Even?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
als jij je benen spreid raak ik mijn bewustzijn even kwijt
ja, precies.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef Pingwingei het volgende:
Zal kijken of ik je wat mee kan helpenWellicht is hier dan morgen wel de juiste code te vinden (maak ik gewoon zelf ff een tabelletje aan ervoor
haal de gegevens wel uit de code
)
Ik wil er een! Ik wel er een!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:46 schreef Paul het volgende:
Maaaaaaaaaaaaar natuurlijk mogen jullie een handtekening van mij
Ik zag hem niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij wel danboehaa
was die snel of niet?
Je bedoelt zonder een nieuwe pagina te openen? Tja, dat kan niet nee. Omdat appel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
waarom kan je op fok! niet editen op de pagina zelf? zonder te refreshen zegmaar![]()
trusten omdat ajax door jacascript dus jqueryquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder een nieuwe pagina te openen? Tja, dat kan niet nee. Omdat appel.
Maar ik ga slapen. Trusten.
Behalve als je het vergelijkt met al je andere scripts en dat alles EXACT hetzelfde is en de een werkt wel maar de ander nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja, precies.
effe pauze doet ook wonderen
OH MY FUCKING GOD! ECHT! WTF!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Behalve als je het vergelijkt met al je andere scripts en dat alles EXACT hetzelfde is en de een werkt wel maar de ander niet
ik wacht wel op de nieuwe Gtquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:12 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat is Forza 3 een machtig mooi spel zeg
Is het gelukt met je gb?quote:
Lees ff boven de Forza 3 post van kiwiquote:
tijd voor slaapquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Lees ff boven de Forza 3 post van kiwiMisschien gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |