Nee, ik denk het nietquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
En dan kom Jim hier langs, en verwijdert onze posts
daarom moet je snel zijn zodat deze al vol zitquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vraag me af, als hij bij een dicht topic posts verwijdert, gaat hij dan weer open?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
daarom moet je snel zijn zodat deze al vol zit
euh goede vraag. Denk het wel eigenlijk. Zie alleen geen reden om dat bij een slowchat te gaan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als hij bij een dicht topic posts verwijdert, gaat hij dan weer open?
Ik ook niet, daar niet van. Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
euh goede vraag. Denk het wel eigenlijk. Zie alleen geen reden om dat bij een slowchat te gaan doen.
Niet automatisch denk ik... het slotje staat immers al...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als hij bij een dicht topic posts verwijdert, gaat hij dan weer open?
Maar hij gaat automagisch op slot, dus gaat hij dan ook automagisch weer open?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet automatisch denk ik... het slotje staat immers al...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Oh noes! Daar heb je hem!quote:
Oh, laat ze dan maar staan. Maar jij als mod kan dan ook vast wel antwoord geven op mijn vraag?quote:
Wie wordt er genote?quote:
Wij, als notoire SC'ersquote:
Nee, nog een paarquote:
Ik weet allesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, laat ze dan maar staan. Maar jij als mod kan dan ook vast wel antwoord geven op mijn vraag?
Ah, dank uquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet alles![]()
En het antwoord is: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |