en dan vragen waar staat de koffiequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En met mijn iMok (ja heus, ooit bij een opening van een apple shop gekregen).
ja en die komt hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HoaxDaar is er maar eentje van.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Wow... de KSC zit op de plee weg ermee... hopsadiekee!![]()
Ja donder jij ook maar opquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Dus.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Teveel koffie gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Teveel koffie gedronkenDeluxe? met slagroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
nee..quote:
quote:
Om een of andere reden schijt ik beter op een wc van 2 m2 dan op een wc die wat kleiner isquote:
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Om een of andere reden schijt ik beter op een wc van 2 m2 dan op een wc die wat kleiner is
Link ipv foto en natuurlijk in een spoiler.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegen
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
@nijns ik reageer nog wel op sollicitatie's die via mail komen maar niet op schriftelijke sollicitatie's
hihiquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet nogmaals dat plaatje van die wc plaatsen. kan nijns niet zo goed tegen
Hoezo de brief post negeren?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)
[..]
hihi
Ik ook niet meer, maar dat heeft met mijn vertrouwen in de post te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik stuur ook geen brieven meer met de post, geeft een beetje een verkeerd beeld vind ik (valt trouwens wel op)
[..]
Stage collega heeft een virus in zijn laptop gekregen eergisteren .quote:
Bang dat de post gejat wordquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet meer, maar dat heeft met mijn vertrouwen in de post te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |