na-apertquote:
Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem welquote:
*tegeltje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem wel.
Verstandigquote:
Net wakker johquote:
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Net wakker johHeb nog niet echt behoefte aan eten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet wel eten joh, om 5:00 al
Anders wordt het een hongerige autorit
Nee, dat is mijn wekker in mijn hoofd. Mijn eigenlijke wekker gaat om 5:15. Maar dan ben ik dus al opgestaan en is die afgezetquote:
dat is mij dus te vroeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn wekker in mijn hoofd. Mijn eigenlijke wekker gaat om 5:15. Maar dan ben ik dus al opgestaan en is die afgezet
dat ga ik ook, moet om 6:00 op.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Pheno het volgende:
Ik een ochtendmens, denk ik. Ik ga dan ook vroeg naar mijn nest, zo rond 11 uur.
5 uur.. pff. Dat is juist een tijd waarop ik absoluut niet wakker kan zijn. Net als vannacht werken.. wakker blijven lukt me prima, maar van 4 tot 6 moet ik echt slapenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Pheno het volgende:
Ik een ochtendmens, denk ik. Ik ga dan ook vroeg naar mijn nest, zo rond 11 uur.
jam blijft plakkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Pheno het volgende:
Je kunt je toetsenbord toch weer leegkloppen?
mag een brandblusser ook?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Pheno het volgende:
Of wat ik doe, duikfles opendraaien en de boel eens flink er uit blazen
dan pak ik de sofzuiger wel evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik nog wel denken dat het aan mijn pc lag
zal wel iemand met zijn voet op de kabel staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn bezig met de imageservers te verplaatsen en om te switchen en weet ik wat allemaal
Striptetris is leuker dan klotetetris ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo even weer wat plaats gemaakt op deze pc![]()
klotespelletjes ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]* doet snel webcam uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Rokendat is echt onverstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Die heeft zichzelf niet geliefd gemaaktquote:
Goede sitequote:
ik heb ook nog zo´n kop in de kelder liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_je_vriendin.html
Ik moest lachen
Je vorige vriendje?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook nog zo´n kop in de kelder liggen
Jahquote:
zweepjequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_skippybal_.html
tetten!
Op je werk onder je bureau doen zodat het lijkt dat je gebeft wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah![]()
Met die kapperkoppen kun je leuke geintjes uithalen
moet ik alleen nog een lichaam makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je werk onder je bureau doen zodat het lijkt dat je gebeft wordt.
En de brandweer dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Zo, daar ben ik weer, met post en choco croisantje
De poetsman had 1 croisantje over
dat is zo een gedoe, ik kom wel even langsquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik alleen nog een lichaam maken
PartyAmber, Krentenbol.quote:
even terug lezenquote:
Onzin, ik weet dat ze niet komen.quote:
Die hebben broodjes Brie, gezond, gehaktbal e.d.quote:
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een gedoe, ik kom wel even langs
Als alles gaat zoals gepland komen wij zaterdag ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat een lekker druk weekend worden voor mij
voor fleske zijn verjaardagquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns
[..]
Als alles gaat zoals gepland komen wij zaterdag ook
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns al iets gehoord over je sollicitatie's
Mja, dat ken ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten weten
dat is altijd klotequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten weten
Stuurde ze dan fotos met benen wijd, bedoel je dat met "open" ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd klote![]()
moet ik wel eerlijk bekennen dat ik gestopt ben met reactie's terug te sturen op open sollicitatie's
geef de hoop niet op....quote:
jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurde ze dan fotos met benen wijd, bedoel je dat met "open" ?
Ik ga d'r niet van uit. Ik krijg nog eerder een baan bij Microsoft. Al solliciterend met een iPhone in de hand.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef de hoop niet op....
ooit zal je wel mod worden
en macbook om je schouderquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga d'r niet van uit. Ik krijg nog eerder een baan bij Microsoft. Al solliciterend met een iPhone in de hand.
Nou. Can't wait.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor fleske zijn verjaardag![]()
dat zal ie zeker leuk vinden
En met mijn iMok (ja heus, ooit bij een opening van een apple shop gekregenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en macbook om je schouder
is een andere fleskequote:
je wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef Nijns het volgende:
@ GF: krijg je zoveel open sollicitaties dan? Ik stuur ook wel eens een open sollicitatie maar ik vind het niet meer dan normaal dat je, zeker als je ziet dat iemand echt zijn/haar best heeft gedaan, even wat laat weten hoor![]()
en dan vragen waar staat de koffiequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En met mijn iMok (ja heus, ooit bij een opening van een apple shop gekregen).
ja en die komt hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoaxDaar is er maar eentje van.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Wow... de KSC zit op de plee weg ermee... hopsadiekee!![]()
Ja donder jij ook maar opquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Dus.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Teveel koffie gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Teveel koffie gedronkenDeluxe? met slagroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
nee..quote:
quote:
Om een of andere reden schijt ik beter op een wc van 2 m2 dan op een wc die wat kleiner isquote:
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Om een of andere reden schijt ik beter op een wc van 2 m2 dan op een wc die wat kleiner is
Link ipv foto en natuurlijk in een spoiler.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegen
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
@nijns ik reageer nog wel op sollicitatie's die via mail komen maar niet op schriftelijke sollicitatie's
hihiquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegen
Hoezo de brief post negeren?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)
[..]
hihi
Ik ook niet meer, maar dat heeft met mijn vertrouwen in de post te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)
[..]
Stage collega heeft een virus in zijn laptop gekregen eergisteren .quote:
Bang dat de post gejat wordquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet meer, maar dat heeft met mijn vertrouwen in de post te maken
taterzquote:
Nee, niet aan komt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bang dat de post gejat word?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar dat heeft met mijn vertrouwen in de post te maken
welke adviseer je? elk programma dat je opende werd verwijderdquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet aan komt.
En dat andere is een rootkit, die kun je best makkelijk verwijderen
Omdat je vind dat die persoon niet goed met de tijd meegaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, waar ik werk krijgen we nog wel eens een brief binnen als sollicitatie maar ik moet zeggen: ik krijg daar toch niet echt een goed gevoel bij ofzo. weet niet waar dat aan ligt.
fdisk /mbr -> windows cd er in doen, opstarten in repair mode en iexplorer, lsass, winlogon en nog een paar van die kutbestanden overschrijven. daarna gaan zoeken in het windows register.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke adviseer je? elk programma dat je opende werd verwijderdof zodanig onbruikbaar gemaakt
![]()
Combofix gedraait die vind het meestal wel . hielp niks![]()
zou inderdaad best kunnen jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat je vind dat die persoon niet goed met de tijd meegaat.
Ik moest even een langere uitleg typen, excusus. Rootkits zijn hoeren als je niet weet hoe je er mee om moet gaan. Nestelen in de masterbootrecord en zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef john-frusciante het volgende:
entoen was het stil
Rootkit revealer was het geloof ik dat ik altijd draai bij mensenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke adviseer je? elk programma dat je opende werd verwijderdof zodanig onbruikbaar gemaakt
![]()
Combofix gedraait die vind het meestal wel . hielp niks![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
fdisk /mbr -> windows cd er in doen, opstarten in repair mode en iexplorer, lsass, winlogon en nog een paar van die kutbestanden overschrijven. daarna gaan zoeken in het windows register.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
Godsamme, denk ik een rustige dag te hebbben...
In Duitsland zijn ze hard aant bestellen dus dat betekent gewoon veel werk voor mij
Kut pruisen
kon hem ook niet vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rootkit revealer was het geloof ik dat ik altijd draai bij mensen
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897445.aspx
Maar we hadden nog dat de D:\ ook nog besmet was dus hij opent 1 bestand uit de D: en alles weer eronderquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gewoon schijf uit pc trekken in een andere pc die wel een knappe antivirus heeft en de zooi scannen / formaten en dan idd zo als pinquino zegt fdisk /mbr![]()
en windows opnieuw installeren
en klaar is sinterklaas
nee was niet op jou ikhad niet naar de volgende pagina gekekenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even een langere uitleg typen, excusus. Rootkits zijn hoeren als je niet weet hoe je er mee om moet gaan. Nestelen in de masterbootrecord en zo
dan nog had je hem kunnen scannen in een andere pcquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maar we hadden nog dat de D:\ ook nog besmet was dus hij opent 1 bestand uit de D: en alles weer eronderIk moest lachen van binnen maar uiteraard tips geven en proberen eruit te komen. :
is er een bestand in het geheugen dat <"loginname".exe> heet? Waarbij loginname natuurlijk de inlognaam van de gebruike risquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maar we hadden nog dat de D:\ ook nog besmet was dus hij opent 1 bestand uit de D: en alles weer eronderIk moest lachen van binnen maar uiteraard tips geven en proberen eruit te komen. :
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan nog had je hem kunnen scannen in een andere pc![]()
en had je dat probleem dus niet gehad
Die kan ook in een desktop gehangen wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schijf zat in een laptop.
hij is nu naar huis toe dus ik kan hem nu niet meer helpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
is er een bestand in het geheugen dat <"loginname".exe> heet? Waarbij loginname natuurlijk de inlognaam van de gebruike ris
Ja dat kan maar, we hebben hier als bakkies 1 pc van 1200 mhz 1 van 800mhz.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kan ook in een desktop gehangen worden
windows 7 nog geen virus voor gehad of kuren mee gehadquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
En dan ben ik blij met mijn mac, geen virussen
Dat komt vanzelf wel, als straks de ubern00bs ook windows 7 hebben en overal weer lukraak op klikkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
windows 7 nog geen virus voor gehad of kuren mee gehad* afkloppen *
???quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond uiteten
En dropshot zuipen
Scareware... U heeft 232 infecties download nu windows virusscanner 2008quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, als straks de ubern00bs ook windows 7 hebben en overal weer lukraak op klikken
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schijf zat in een laptop.
Yup, dat soort troepquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Scareware... U heeft 232 infecties download nu windows virusscanner 2008![]()
* framepje met een windows achtig lijkende achtergrond*
Betaal 40 euro! en u bent verzekerd dat u geen virussen krijgt.
Verzekering loopt tot ik het geld binnen heb
Oh, had Fles dat nog niet gezegd.quote:
Jij krijgt ook nog telefoonquote:
goed hoorquote:
Ik zie de tekst eronder niet, zo klein issiequote:
"this thread is getting very silly".quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie de tekst eronder niet, zo klein issie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
"this thread is getting very silly".
beter?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie de tekst eronder niet, zo klein issie
@ john-frusciantequote:
In die tijd waren er geen jpgsquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of je moet monthy python kennen.
Ik ga wrs voor de 400 gr. biefstuk, medium gebakken met sla en frietjesquote:
ascii artquote:
neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Heeft iedereen overigens al zijn ksc diploma.?
nee, maar ik kan wel zwemmenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Heeft iedereen overigens al zijn ksc diploma.?
Ik ookquote:
Heb je je schoen-strik-diploma wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel zwemdiploma A, B, C, PADI OW, PADI AOW, PADI Rescue, PADI Divemaster, PADI Enriched air. Maar geen KSC diploma.
maar ik tel ze niet. ik weet niet eens hoeveel posts ik nu heb.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
we zouden ksc regels voor een KSC diploma moeten opstellen.
Zoiets van minstens 5000 posts binnen KSC .
neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je je schoen-strik-diploma wel?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je je schoen-strik-diploma wel?
wantquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
we zouden ksc regels voor een KSC diploma moeten opstellen.
Zoiets van minstens 5000 posts binnen KSC .
kaas.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wrs voor de 400 gr. biefstuk, medium gebakken met sla en frietjes
wat de rest neemt zal me worst wezen
JF is stil, dus die heeft telefoon nu
Mn schoonvader is jarig en trakteert onsquote:
als mijn schoonouders jarig zijn dan mogen we bij hun eten, toch eens over hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonvader is jarig en trakteert ons
JF is nu met de kleine naar zn ma als het goed is
Dat is soms best handigquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dus ?
daar heb ik zo iets voor staan![]()
[ afbeelding ]
Schoonpa trakteert heel veel op uitetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als mijn schoonouders jarig zijn dan mogen we bij hun eten, toch eens over hebben.
was ergens een scriptje voor een linkje en daar kon je het allemaal zien. met een query blablablabla gedoe en een parse scriptie.. en alles stond heel mooi bijelkaar een of andere usert had dat gemaaktquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar ik tel ze niet. ik weet niet eens hoeveel posts ik nu heb.
Kekke schoenen heb jequote:
Ah, JF mag dus nog wel meequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonvader is jarig en trakteert ons
JF is nu met de kleine naar zn ma als het goed is
<quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
schoenen![]()
doe mij maar... PC's en gadgets![]()
Stoere hak ookquote:
Als ie zich gedraagtquote:
Ah, jij hebt meegedaan met die routerloop?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
schoenen![]()
doe mij maar... PC's en gadgets![]()
Net of jij dat op krijgtquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wrs voor de 400 gr. biefstuk,
Weer iemand die dat niet gelooftquote:
JF in een kinderstoel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Ze hebben daar een kinderstoel, dus het moet gaan
Het zijn sterke stoelen hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JF in een kinderstoel?![]()
JF bovenop een miljard splinters zal je bedoelen
20, 25, euro of zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is soms best handighoe duur is dat?
Ik vind dat best goedkoopquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
20, 25, euro of zo
niet echt duur
nee en rete handig als je het nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
20, 25, euro of zo
niet echt duur
usb ....quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee en rete handig als je het nodig hebt.
via usb
had geen schoenenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij hebt meegedaan met die routerloop?
brilletje kopen of teruglezenquote:
MPGquote:
netjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
1 terabyte voor 70 euro gekocht
dat vond ik ookquote:
ik heb ooit eens een tl opgehangen, toen stond ik op een 3treden trap (die al maanden buiten stond dus verrot was) het hout kraakte en toen viel ik naar beneden zodat ik direct een rollator had, viel achterover bovenop een waterpistool met m'n reetquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JF in een kinderstoel?![]()
JF bovenop een miljard splinters zal je bedoelen
whehehequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een tl opgehangen, toen stond ik op een 3treden trap (die al maanden buiten stond dus verrot was) het hout kraakte en toen viel ik naar beneden zodat ik direct een rollator had, viel achterover bovenop een waterpistool met m'n reet
whehehequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een tl opgehangen, toen stond ik op een 3treden trap (die al maanden buiten stond dus verrot was) het hout kraakte en toen viel ik naar beneden zodat ik direct een rollator had, viel achterover bovenop een waterpistool met m'n reet
vinden wij ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe
En ik heb nog steeds spijt dat ik het niet op video heb staan
ik kon er gelukkig wel om lachenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
vinden wij ook
Mensen hebben altijd de wildste verhalen over hoe dat waterpistool in hun reet komtquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende: stond ik op een 3treden trap (die al maanden buiten stond dus verrot was) het hout kraakte en toen viel ik naar beneden zodat ik direct een rollator had, viel achterover bovenop een waterpistool met m'n reet
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd de wildste verhalen over hoe dat waterpistool in hun reet komt
shhhht ik vind het gewoon lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd de wildste verhalen over hoe dat waterpistool in hun reet komt
dan ben je gelukkig niet te hard gevallenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kon er gelukkig wel om lachen
*proest*quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doei Wel.o.kquote:
jij gaat zeker genietenquote:
jij moet deelnemen aan het echte leven van iemand anders in het weekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
in iedergeval tot maandag, misschien van het weekend nog ff
mag je al naar huis danquote:
Moet toch nog naar huis voor mn blik, dus komt goedquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet de laptop niet, ben ik vergeten
Uhuhquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gaat zeker genieten![]()
dropshot met een steak van 400 gr
verzakerquote:
is vandaag/vannacht maar tot 3 uurquote:
niet te zat hequote:
ergonomisch.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord
Hoef ik niet meer op dat stomme economische ding te typen
quote:
ken jij dan economische toetsenborden?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan het niet economisch zijn
de staatsloterij winnen ookquote:
Omdat ergonomische borden juist duurder zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan het niet economisch zijn
papierquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ergonomische borden juist duurder zijn?
niet geschoten is altijd mis zal die gast denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)dollar-van-bank.html
Dus had ze een goedkoop bagger toetsenbord?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ergonomische borden juist duurder zijn?
jij mag niet meer radenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus had ze een goedkoop bagger toetsenbord?
pinguin hang ze ne weltrustenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 Pheno
02. 065 Ladylike
03. 060 goldfinger1963
04. 051 wel.o.k
05. 033 cablegunmaster
06. 024 Dr_Flash
07. 022 _F.U.B.A.R_
08. 021 marcb1974
09. 016 john-frusciante
10. 013 MPG
11. 012 Nijns
12. 007 Fha
13. 005 Aarti
14. 002 Papierversnipperaar
15. 001 JortK
Ik sta er in!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag de dagcijfers lekker vroeg er is gister niet veel thee gedronken![]()
[..]
whehehequote:
Voor?quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Net op tijd.
ik kruip dadelijk weer terug mijn bed inquote:
Voor half negen.quote:
Dat zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |