Dat wordt fappen voor meneer de grappenmaak meneer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik net voor het stoplicht en naast mij stond een auto met daarin een jong stel.
Hij achter het stuur en zij druk met haar make up.
Terwijl mevrouw druk is met haar mascara, dat doe je op je oogwimpers, vindt meneer het wel lollig om de auto te laten bewegen.
Dat is niet handig als je met een ding bij je oog bezig bent.
Enfin mevrouw was daar dus absoluut niet blij mee en begon keihard te schelden en schreeuwen.
Ik denk niet dat die 2 een leuke avond tegemoet gaan
Ach een beetje slet zorgt dat ze klaar is voordat ze deur uitgaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat wordt fappen voor meneer de grappenmaak meneer.
Waarom doe je dan ook je make-up in de auto.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik net voor het stoplicht en naast mij stond een auto met daarin een jong stel.
Hij achter het stuur en zij druk met haar make up.
Terwijl mevrouw druk is met haar mascara, dat doe je op je oogwimpers, vindt meneer het wel lollig om de auto te laten bewegen.
Dat is niet handig als je met een ding bij je oog bezig bent.
Enfin mevrouw was daar dus absoluut niet blij mee en begon keihard te schelden en schreeuwen.
Ik denk niet dat die 2 een leuke avond tegemoet gaan
Omdat toen ze van de voordeur naar de auto liep er een windvlaag kwam waardoor alle plamuur raar ging en dat moest bijgewerkt wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook je make-up in de auto.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat toen ze van de voordeur naar de auto liep er een windvlaag kwam waardoor alle plamuur raar ging en dat moest bijgewerkt worden![]()
Like uhm doh
Hoe heet ze?quote:
Ben jij ook wel eens thuis?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik ga er weer vandoor, op naar Leeuwarden.
Ik heb geen emoties, wat denk je wel niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach een beetje slet zorgt dat ze klaar is voordat ze deur uitgaat.
Vrouwen die in de auto hun make up opdoen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb geen emoties, wat denk je wel niet.Ohw ja is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw ja is waar ook
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blond
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
truequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, blond kan wel, maar brunette is meer ''''
Wat is er mis met blondquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, blond kan wel, maar brunette is meer ''''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |