Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef zoekjewat het volgende:
jullie moeten net zo een OP hebben als KLB SC, met hun HQ users in een plaatje.
JULLIE LOPEN ACHTER!![]()
[KLB SC # 1666] Waar IQM lekker niet de OP heeft :6 - zie de OP
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft teveel Lekker neuken gezochtHij zag dat ze in tieten knepen in die filmpjes
Mama had maar safe search aan moeten zetten.Dat deed hij al voordat hij ooit google ontdekt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben vrienden van me geleerd aan hem, gasten die het zelf niet durfden zeg maar
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja dat is dan stoer om een klein kind zulke dingen te lerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij al voordat hij ooit google ontdekt had.
Hebben vrienden van me geleerd aan hem, gasten die het zelf niet durfden zeg maar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; |
Nou wat stoerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja dat is dan stoer om een klein kind zulke dingen te leren
Schandalig!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb besloten toch maar niet mee te gaan naar de meet.
Zet dan ff de hele code erin, want op line 16 is pas de foutquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
GRRRR
[ code verwijderd ]
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /..../......_...../gastenboek.php on line 16
![]()
![]()
![]()
Is Remlof er ook?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Wil je remlof niet ontmoeten dan?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | echo "<h1>scrhijf in het gastenboek!</h1>"; //connect $connect = mysql_connect('Localhost','ditook','ditwasgoed') or die("User error"); //select db mysql_select_db( 'r_gastenboek' or die("select error")); //get query $queryget = mysql_query( 'SELECT * FROM gastenboek' or die("query error")); while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; //display echo " name: $name <br> "; } echo '<hr>'; echo " <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> "; ?> |
Ja dan durf je toch welquote:
| 1 |
moeten er dan 2 ( en 3 ) in?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Pingwingei het volgende:
Kon ik ook zien in de eerste, stom. Gewoon een ) vergeten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <hr> <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> |
Nee, mijn fout, op het eind heb ik het ) weg gehaald en verplaatst achter gastenboek'quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
moeten er dan 2 ( en 3 ) in?
oh w8 line 16 is opeens line 14![]()
code?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, mijn fout, op het eind heb ik het ) weg gehaald en verplaatst achter gastenboek'
die en query halen moeten beiden dus apart tussen de haakjes
Waarom haal je die hele die niet gewoon weg? Dan kun je zien wat er fout zit en later als alles goed werkt komt het niet meer voorquote:
Komt eraan ik herschrijf wel ff een klein stukkiequote:
hoix2 voor jou dan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoi, ik ben de tofste user hier.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:26 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
hoix2 voor jou dan.
ps. ben je wel echt de tofste....?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | <? //connect $connect = mysql_connect('Localhost','ditook','ditwasgoed') or die("User error"); //select db mysql_select_db( 'r_gastenboek' or die("select error")); //get query $queryget = mysql_query("SELECT * FROM `gastenboek`") or die("query error"); while ($row = mysql_fetch_assoc($queryget)) { $id = $row['id']; $name = $row['name']; $email = $row['email']; $message = $row['message']; $date = $row['date']; $time = $row['time']; //display echo " name: $name <br> "; } ?> <hr> <form action='gastenboek.php' method='post'> Username:<input type='text' name='username' maxlength='20'><br> Email:<input type='text' name='email' maxlength='50'><br> Message<textarea cols='40' rows='5' maxlength='250'></textarea><br> <input type='submit' name='submit' value='send'> </form> |
Haal "or die("query error")" eens eruit? Want dan kun je zien hoe het zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
boh weer een query error![]()
die mensen van dig zijn ook lekker zeg
"er zit een fout in"
[ afbeelding ]
toch bedankt pingwingel
jup , helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Haal "or die("query error")" eens eruit? Want dan kun je zien hoe het zit.
Heb je de tabel 'gastenboek' wel correct aangemaakt?
En als je dat stukje met or die weghaalt?quote:
Dah heerscher.quote:
Fetch object doen dus:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
weer een fijne error
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/censored/public_html/gastenboek.php on line 15
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | $id = $row->id; $name = $row->name; $email = $row->email; $message = $row->message; $date = $row->date; $time = $row->time; |
nope zelfde errorquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Fetch object doen dus:
[ code verwijderd ]
als jij je benen spreid raak ik mijn bewustzijn even kwijtquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef Paul het volgende:
JA DAT IS PAULTJEEEEEEEEEEEEE EEN HELE LIEVE MEID
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |