Denemarken is de Dansk Folkeparti, een soort PVV, de derde partij en doet al jaren aktief mee. Deze partijis niet meer weg te denken. Het is een omslag in de politiek die ook in nederland thans aan de orde is.
Wilders draait het nu zo dat het de schuld is van de journalisten. Linkse journalisten natuurlijk. Terwijl het ook de Telegraaf was die ermee kwam. Zijn die tegenwoordig ook al links?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
O, Nieuwspoort is een verschrikkelijke sociëteit. Okee dan.
Wat heeft de PVV nu te maken is een discussie omtrent Wilders?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
Daar twijfel ik geen moment aan, de PVV zakt namelijk keihard door het ijs dan..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV nu te maken is een discussie omtrent Wilders?
grote verschil is dat dat een partij is en de pvv het ideaal van 1 persoon is. Zodra de pvv te groot is voor GW om alle touwtjes in handen te kunnen houden zal hij of de koers bij moeten stellen, of de partij ontploffen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef bendk het volgende:
We zullen zien in Nederland.
In Denemarken is de Dansk Folkeparti, een soort PVV, de derde partij en doet al jaren aktief mee. Deze partijis niet meer weg te denken. Het is een omslag in de politiek die ook in nederland thans aan de orde is.
Leer eens iets van PVV partijen in de andere europese landen, het gaat niet meer om een incident maar om een nieuwe structurele vorm van politiek bedrijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
grote verschil is dat dat een partij is en de pvv het ideaal van 1 persoon is. Zodra de pvv te groot is voor GW om alle touwtjes in handen te kunnen houden zal hij of de koers bij moeten stellen, of de partij ontploffen.
Angst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef bendk het volgende:
Nog steeds blijft bij mij de vraag overeind staan hoe het mogelijk is geworden dat de PVV zo groot is geworden ?
Wat is nu de werkelijke reden ?
Nee, gezonde afkeer van religieuze indoctrinatie. Normale mensen willen geen Eurabië waar het openbare en privéleven bepaald wordt door aanhangers van sprookjesboeken.quote:
Angst voor verandering. Zoals het ontstaan van een nieuwe religieuze minderheid (want ook extreem-rechtse lui met enige intelligentie weten ook wel dat die doemverhalen over islamitische overheersing flauwekul zijn). Of een pensioenleeftijd van 67. Nee, alles moet gewoon precies zo blijven als het was.quote:
Kunstmatige achteruitgang? WTF betekent dat nu weer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:08 schreef Picchia het volgende:
Ze ageren zich tegen kunstmatige achteruitgang, maar niet per se tegen verandering. Er zijn voldoende wenselijke veranderingen op te noemen.
Alleen bange mensen denken dat dit gaat gebeuren. Er is geen enkel, op de werkelijkheid gebaseerde, feit aanwezig dat wat je hier noemt gaat gebeuren. Je bent niet meer dan een zielig, angstig mensje die overal boze enge moslims ziet en daarom maar teruggrijpt op een niet-bestaand verleden om je nog enige houvast te geven. Beetje jammer alleen dat dat zich meteen ook uit in op xenofobisch gedrag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, gezonde afkeer van religieuze indoctrinatie. Normale mensen willen geen Eurabië waar het openbare en privéleven bepaald wordt door aanhangers van sprookjesboeken.
Elk normaal mens die de ogen open heeft ziet wat er in de islamitische landen gebeurt. Een paar reli-idioten aan de macht en het is verleden tijd met de mensenrechten. Bukken zul je hoe dan ook. Als je dat zo graag wilt staat je het vrij om naar SA te vertrekken.
Flikker toch een end op met je communistische geleuter zeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alleen bange mensen denken dat dit gaat gebeuren. Er is geen enkel, op de werkelijkheid gebaseerde, feit aanwezig dat wat je hier noemt gaat gebeuren. Je bent niet meer dan een zielig, angstig mensje die overal boze enge moslims ziet en daarom maar teruggrijpt op een niet-bestaand verleden om je nog enige houvast te geven. Beetje jammer alleen dat dat zich meteen ook uit in op xenofobisch gedrag.
Wat jouw posts vooral laten zien is dat je totaal geen vertrouwen hebt in de westerse beschaving (en daarmee meteen in jezelf), want blijkbaar is die zo zwak dat 5% van de bevolking die gemakkelijk omver kan werpen.
Normale mensen geloven dan ook niet in het sprookje dat er een Eurabië komt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, gezonde afkeer van religieuze indoctrinatie. Normale mensen willen geen Eurabië waar het openbare en privéleven bepaald wordt door aanhangers van sprookjesboeken.
Elk normaal mens die de ogen open heeft ziet wat er in de islamitische landen gebeurt. Een paar reli-idioten aan de macht en het is verleden tijd met de mensenrechten. Bukken zul je hoe dan ook. Als je dat zo graag wilt staat je het vrij om naar SA te vertrekken.
Jij past beter in SA met je intolerantie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gewoon emigreren naar SA dan kun je gelijk vanaf aankomst met alle facetten van de islam kennismaken.
Succes en veel plezier.
Klopt, het zal er ook nooit komen omdat normale mensen dat nooit toe zullen laten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Normale mensen geloven dan ook niet in het sprookje dat er een Eurabië komt.
Op bepaalde punten gaat Nederland enkel achteruit omdat politici daarop aansturen. Zoals het hoge aantal tokkie-migranten, het afschaffen van het sociale stelsel terwijl andere hoge uitgaven van de overheid gehandhaafd worden, het te laag inschatten van de noodzaak van mobiliteit, waardoor onze infrastructuur op een onhoudbare wijze wordt ingericht, en zelfs het inleveren van onze privacy. Al deze besluiten hebben een negatieve gevolgen voor ons. Daar kunnen we een waardeoordeel aan hangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kunstmatige achteruitgang? WTF betekent dat nu weer?
Verandering is niet inherent goed of slecht, het is verandering. Anders dus. Het woord houdt geen kwalificatie van goed of fout in en degenen die denken verandering te kunnen stoppen of sturen zoals Wilders liegen gewoon dat ze barsten.
Het is nogal kortzichtig als je geen onderscheid kunt maken tussen veranderingen waar politici wel en veranderingen waar politici geen invloed op uit kunnen oefenen. Landsgrenzen kunnen een flinke rol spelen in de sturing van de import en export van goederen en personen. En India zal zich daar ook bewust van zijn als zij banen en organisaties proberen aan te trekken. En wij maken hier ook gebruik van om in zekere mate onwenselijke marktspelers en personen te weren.quote:Landsgrenzen houden geen veranderingen meer tegen, repressie ook niet. Als er morgen geen moslims meer in Nederland zijn gaan er nog steeds banen (mischien wel meer) naar India en andere outsourcing landen. Als er geen moslims meer zijn zal Nederland nog steeds van hufterigheid aan elkaar hangen.
Om de AOW te financieren kun je verschillende benaderingen kiezen. En men verschilt ook van mening over in hoeverre het verwachte tekort aan arbeidskrachten door tokkie-migranten van buiten de EU dient te worden opgevangen, hoewel het een feit is dat deze personen niet noodzakelijk (en in gevallen zelfs contraproductief) zijn.quote:De AOW zal nog steeds aangepakt moeten worden en ofwel Nederland gaat minder produceren ofwel we hebben ineens een enorm tekort aan arbeidskrachten.
Wilders verkoopt sprookjes en angst maakt dat mensen die sprookjes, in ieder geval deels, geloven.
Door te schelden maak je jezelf echt niet geloofwaardiger hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Flikker toch een end op met je communistische geleuter zeg.
Nee. Ik werk liever aan een beter Nederland. SA kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gewoon emigreren naar SA dan kun je gelijk vanaf aankomst met alle facetten van de islam kennismaken.
Succes en veel plezier.
"Je hebt volkomen gelijk met mijn intolerantie, daarom verraad ik ook geen users die niet mijn mening delen en noem ze ook geen hoer in een andere taal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij past beter in SA met je intolerantie.
Was als voorbeeld maar gelukkig had je dat niet in de gaten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Door te schelden maak je jezelf echt niet geloofwaardiger hoor.
Zelfs extreem-rechtse mensen die enig verstand hebben van demografie, weten dat doembeelden als "Eurabië" pertinente flauwekul zijn.
Maar goed ook.quote:Dat ook over een aantal decennia moslims nog steeds een kleine minderheid zullen zijn.
Je hebt echt geen flauw idee over allochtonen in andere landen, verdiep je daar eens in voordat je persoonlijke aanvallen doet.quote:En daarbij, bij jou daar in Hongarije hebben ze zo ongeveer helemaal geen moslims en/of allochtonen, dat maakt jouw waanbeelden nog eens extra misplaatst.
Fijn dat we het daar dan min of meer over eens zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Was als voorbeeld maar gelukkig had je dat niet in de gaten.
[..]
Maar goed ook.
Oh, ik heb daar heus wel een idee van hoor, van het gedoe van Jobbik en de Roma enzo. Maar de Roma zijn over het algemeen geen moslims en ook geen allochtonen, dus wat ik zei klopt wel degelijk.quote:[..]
Je hebt echt geen flauw idee over allochtonen in andere landen, verdiep je daar eens in voordat je persoonlijke aanvallen doet.
Nee, jij steunt een intolerante partijleider die vervolgd wordt voor haatzaaien, verbastert namen van bevolkingsgroepen en users die jou niet aanstaan, je doet nauwelijks iets anders dan het op de user spelen en vindt het vervolgens vreemd dat anderen je niet zo mogen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
"Je hebt volkomen gelijk met mijn intolerantie, daarom verraad ik ook geen users die niet mijn mening delen en noem ze ook geen hoer in een andere taal.
Daarom hoeven mensen als jij zich geen zorgen te maken, er leven ook nog normale mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, het zal er ook nooit komen omdat normale mensen dat nooit toe zullen laten.
Je bedoelt vervolgd worden vanwege vermeende haatzaaien in jou kleine islamwereldjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, jij steunt een intolerante partijleider die vervolgd wordt voor haatzaaien
Doe ik bij iedereen en dat heet geen verbasteren maar persifleren.quote:, verbastert namen van bevolkingsgroepen en users die jou niet aanstaan
In jouw beleving dan.quote:, je doet nauwelijks iets anders dan het op de user spelen
Ik ben hier niet om zoete broodjes te bakken met Jan en alleman en blijkbaar vind jij het belangrijk om de reet te likkken van anderen om aardig gevonden te worden. Hoe bekrompen kun je dan wel niet zijn om een virtuele persoon te vereren? Hetzelfde met jouw religie en je warlord, alles is sprookjes dus virtueel.quote:en vindt het vervolgens vreemd dat anderen je niet zo mogen.
Ik maak mij meer zorgen om jou die in Wilders een doodsvijand zien. Man, hij heeft jou nog geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daarom hoeven mensen als jij zich geen zorgen te maken, er leven ook nog normale mensen in Nederland.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Flikker toch een end op met je communistische geleuter zeg.
Weer ben je niet geïnformeerd. Wilders wordt wel vervolgd voor haat zaaien:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je bedoelt vervolgd worden vanwege vermeende haatzaaien in jou kleine islamwereldje
quote:Het hof heeft daarbij overwogen dat de gewraakte meningsuitingen van Wilders (ook zoals in beeld gebracht in zijn film Fitna) in onderlinge samenhang bezien naar Nederlands recht strafbaar zijn, zowel door hun inhoud als door de wijze van presenteren. Deze wijze van presenteren kenmerkt zich door eenzijdige, sterk generaliserende formuleringen met een radicale strekking, niet aflatende herhaling en een toenemende felheid, waardoor er van haatzaaien sprake is. http://www.rechtspraak.nl(...)id+Geert+Wilders.htm
Het hof is van oordeel dat de uitlatingen van Wilders, zoals opgesomd in paragraaf 4 van deze beschikking, in samenhang bezien geschikt zijn om haat te zaaien en aan te zetten tot discriminatie, niet alleen vanwege de inhoud maar ook vanwege de wijze van presenteren.
Als je vervolgens een koekje van eigen deeg krijgt, ga je maandenlang janken.quote:Doe ik bij iedereen en dat heet geen verbasteren maar persifleren.
Nee, objectief gezien.quote:In jouw beleving dan.
Wilders heeft mij wel degelijk een strobreed in de weggelegd aangezien hij een aantal maatregelen steunde waar ik nu last van heb. Iets wat ik van moslims nog niet kan zeggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen om jou die in Wilders een doodsvijand zien. Man, hij heeft jou nog geen strobreed in de weg gelegd.
Waar komt je angst vandaan voor die ene persoon dat je zelfs een jihad voert? Dan durf jij het woord "normaal" in de mond te nemen?
Hij doet zijn best.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen om jou die in Wilders een doodsvijand zien. Man, hij heeft jou nog geen strobreed in de weg gelegd.
Jij en Wilders voeren een jihad tegen een niet bestaande, ongefundeerde idee dat jullie Eurabië noemen, je moet de rollen niet omdraaien.quote:Waar komt je angst vandaan voor die ene persoon dat je zelfs een jihad voert? Dan durf jij het woord "normaal" in de mond te nemen?
Tuurlijk gast, maar ondertussen ben jij z'n number one fan, en niemand anders.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
Jij en Wilders voeren een jihad tegen een niet bestaande, ongefundeerde idee dat jullie Eurabië noemen, je moet de rollen niet omdraaien.
Als je kijkt naar de hoeveelheid invloed die moslims nu al op nederland hebben, bijvoorbeeld door het laten verbieden van bepaalde kunst uitingen, door de vrijheid van meningsuiting ter discussie te stellen, door bepaalde omgangsvormen niet te accepteren etc. Daarbij nog optellen de gezamenlijke debiele waarden (anti - euthanasie, abortus, homofiele) die ze hebben met reeds aanwezige religies in nederland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:43 schreef Igen het volgende:
Zelfs extreem-rechtse mensen die enig verstand hebben van demografie, weten dat doembeelden als "Eurabië" pertinente flauwekul zijn. Dat ook over een aantal decennia moslims nog steeds een kleine minderheid zullen zijn.
Omdat Wilders ondertussen de islam zoveel bad publicity heeft bezorgd, dat Eurabië wel werkelijkheid wordt? Of werken zulke dingen maar een kant op?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef ExTec het volgende:
Ff uitgaande van het principe there ain't no such thing as bad publicity, ben jij diegene die straks een bosje bloemen verdient, en niet iemand anders
Er is een nederlandse vertaling, ontdek ik net:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Omdat Wilders ondertussen de islam zoveel bad publicity heeft bezorgd, dat Eurabië wel werkelijkheid wordt? Of werken zulke dingen maar een kant op?
Maar vanwege zijn hetze tegen de islam maakt Wilders de islam dus alleen maar sterker?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er is een nederlandse vertaling, ontdek ik net:
"Het maakt niet uit hoe je genoemd wordt, ALS je maar genoemd wordt".
En ik heb het niet over eurabie gehad.
In zekere zin klopt dat ja. In dat't publiciteit oplevert. Sterker niet persequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar vanwege zijn hetze tegen de islam maakt Wilders de islam dus alleen maar sterker?
Eigenlijk wel QFT. It must suck to be you Meh7. Ik bedoel, heb je het anno nu nog wel eens over wat anders dan over Wilders hier op Fok? Bijna niet hé?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar komt je angst vandaan voor die ene persoon dat je zelfs een jihad voert? Dan durf jij het woord "normaal" in de mond te nemen?
Ik weet inderdaad meer van Wilders dan de gemiddelde PVV-stemmer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eigenlijk wel QFT. It must suck to be you Meh7. Ik bedoel, heb je het anno nu nog wel eens over wat anders dan over Wilders hier op Fok? Bijna niet hé?
Mwah, ik zie een parallel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad meer van Wilders dan de gemiddelde PVV-stemmer.
Je bent de grootste Wilders fan Meh7quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef ExTec het volgende:
Daarin merkte een raadslid van als het goed is marokkaanse afkomst op dat Wilders de grootste imam van NL is. Dat raadslid zei dat Wilders meer van de islam wist dan hij
Wat toevallig zeg. Echt toeval dit.quote:
Is Wilders de grootste islam-fan dan?quote:Je bent de grootste Wilders fan Meh7
Daarentegen heeft Geert Wilders ook niets met mensenrechten, met zijn 'relschoppers met scherp beschieten' en zijn steun voor kampen waar islamitische gijzelaars worden gemarteld (Guantanamo Bay). Het is uiteraard heel goed dat je bezorgd ben om mensenrechten en je persoonlijke rechten, maar voor de bescherming daarvan moet je niet bij Geert Wilders zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een paar reli-idioten aan de macht en het is verleden tijd met de mensenrechten.
Kan toch wel zeggen dat je hier gepownd bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg. Echt toeval dit.
[..]
Is Wilders de grootste islam-fan dan?
Zeker wel. Relschoppers/Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Geert Wilders ook niets met mensenrechten, met zijn 'relschoppers met scherp beschieten' en zijn steun voor kampen waar islamitische gijzelaars worden gemarteld (Guantanamo Bay). Het is uiteraard heel goed dat je bezorgd ben om mensenrechten en je persoonlijke rechten, maar voor de bescherming daarvan moet je niet bij Geert Wilders zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef ExTec het volgende:
Daarin merkte een raadslid van als het goed is marokkaanse afkomst op dat Wilders de grootste imam van NL is. Dat raadslid zei dat Wilders meer van de islam wist dan hij
Aanname... + in strijd met al hetgeen onze Joods-Christelijke samenleving voor staat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zeker wel. Relschoppers/Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.
Ken Uw vijand en U zult niet verslagen worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad meer van Wilders dan de gemiddelde PVV-stemmer.
Nee precies, maar het lijkt wel of het een "of of" keuze is. We worden weer opgedeeld in twee kampen of je bent voor wilders of je bent voor de islam. Persoonlijk moet ik van beide niets hebben en zou ik ze beide wat minder in het openbaar zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Geert Wilders ook niets met mensenrechten, met zijn 'relschoppers met scherp beschieten' en zijn steun voor kampen waar islamitische gijzelaars worden gemarteld (Guantanamo Bay). Het is uiteraard heel goed dat je bezorgd ben om mensenrechten en je persoonlijke rechten, maar voor de bescherming daarvan moet je niet bij Geert Wilders zijn.
Dat is één van de vele drogredenen die het gedachtegoed van Wilders kenmerken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemmaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Nee precies, maar het lijkt wel of het een "of of" keuze is.
Dat maakt van Wilders nog geen grootste islam-fan natuurlijk. Je kan fan zijn en daarom kennis over een bepaalde onderwerp vergaren, maar dat je veel over een onderwerp weet, maakt je nog niet automatisch een fan.quote:
Meh, doe ermee wat je wiltquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat maakt van Wilders nog geen grootste islam-fan natuurlijk. Je kan fan zijn en daarom kennis over een bepaalde onderwerp vergaren, maar dat je veel over een onderwerp weet, maakt je nog niet automatisch een fan.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben om. Ik wil mij aansluiten bij de PVV. Waar kan ik lid worden?
Maar ook net zo goed vanuit de islam verdedigers, je mag niet kritisch zijn op de islam anders behoor je gelijk in het wilders kamp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is één van de vele drogredenen die het gedachtegoed van Wilders kenmerken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma
Of het in strijd is met iets boeit me niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Aanname... + in strijd met al hetgeen onze Joods-Christelijke samenleving voor staat.
Ooh, dus ik kan geen lid worden omdat het een eenmansbeweging is omdat Wilders liever alles in zijn eentje beslist?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Dat kan heulemaal niet
Maar je kan wel naar zo'n talentendag ofzo
Dat zal niet van mij komen hoor. Uiteraard mag je kritiek hebben op de Islam en uiteraard behoor je niet direct tot het Wilderskamp als je kritiek hebt op de Islam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Maar ook net zo goed vanuit de islam verdedigers, je mag niet kritisch zijn op de islam anders behoor je gelijk in het wilders kamp.
Je reageerde op Monidique, niet op mij. Wilders doet op een bepaalde manier ook aan bescherming ja. Dat die bescherming in mijn ogen haar doel compleet voorbijschiet is een tweede.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Of het in strijd is met iets boeit me niet.
Jij had het over het wel of niet beschermen. Dat doet het dus.
Nu niet gaan draaien omdat je niet toe wilt geven...
Whehehe. Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
[...] Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |