Ja, en ik dacht hem met mijn laatste post te hebbenquote:
Die van mij was ook mazzel... puur op de gok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht hem met mijn laatste post te hebben
Ik heb net al gegetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
Honger, en over een kwartier pas eten
Ik nu, net even mijn collega's overgehaaldquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik nu, net even mijn collega's overgehaald
hoofdpijn, buikpijn, spierpijn, belabberd gevoel snap jequote:
zeg dan gewoon dat je je bagger voeltquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoofdpijn, buikpijn, spierpijn, belabberd gevoel snap je
Komt op hetzelfde neer tochquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je je bagger voelt
Nee,, omdat ik ze verzonnen hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
Allen maar omdat jouw naam in de vorige voorkwam zeker
Niete waarquote:
hihihiquote:
Dan heb je geen weekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef Lonker het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb wel weekend.... maar toch moet ik vanavond, morgen en overmorgen werken
Wel,, ik heb geen schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Ik heb mijn avonden nog hequote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef justmattie het volgende:
En dan naar de kinderdisco? Want de volgende ochtend gaat de wekker weer omdat je moet werken
Awww kusje op over?quote:
hmmm,, geef me bedenk tijdquote:
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mijquote:
quote:
Geef jij hem dan aan mij doorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Dat mag vast niet van Ezquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mij
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
Geef jij hem dan aan mij door![]()
![]()
?
Nee hou 'm lekker zellluufffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ez hoeft niks te weten. Voelt ie toch niks vanquote:
Je krijgt hem toch nietquote:
quote:
quote:
Ahumquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez hoeft niks te weten. Voelt ie toch niks van
Pak hemquote:
quote:
quote:
Hebben ze bij mij al jaren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef -Datdus- het volgende:
mensen ze hebben cherry coke op mn school
Dat wordt fappen voor meneer de grappenmaak meneer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik net voor het stoplicht en naast mij stond een auto met daarin een jong stel.
Hij achter het stuur en zij druk met haar make up.
Terwijl mevrouw druk is met haar mascara, dat doe je op je oogwimpers, vindt meneer het wel lollig om de auto te laten bewegen.
Dat is niet handig als je met een ding bij je oog bezig bent.
Enfin mevrouw was daar dus absoluut niet blij mee en begon keihard te schelden en schreeuwen.
Ik denk niet dat die 2 een leuke avond tegemoet gaan
Ach een beetje slet zorgt dat ze klaar is voordat ze deur uitgaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat wordt fappen voor meneer de grappenmaak meneer.
Waarom doe je dan ook je make-up in de auto.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik net voor het stoplicht en naast mij stond een auto met daarin een jong stel.
Hij achter het stuur en zij druk met haar make up.
Terwijl mevrouw druk is met haar mascara, dat doe je op je oogwimpers, vindt meneer het wel lollig om de auto te laten bewegen.
Dat is niet handig als je met een ding bij je oog bezig bent.
Enfin mevrouw was daar dus absoluut niet blij mee en begon keihard te schelden en schreeuwen.
Ik denk niet dat die 2 een leuke avond tegemoet gaan
Omdat toen ze van de voordeur naar de auto liep er een windvlaag kwam waardoor alle plamuur raar ging en dat moest bijgewerkt wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook je make-up in de auto.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat toen ze van de voordeur naar de auto liep er een windvlaag kwam waardoor alle plamuur raar ging en dat moest bijgewerkt worden![]()
Like uhm doh
Hoe heet ze?quote:
Ben jij ook wel eens thuis?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik ga er weer vandoor, op naar Leeuwarden.
Ik heb geen emoties, wat denk je wel niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach een beetje slet zorgt dat ze klaar is voordat ze deur uitgaat.
Vrouwen die in de auto hun make up opdoen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb geen emoties, wat denk je wel niet.Ohw ja is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw ja is waar ook
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blond
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
truequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, blond kan wel, maar brunette is meer ''''
Wat is er mis met blondquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, blond kan wel, maar brunette is meer ''''
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik was mn zoon vergeten die moest ik om 7 uur weer ophalen.
Om kwart over 7 dacht ik ohw hellup!!
Zit ik met mn zoon in de auto een goed gesprek met mijn zoon te voeren.
Ik: Mama was jou gewoon vergeten dus toen ik erachter kwam dat het al kwart over 7 was sprong ik in de auto en ben ik snel naar jou gekomen
zoon: Kon de auto dat wel hebben dan?
ik:
Ha! De mini-FOK!-pimpquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik was mn zoon vergeten die moest ik om 7 uur weer ophalen.
Om kwart over 7 dacht ik ohw hellup!!
Zit ik met mn zoon in de auto een goed gesprek met mijn zoon te voeren.
Ik: Mama was jou gewoon vergeten dus toen ik erachter kwam dat het al kwart over 7 was sprong ik in de auto en ben ik snel naar jou gekomen
zoon: Kon de auto dat wel hebben dan?
ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weer even puzzelen ben nog niet eens op de helft
Delain was ook in Tivoli toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:39 schreef 8108139dpths het volgende:
ik ga toch maar niet naar Delain vanavond.
Ben in een pestbui, en heb er helemaal geen zin in...
Ik ga maar naar de Escape vanavond...![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
als je over je neus wrijft lijkt het net een eikel![]()
![]()
![]()
gastquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
Nee, in De Kade, Zaandam... en inderdaad, Delain is erg goed, maar daar heb ik nu echt even geen zin in... dus, de Escape vanavond.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Delain was ook in Tivoli toch?
Ik zat te twijfelen... maar zondag ga ik ook al naar Tivoli dus toch maar niet gedaan.![]()
Maar Delain is goed.![]()
Wat die haterszzszss hier ook zeggen.![]()
![]()
vind jequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
Tivoli garage in Tilburgquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Oh, ik dacht Tivoli
Hm, misschien was het een tijdje terug in Tivoli kan ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPP
Huppelmini pest mij
Goedzo huppelmini.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet pijn hoorquote:
Doe eens lief!!quote:
Leuk johquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:38 schreef Desunoto het volgende:
Wij hebben nog een paar 2000 stukjes en meer puzzels liggen op zolder.
Dat is niet leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Huppel
http://www.jigidi.com/
Hier heb je geen mat nodig.
Ik zoek mn eigen al de hele dag rot naar het stukje waar stonehenge op staat. Volgens mij heeft mn buurvrouw die gejatquote:
asoquote:
mag jij wel zo laat buiten zijn? straat verlichting is al aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Gvd... te laat voor de trein van 22:14...
de wattesquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef zoekjewat het volgende:
jullie moeten net zo een op hebben als KLB SC, met hun HQ users in een plaatje.
JULLIE LOPEN ACHTER!![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:15 schreef murp het volgende:
[..]
mag jij wel zo laat buiten zijn? straat verlichting is al aan
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPP
Huppelmini pest mij
Hij heeft teveel Lekker neuken gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zag dat ze in tieten knepen in die filmpjes
Mama had maar safe search aan moeten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft teveel Lekker neuken gezochtHij zag dat ze in tieten knepen in die filmpjes
Mama had maar safe search aan moeten zetten.Neem Benzoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef zoekjewat het volgende:
jullie moeten net zo een OP hebben als KLB SC, met hun HQ users in een plaatje.
JULLIE LOPEN ACHTER!![]()
[KLB SC # 1666] Waar IQM lekker niet de OP heeft :6 - zie de OP
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft teveel Lekker neuken gezochtHij zag dat ze in tieten knepen in die filmpjes
Mama had maar safe search aan moeten zetten.Dat deed hij al voordat hij ooit google ontdekt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben vrienden van me geleerd aan hem, gasten die het zelf niet durfden zeg maar
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat is dan stoer om een klein kind zulke dingen te lerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij al voordat hij ooit google ontdekt had.
Hebben vrienden van me geleerd aan hem, gasten die het zelf niet durfden zeg maar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; |
Nou wat stoerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja dat is dan stoer om een klein kind zulke dingen te leren
Schandalig!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb besloten toch maar niet mee te gaan naar de meet.
Zet dan ff de hele code erin, want op line 16 is pas de foutquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
GRRRR
[ code verwijderd ]
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /..../......_...../gastenboek.php on line 16
![]()
![]()
![]()
Is Remlof er ook?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Wil je remlof niet ontmoeten dan?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | echo "<h1>scrhijf in het gastenboek!</h1>"; //connect $connect = mysql_connect('Localhost','ditook','ditwasgoed') or die("User error"); //select db mysql_select_db( 'r_gastenboek' or die("select error")); //get query $queryget = mysql_query( 'SELECT * FROM gastenboek' or die("query error")); while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; //display echo " name: $name <br> "; } echo '<hr>'; echo " <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> "; ?> |
Ja dan durf je toch welquote:
| 1 |
moeten er dan 2 ( en 3 ) in?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Pingwingei het volgende:
Kon ik ook zien in de eerste, stom. Gewoon een ) vergeten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <hr> <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> |
Nee, mijn fout, op het eind heb ik het ) weg gehaald en verplaatst achter gastenboek'quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
moeten er dan 2 ( en 3 ) in?
oh w8 line 16 is opeens line 14![]()
code?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, mijn fout, op het eind heb ik het ) weg gehaald en verplaatst achter gastenboek'
die en query halen moeten beiden dus apart tussen de haakjes
Waarom haal je die hele die niet gewoon weg? Dan kun je zien wat er fout zit en later als alles goed werkt komt het niet meer voorquote:
Komt eraan ik herschrijf wel ff een klein stukkiequote:
hoix2 voor jou dan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoi, ik ben de tofste user hier.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:26 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
hoix2 voor jou dan.
ps. ben je wel echt de tofste....?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | <? //connect $connect = mysql_connect('Localhost','ditook','ditwasgoed') or die("User error"); //select db mysql_select_db( 'r_gastenboek' or die("select error")); //get query $queryget = mysql_query("SELECT * FROM `gastenboek`") or die("query error"); while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; //display echo " name: $name <br> "; } ?> <hr> <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> |
Haal "or die("query error")" eens eruit? Want dan kun je zien hoe het zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
boh weer een query error![]()
die mensen van dig zijn ook lekker zeg
"er zit een fout in"
[ afbeelding ]
toch bedankt pingwingel
jup , helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Haal "or die("query error")" eens eruit? Want dan kun je zien hoe het zit.
Heb je de tabel 'gastenboek' wel correct aangemaakt?
En als je dat stukje met or die weghaalt?quote:
Dah heerscher.quote:
Fetch object doen dus:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
weer een fijne error
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/censored/public_html/gastenboek.php on line 15
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | $id = $row->id; $name = $row->name; $email = $row->email; $message = $row->message; $date = $row->date; $time = $row->time; |
nope zelfde errorquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Fetch object doen dus:
[ code verwijderd ]
als jij je benen spreid raak ik mijn bewustzijn even kwijtquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef Paul het volgende:
JA DAT IS PAULTJEEEEEEEEEEEEE EEN HELE LIEVE MEID
wtfquote:
Even?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
als jij je benen spreid raak ik mijn bewustzijn even kwijt
ja, precies.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef Pingwingei het volgende:
Zal kijken of ik je wat mee kan helpenWellicht is hier dan morgen wel de juiste code te vinden (maak ik gewoon zelf ff een tabelletje aan ervoor
haal de gegevens wel uit de code
)
Ik wil er een! Ik wel er een!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:46 schreef Paul het volgende:
Maaaaaaaaaaaaar natuurlijk mogen jullie een handtekening van mij
Ik zag hem niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij wel danboehaa
was die snel of niet?
Je bedoelt zonder een nieuwe pagina te openen? Tja, dat kan niet nee. Omdat appel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
waarom kan je op fok! niet editen op de pagina zelf? zonder te refreshen zegmaar![]()
trusten omdat ajax door jacascript dus jqueryquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder een nieuwe pagina te openen? Tja, dat kan niet nee. Omdat appel.
Maar ik ga slapen. Trusten.
Behalve als je het vergelijkt met al je andere scripts en dat alles EXACT hetzelfde is en de een werkt wel maar de ander nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja, precies.
effe pauze doet ook wonderen
OH MY FUCKING GOD! ECHT! WTF!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Behalve als je het vergelijkt met al je andere scripts en dat alles EXACT hetzelfde is en de een werkt wel maar de ander niet
ik wacht wel op de nieuwe Gtquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:12 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat is Forza 3 een machtig mooi spel zeg
Is het gelukt met je gb?quote:
Lees ff boven de Forza 3 post van kiwiquote:
tijd voor slaapquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Lees ff boven de Forza 3 post van kiwiMisschien gemist?
Slaapse, ik PM de gehele werkende code wel, er moest nog meer veranderenquote:
oke thanksquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Slaapse, ik PM de gehele werkende code wel, er moest nog meer veranderen
Bij mij is het juist andersomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef Pingwingei het volgende:
Mij te realistische race games![]()
Rallygames mogen daarentegen wel realistisch zijn
NEEHEEEquote:
Tot straks he stoepjequote:
Dan moet je maar oplettenquote:
Ik gok dat het rond een uur of 10 opeens behoorlijk stil isquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:41 schreef justmattie het volgende:
Moeten jullie niet aapjes kijken ?
Tenminste 1 iemand die hoi terug zegtquote:
Wat liefquote:
Nou nou zoveel mensen gaan er ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok dat het rond een uur of 10 opeens behoorlijk stil is
Ja, nu bijvoorbeeld.quote:
Ja, een stuk of 10quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er posten ook zoveel mensen in deze SC
Zit je nou nog niet in de trein?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, nu bijvoorbeeld.Maar ik heb een ontluikende liefde he.
Nope, ik kan echt niet komen, heb nog minder geld dan ik eigenlijk dacht, er was iets niet afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet in de trein?
quote:
IS HET MIJN SCHULD WEERquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef justmattie het volgende:
Als je nog geen epilepsie hebt krijg je het wel met al dat geflits onder elkaar van jou murp
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef murp het volgende:
IK HEB GEEN ZIN OM EEN NIEUW TOPIC AAN TE MAKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |