quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]* doet snel webcam uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
Rokendat is echt onverstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Die heeft zichzelf niet geliefd gemaaktquote:
Goede sitequote:
ik heb ook nog zo´n kop in de kelder liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_je_vriendin.html
Ik moest lachen
Je vorige vriendje?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook nog zo´n kop in de kelder liggen
Jahquote:
zweepjequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_skippybal_.html
tetten!
Op je werk onder je bureau doen zodat het lijkt dat je gebeft wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah![]()
Met die kapperkoppen kun je leuke geintjes uithalen
moet ik alleen nog een lichaam makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op je werk onder je bureau doen zodat het lijkt dat je gebeft wordt.
En de brandweer dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Zo, daar ben ik weer, met post en choco croisantje
De poetsman had 1 croisantje over
dat is zo een gedoe, ik kom wel even langsquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik alleen nog een lichaam maken
PartyAmber, Krentenbol.quote:
even terug lezenquote:
Onzin, ik weet dat ze niet komen.quote:
Die hebben broodjes Brie, gezond, gehaktbal e.d.quote:
Oeh gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zo een gedoe, ik kom wel even langs
Als alles gaat zoals gepland komen wij zaterdag ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat een lekker druk weekend worden voor mij
voor fleske zijn verjaardagquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Hey Nijns
[..]
Als alles gaat zoals gepland komen wij zaterdag ook
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns al iets gehoord over je sollicitatie's
Mja, dat ken ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten weten
dat is altijd klotequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, veel bedrijven nemen niet eens de moeite iets te laten weten
Stuurde ze dan fotos met benen wijd, bedoel je dat met "open" ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is altijd klote![]()
moet ik wel eerlijk bekennen dat ik gestopt ben met reactie's terug te sturen op open sollicitatie's
geef de hoop niet op....quote:
jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurde ze dan fotos met benen wijd, bedoel je dat met "open" ?
Ik ga d'r niet van uit. Ik krijg nog eerder een baan bij Microsoft. Al solliciterend met een iPhone in de hand.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef de hoop niet op....
ooit zal je wel mod worden
en macbook om je schouderquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga d'r niet van uit. Ik krijg nog eerder een baan bij Microsoft. Al solliciterend met een iPhone in de hand.
Nou. Can't wait.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor fleske zijn verjaardag![]()
dat zal ie zeker leuk vinden
En met mijn iMok (ja heus, ooit bij een opening van een apple shop gekregenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en macbook om je schouder
is een andere fleskequote:
je wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef Nijns het volgende:
@ GF: krijg je zoveel open sollicitaties dan? Ik stuur ook wel eens een open sollicitatie maar ik vind het niet meer dan normaal dat je, zeker als je ziet dat iemand echt zijn/haar best heeft gedaan, even wat laat weten hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |