Tong is gestopt op FOK! hoorde ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Rekkie het volgende:
Kut eens op met je avatatar..... nep Tong80
Kan me niet schelen.... ik denk iedere keer dat het een kwaliteitstopic is, is het F04 weerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Tong is gestopt op FOK! hoorde ik
Nee, hij is naar de tandarts Ik heb jullie steun nodig,quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Tong is gestopt op FOK! hoorde ik
Oh ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef F04 het volgende:
[..]
Nee, hij is naar de tandarts Ik heb jullie steun nodig,
Zielig voor jou!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef NBT het volgende:
die pauper tnt!!! bij track en trace stond bij mijne dat deze afgeleverd is.......... maar heb niks gehad..
Toch eens bij je buren vragen (want aan briefjes in de brievenbus gooien dat het pakketje ergens anders is afgeleverd doen TNT regelmatig niet meer (alhoewel ze het wel verplicht zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef NBT het volgende:
die pauper tnt!!! bij track en trace stond bij mijne dat deze afgeleverd is.......... maar heb niks gehad..
Echt wel......quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch eens bij je buren vragen (want aan briefjes in de brievenbus gooien dat het pakketje ergens anders is afgeleverd doen TNT regelmatig niet meer (alhoewel ze het wel verplicht zijn)
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg terwijl ik zat te wachten. Dat is natuurlijk de perfecte oplossingquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef drWho het volgende:
GPS in al die busjes stoppen, linken aan googlemaps en dan hoeft track en trace alleen nog maar bij te houden in welk busje je pakketje zit.
Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |