Ja, en ik dacht hem met mijn laatste post te hebbenquote:
Die van mij was ook mazzel... puur op de gok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht hem met mijn laatste post te hebben
Ik heb net al gegetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
Honger, en over een kwartier pas eten
Ik nu, net even mijn collega's overgehaaldquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik nu, net even mijn collega's overgehaald
hoofdpijn, buikpijn, spierpijn, belabberd gevoel snap jequote:
zeg dan gewoon dat je je bagger voeltquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoofdpijn, buikpijn, spierpijn, belabberd gevoel snap je
Komt op hetzelfde neer tochquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je je bagger voelt
Nee,, omdat ik ze verzonnen hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
Allen maar omdat jouw naam in de vorige voorkwam zeker
Niete waarquote:
hihihiquote:
Dan heb je geen weekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef Lonker het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb wel weekend.... maar toch moet ik vanavond, morgen en overmorgen werken
Wel,, ik heb geen schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Ik heb mijn avonden nog hequote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef justmattie het volgende:
En dan naar de kinderdisco? Want de volgende ochtend gaat de wekker weer omdat je moet werken
Awww kusje op over?quote:
hmmm,, geef me bedenk tijdquote:
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mijquote:
quote:
Geef jij hem dan aan mij doorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Dat mag vast niet van Ezquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lonker wil niet. Geef het kusje maar aan mij
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
Geef jij hem dan aan mij door![]()
![]()
?
Nee hou 'm lekker zellluufffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ez hoeft niks te weten. Voelt ie toch niks vanquote:
Je krijgt hem toch nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |