abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:28:51 #76
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_73331739
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Omdat Wilders ondertussen de islam zoveel bad publicity heeft bezorgd, dat Eurabië wel werkelijkheid wordt? Of werken zulke dingen maar een kant op?
Er is een nederlandse vertaling, ontdek ik net:

"Het maakt niet uit hoe je genoemd wordt, ALS je maar genoemd wordt".

En ik heb het niet over eurabie gehad.
pi_73331764
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er is een nederlandse vertaling, ontdek ik net:

"Het maakt niet uit hoe je genoemd wordt, ALS je maar genoemd wordt".

En ik heb het niet over eurabie gehad.
Maar vanwege zijn hetze tegen de islam maakt Wilders de islam dus alleen maar sterker?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:39:16 #78
6484 ExTec
pi_73331971
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar vanwege zijn hetze tegen de islam maakt Wilders de islam dus alleen maar sterker?
In zekere zin klopt dat ja. In dat't publiciteit oplevert. Sterker niet perse

Heb je het artikel gelezen van die moslims die bij de PvdA zaten, en in het nieuws kwamen omdat ze vonden dat de PvdA bv te veel z'n oren laat hangen naar religie?

Daarin merkte een raadslid van als het goed is marokkaanse afkomst op dat Wilders de grootste imam van NL is. Dat raadslid zei dat Wilders meer van de islam wist dan hij

Wilders heeft natuurlijk allerhande islamitische termen (dhimmie, taqiya, etc) mooi op de kaart gezet.

Dus ja, dat principe werkt zeker ook de andere kant op Probleem voor de islam is dat daarvoor keizen een nogal vergaande commitment is.

Stemmen doe je 1 keer per 4 jaar, en heeft feitelijk voor jezelf niet zo'n directe impact.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:41:47 #79
6484 ExTec
pi_73332028
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik maak mij meer zorgen om jou die in Wilders een doodsvijand zien. Man, hij heeft jou nog geen strobreed in de weg gelegd.

Waar komt je angst vandaan voor die ene persoon dat je zelfs een jihad voert? Dan durf jij het woord "normaal" in de mond te nemen?
Eigenlijk wel QFT. It must suck to be you Meh7. Ik bedoel, heb je het anno nu nog wel eens over wat anders dan over Wilders hier op Fok? Bijna niet hé?
pi_73332772
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Eigenlijk wel QFT. It must suck to be you Meh7. Ik bedoel, heb je het anno nu nog wel eens over wat anders dan over Wilders hier op Fok? Bijna niet hé?
Ik weet inderdaad meer van Wilders dan de gemiddelde PVV-stemmer.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:44:09 #81
6484 ExTec
pi_73333404
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Mwah, ik zie een parallel.
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef ExTec het volgende:

Daarin merkte een raadslid van als het goed is marokkaanse afkomst op dat Wilders de grootste imam van NL is. Dat raadslid zei dat Wilders meer van de islam wist dan hij
Je bent de grootste Wilders fan Meh7

Waar Wilders niet zonder z'n artikel he loves to hate kan, de islam, kan Meh7 niet zonder het artikel he loves to hate, Wilders.

Stuur em een mailtje, ga ens samen wat drinken ofzo Jullie hebben meer gemeen dan je wil weten

Who knows, heb je een goed verhaal, mag je in het parlement. Beetje a'la: if you can't beat em, join em
pi_73333528
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Mwah, ik zie een parallel.

Wat toevallig zeg. Echt toeval dit.
quote:
Je bent de grootste Wilders fan Meh7
Is Wilders de grootste islam-fan dan?
pi_73333543
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een paar reli-idioten aan de macht en het is verleden tijd met de mensenrechten.
Daarentegen heeft Geert Wilders ook niets met mensenrechten, met zijn 'relschoppers met scherp beschieten' en zijn steun voor kampen waar islamitische gijzelaars worden gemarteld (Guantanamo Bay). Het is uiteraard heel goed dat je bezorgd ben om mensenrechten en je persoonlijke rechten, maar voor de bescherming daarvan moet je niet bij Geert Wilders zijn.
pi_73333611
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat toevallig zeg. Echt toeval dit.
[..]

Kan toch wel zeggen dat je hier gepownd bent
pi_73333646
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daarentegen heeft Geert Wilders ook niets met mensenrechten, met zijn 'relschoppers met scherp beschieten' en zijn steun voor kampen waar islamitische gijzelaars worden gemarteld (Guantanamo Bay). Het is uiteraard heel goed dat je bezorgd ben om mensenrechten en je persoonlijke rechten, maar voor de bescherming daarvan moet je niet bij Geert Wilders zijn.
Zeker wel. Relschoppers/Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:53:27 #86
6484 ExTec
pi_73333665
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:48 schreef Meh7 het volgende:

quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:39 schreef ExTec het volgende:
pi_73333888
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zeker wel. Relschoppers/Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.
Aanname... + in strijd met al hetgeen onze Joods-Christelijke samenleving voor staat.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_73333940
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ken Uw vijand en U zult niet verslagen worden.
pi_73333949
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee precies, maar het lijkt wel of het een "of of" keuze is. We worden weer opgedeeld in twee kampen of je bent voor wilders of je bent voor de islam. Persoonlijk moet ik van beide niets hebben en zou ik ze beide wat minder in het openbaar zien.
pi_73334081
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Nee precies, maar het lijkt wel of het een "of of" keuze is.
Dat is één van de vele drogredenen die het gedachtegoed van Wilders kenmerken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma
pi_73334347
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Dat maakt van Wilders nog geen grootste islam-fan natuurlijk. Je kan fan zijn en daarom kennis over een bepaalde onderwerp vergaren, maar dat je veel over een onderwerp weet, maakt je nog niet automatisch een fan.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:30:53 #92
6484 ExTec
pi_73334557
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat maakt van Wilders nog geen grootste islam-fan natuurlijk. Je kan fan zijn en daarom kennis over een bepaalde onderwerp vergaren, maar dat je veel over een onderwerp weet, maakt je nog niet automatisch een fan.
Meh, doe ermee wat je wilt
pi_73334875
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Meh, doe ermee wat je wilt
Ik ben om. Ik wil mij aansluiten bij de PVV. Waar kan ik lid worden?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:45:58 #94
6484 ExTec
pi_73334945
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik ben om. Ik wil mij aansluiten bij de PVV. Waar kan ik lid worden?

Dat kan heulemaal niet

Maar je kan wel naar zo'n talentendag ofzo
pi_73334992
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:09 schreef waht het volgende:

[..]

Dat is één van de vele drogredenen die het gedachtegoed van Wilders kenmerken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma
Maar ook net zo goed vanuit de islam verdedigers, je mag niet kritisch zijn op de islam anders behoor je gelijk in het wilders kamp.
pi_73335155
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef waht het volgende:

[..]

Aanname... + in strijd met al hetgeen onze Joods-Christelijke samenleving voor staat.
Of het in strijd is met iets boeit me niet.
Jij had het over het wel of niet beschermen. Dat doet het dus.
Nu niet gaan draaien omdat je niet toe wilt geven...
pi_73335323
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat kan heulemaal niet

Maar je kan wel naar zo'n talentendag ofzo
Ooh, dus ik kan geen lid worden omdat het een eenmansbeweging is omdat Wilders liever alles in zijn eentje beslist?

Wat jammer toch.
pi_73335449
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Maar ook net zo goed vanuit de islam verdedigers, je mag niet kritisch zijn op de islam anders behoor je gelijk in het wilders kamp.
Dat zal niet van mij komen hoor. Uiteraard mag je kritiek hebben op de Islam en uiteraard behoor je niet direct tot het Wilderskamp als je kritiek hebt op de Islam.
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:52 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Of het in strijd is met iets boeit me niet.
Jij had het over het wel of niet beschermen. Dat doet het dus.
Nu niet gaan draaien omdat je niet toe wilt geven...
Je reageerde op Monidique, niet op mij. Wilders doet op een bepaalde manier ook aan bescherming ja. Dat die bescherming in mijn ogen haar doel compleet voorbijschiet is een tweede.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:06:09 #99
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73335491
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef Matteüs het volgende:

[..]

[...] Marokkanen afschieten met scherp brengt bescherming aan de rest van de samenleving.
Whehehe. Wie ben jij?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73336437
Ik heb een kennis, vrouw 2 kids plm 35 jaar, had het laatste jaar een verhouding met een marokkaan, zijn inbreng was altijd luid en duidelijk...in ben de baas, jij luisteren....
nothing will change without a rebel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')