sorry kreeg telefoon er tussen doorquote:
So? "Sorry, ik moet even een koffietopic openen".quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry kreeg telefoon er tussen door
En een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
gf, leer nou eens een spatie te gebruiken na de ]
quote:
whehehee ja zoietsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
So? "Sorry, ik moet even een koffietopic openen".
wist niet dat dat moetquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
gf, leer nou eens een spatie te gebruiken na de ]
quote:
naja, ik vind het geen gezicht zoquote:
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclubquote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
*klopt gf op schouder
geeft niets hoor
Dat zou je niet doorvertellen!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclub
jij bent toch een man, geen jongen?quote:
shit dat had ik niet gezienquote:
huh huh,quote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclub
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)quote:
Waardeloosquote:
is toevallig echt zoquote:
gewoon op de grond gooien, dichterbij earth komt ie niet.quote:
ik merk hetquote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik vind het geen gezicht zoalle vorige topics van jou heb ik me nog ingehouden maar nu ging het niet meer
(ja, ik heb een rotdag)
jij staat toch alleen maar in een hoekquote:
wel in de tuin dan, anders heb je de fundering ertussenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon op de grond gooien, dichterbij earth komt ie niet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
tvp.
degene die dat aan mij vroeg (of ik mee ging) zei dat ook ja, al wist ik dat ie dat he-le-maal niet bedoelde.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)
Je MOET niet neuken in een parenclub hoor
[..]
Waardeloos
geef maar aan mij, ik gooi um wel weg
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat hequote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)
Je MOET niet neuken in een parenclub hoor
Maar ik vind je nog wel lief hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en dan zou je echt niet de eerste zijn die zo kennis maken met een parenclubquote:
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat heZo heb je ook mensen die gaan duuznd kilometer in de trein zitten, en als ze er eindelijk zijn, gaan ze meteen weer terug
dat slaat gewoon nergens op
![]()
echtquote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat heZo heb je ook mensen die gaan duuznd kilometer in de trein zitten, en als ze er eindelijk zijn, gaan ze meteen weer terug
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
koppels die aan nudisme doen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?
Er zijn genoeg koppels die niet vozen in een parenclub
eigenlijk teveelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?
Er zijn genoeg koppels die niet vozen in een parenclub
moet je maar eens naar cap d'agde gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koppels die aan nudisme doen?
ik weet het niet maar er zullen niet veel restaurants zijn waar je naakt kan eten.
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koppels die aan nudisme doen?
ik weet het niet maar er zullen niet veel restaurants zijn waar je naakt kan eten.
He, daar ben ik twee keer geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar eens naar cap d'agde gaan
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....
kloptquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, daar ben ik twee keer geweest
Zuid frankrijk.
o ging dit over jouquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....
quote:
dat valt nog wel meequote:
zakt hetquote:
Dat werkt nietquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
ben 20 dingen tegelijk aant doen, van 2 verschillende bedrijven
Hey fhaquote:
Sowieso nog nooit gezienquote:
Een soort gangbang dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
haal de bedrijven maar niet door mekaarquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
raam ambtenaarquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet toch eens vragen waar mijn buurman werkt, die gaat om 9 uur weg en kom nu thuis.
ben al vaker op tv geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Razende reporter: 'we staan hier bij GF, die vindt dat er niet genoeg gesekst wordt in parenclubs'
GF (overduidelijk blij met zijn tv-debuut): 'ja, dat klopt'![]()
![]()
Razende reporter: 'en, grote baas, je hebt zelf een parenclub: wat ga je hier zelf aan doen?'
GF: eeeuh..
vraag hem dan ook wat hij verdientquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet toch eens vragen waar mijn buurman werkt, die gaat om 9 uur weg en kom nu thuis.
Bij Jambers, met je luierfetisch?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al vaker op tv geweest
"Beter in bed"?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
nee dat ging over bloempjes plukkenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij Jambers, met je luierfetisch?
dat is die teleac cursus die je hebt gekochtquote:
quote:
ik dacht al waar ken ik die gozer vanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is echt een programma, wasneus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is die teleac cursus die je hebt gekocht
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht al waar ken ik die gozer van
[ afbeelding ]
Het ligt vast aan jouquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering straks weer een nadere muis kopen deze is ook weer raar aan het doen
Je muis doet saltos of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dood liggenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoietsquote:
vooral die tic tac die doet het hemquote:
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
vooral die tic tac die doet het hem
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij is
Maar wie zegt dat dat tictac doosje op juist formaat is?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duhquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wijsneusquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
deze is viezerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaat
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
dat was zaterdagquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chilli bij gf hebt gegeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
gelukkig zit die achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nu weet ik waarom de dag zo rot begonquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chili bij gf hebt gegeten.
van chili krijg je geen hoofdpijnquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu weet ik waarom de dag zo rot begon
Heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig zit die achter een spoiler
moet je maar een andere layout nemenquote:
Mij teveel bannersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een ander layout nemen
van gistende rommel welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van chili krijg je geen hoofdpijn
welke layout gebruik jij eigenlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
niemand zei dat je het moest etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
Waarom klik ik dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zeuren danquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Nietusquote:
Ik zeur niet. Ik heb niets tegen niet werkende spoilers.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom klik ik dan ook?
[..]
niet zeuren dan
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ookquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
gelukkig welquote:
Ik wil het voor de rest niet weten. Dank.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielie
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:ik ziet tt tt tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
you know mequote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ook
dan moet je ook niet klagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bel FUBARquote:Op woensdag 23 september 2009 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
Wrom zie ik geen link bij photobucke, om te uploaden??
help
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietVetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooohquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
mini-nom
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Lekker op de BBQ.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is aan het kijken of het te eten isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdan zou ik mijn auto nooit meer wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gek op chineesquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
sometimes i forgot what's up and what's down
Oh, de sjees sloeg niet op jouw. Even iets andersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dit plaatje.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, die laatste is echt domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Pijnlijk vooral. Maar he, het lijkt me zo'n pauperpetje, dus het is maar goed dat je niet voor nageslacht kan zorgen. Hopelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ademen en weer verder.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwnedquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=Ultra320+SCSI+cable
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ja dat is dus niet wat ik bedoel. Maar goed. Bedankt voor je behulpzaamheidquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef McKillem het volgende:
dat is een totale burnoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar een half uurtje
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehehesometimes i forgot what's up and what's down
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef john-frusciante het volgende:
*proest *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheheHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
wat let je ?quote:
Waarschijnlijk het gebrek aan bed op zijn werk.quote:
Alles sata maken. 1 cable to rule them all. Nou ja, rulenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet wat ik bedoel. Maar goed. Bedankt voor je behulpzaamheid
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Oh jeeeeej
Ik ben goed punten aant scoren bij mn baas
Weer dingen die mij opvallen, waar hij, door het bulkwerk, overheen kijkt![]()
ik ben goeoeoeoed
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulpquote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?
Ah, de lamp van de bezemkast stond nog aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulp
dat vast contract komt steeds meer in zichtquote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulp
en dat is geen ledlampquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de lamp van de bezemkast stond nog aan.
dat was dus geen goed nieuwsquote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Even wat gehoord in de mail en nu ga ik even me afreageren op het virtuele slagveld. Dat is beter dan carmageddon met een prius nadoen.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gebrek aan bed op zijn werk.
spraakmail?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Even wat gehoord in de mail en nu ga ik even me afreageren op het virtuele slagveld. Dat is beter dan carmageddon met een prius nadoen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pe-ex-vriendin.dhtml
wheheheh pwnd !quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Razende reporter: 'we staan hier bij GF, die vindt dat er niet genoeg gesekst wordt in parenclubs'
GF (overduidelijk blij met zijn tv-debuut): 'ja, dat klopt'![]()
![]()
Razende reporter: 'en, grote baas, je hebt zelf een parenclub: wat ga je hier zelf aan doen?'
GF: eeeuh..
auw wat een mongoolquote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pe-ex-vriendin.dhtml
beetje laatquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
vergeet je laptop nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
kwartiertje nog. Ben gaar. Ik ga het boeltje maar eens afbouwen hier.
ja maar tochquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm GAY .....
heb jij toevallig ook een blauwe
dan moet je ook de rest ff lezenquote:
heb ik allemaal al gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ook de rest ff lezen
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm GAY .....
heb jij toevallig ook een blauwe
Silence, I Kiel YouuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
whehehequote:
en dan is dat je enigste reactiequote:
ben nu eenmaal geen typ geit ...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is dat je enigste reactie
enigequote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is dat je enigste reactie
taalnaziquote:
lief zijn nijnsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben nu eenmaal geen typruk geitbok ...
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lief zijn nijns![]()
tis tenslotte een belg
nepbelg eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of te wel een export nederlander
laterz !!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben boodschappen doen
laters
reservebelgquote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nepbelg eigenlijk![]()
of te wel een export nederlander
Morgen is de laatste dag hier alweerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef Nijns het volgende:
Mooi DaMart
wanneer kom je weer terug?
die reken ik ook goedquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
Ach, mensen die over de prius zeiken zijn mensen die hun eigen auto en brandstof moeten betalen
Ik rijd met 14% bijtelling, omdat een of andere klootviool geloofd dat dat ding beter is voor het milieu of zoMeer betaal ik niet
hoe laat dacht jij dan ?quote:
nog steeds niet beter ?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Mentaal even aan iets anders gedacht, nu nog even lichamelijk het snot uit mijn hoofd krijgen
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
Mentaal even aan iets anders gedacht, nu nog even lichamelijk het snot uit mijn hoofd krijgen
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
Ach, mensen die over de prius zeiken zijn mensen die hun eigen auto en brandstof moeten betalen
Ik rijd met 14% bijtelling, omdat een of andere klootviool geloofd dat dat ding beter is voor het milieu of zoMeer betaal ik niet
nee dan is het een junkquote:Op woensdag 23 september 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik ineens aan denk he. Als een wielrenner een kind verwekt. En hij wordt de volgende dag getest, en hij heeft "verboden prestatiebevorderende middelen" gebruikt. Is dat kind dan ook meteen een illegaal? Dat zou wel moeten
Geprobeerd, maar mijn neusgat rekte niet mee.quote:
Het leukste is dat ze echt STIL zijn. Heerlijk. RUST. En klagende zeiksnorren die alleen met hun oren in het verkeer deelnemen. Tot op een meter naderen en dan toeteren.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hybride wagens zijn best hip trouwens. Heb vorig jaar eens met een Civic in het rond gereden en dat beviel best
Dat is schrikken.quote:
ja ze zijn echt stil is wel gevaarlijk voor fietsers die verwachten je nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het leukste is dat ze echt STIL zijn. Heerlijk. RUST. En klagende zeiksnorren die alleen met hun oren in het verkeer deelnemen. Tot op een meter naderen en dan toeteren.
Dat is pas ninja'en. De electromotor only knop in de Prius (alleen in de EU versie geloof ik) noem ik dan ook ninja mode
Jammer dat die accu zo leeg is, een paar km op alleen de electro motor en het is over en schakelt het alsnog de benzine erbij.
hier heb je er dus weinig aanquote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
In Finland hadden we van die lange glooiende hellingen die vrijwel energie-neutraal gingendalen = opladen, klimmen = op kinetische energie + beetje bijtappen uit de accu's
whoooooquote:
quote:
quote:
Het is echt gejank. Ook die users, in dat andere forum. Hoe zieligquote:
Oh serieus ja, dat gaat nog steeds door?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt gejank. Ook die users, in dat andere forum. Hoe zielig
Skip, FFWDquote:Op woensdag 23 september 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
Goatses, knorretje, alles gaat over de boeg in dat andere forum. Te triest.
Ze gaat niet mee met meetsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens ben ik wel benieuwd naar die _A_ van je Ph
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 107 Pheno
02. 102 goldfinger1963
03. 042 Nijns
04. 041 Ladylike
05. 041 Dr_Flash
06. 036 wel.o.k
07. 022 marcb1974
08. 019 john-frusciante
09. 018 _F.U.B.A.R_
10. 009 Fha
11. 007 Frutsel
12. 004 Aarti
13. 004 Kuukske
14. 003 McKillem
15. 002 JortK
16. 002 vrolijke-frits
17. 002 DaMart
18. 002 MPG
19. 001 BrandX
20. 001 leipelullo
quote:Top 100 van woensdag 23 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 204 Pheno
19. 113 goldfinger1963
77. 056 Dr_Flash
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 24 september 2009 05:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mens neukt indirect bijna 3 mln personen
die calculator gebruik ik ook nooit meer
![]()
ja, jonger dan 16 kan niet en dan heb je het nog met 17 mensen gedaan.quote:
Ach, gewoon een gefrustreerde scheikundige die nog nooit geneukt heeft en dan maar gaat huilie'en over ziektes.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, jonger dan 16 kan niet en dan heb je het nog met 17 mensen gedaan.
maar dat komt omdat condooms niet mogen van de paus.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gewoon een gefrustreerde scheikundige die nog nooit geneukt heeft en dan maar gaat huilie'en over ziektes.
ik vind hem nu al beter dan gisteren.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is zo'n dag die na de lunch wel weer wat aan trekt. Een beetje. Misschien.
Snack attackquote:Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is zo'n dag die na de lunch wel weer wat aan trekt. Een beetje. Misschien.
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
Die komen vanzelf, Nijns staat onder de douche.
Met haar zondige nakende natte lijfquote:Op donderdag 24 september 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
Die komen vanzelf, Nijns staat onder de douche.
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met haar zondige nakende natte lijf![]()
Met je hand naar voorkeur onder het bureau.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo, en hoe moet ik nu nog werken?
Met je hand onder tafel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ben tetris in java aan het schrijven met behulp van opengl. Klaag me aan.
het lijkt er wel opquote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is hard "aan het werk" begrijp ik
zwaar gevecht met altirisquote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is hard "aan het werk" begrijp ik
quote:
quote:
quote:
quote:
eend/pinguin op je startplaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |