ik dacht al waar ken ik die gozer vanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al vaker op tv geweest
Dat is echt een programma, wasneus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is die teleac cursus die je hebt gekocht
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht al waar ken ik die gozer van
[ afbeelding ]
Het ligt vast aan jouquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering straks weer een nadere muis kopen deze is ook weer raar aan het doen
Je muis doet saltos of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dood liggenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoietsquote:
vooral die tic tac die doet het hemquote:
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
vooral die tic tac die doet het hem
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij is
Maar wie zegt dat dat tictac doosje op juist formaat is?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duhquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wijsneusquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
deze is viezerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaat
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
dat was zaterdagquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chilli bij gf hebt gegeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
gelukkig zit die achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nu weet ik waarom de dag zo rot begonquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chili bij gf hebt gegeten.
van chili krijg je geen hoofdpijnquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu weet ik waarom de dag zo rot begon
Heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig zit die achter een spoiler
moet je maar een andere layout nemenquote:
Mij teveel bannersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een ander layout nemen
van gistende rommel welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van chili krijg je geen hoofdpijn
welke layout gebruik jij eigenlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
niemand zei dat je het moest etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
Waarom klik ik dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zeuren danquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Nietusquote:
Ik zeur niet. Ik heb niets tegen niet werkende spoilers.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom klik ik dan ook?
[..]
niet zeuren dan
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ookquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
gelukkig welquote:
Ik wil het voor de rest niet weten. Dank.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielie
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:ik ziet tt tt tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
you know mequote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ook
dan moet je ook niet klagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bel FUBARquote:Op woensdag 23 september 2009 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
Wrom zie ik geen link bij photobucke, om te uploaden??
help
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietVetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooohquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
mini-nom
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Lekker op de BBQ.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is aan het kijken of het te eten isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdan zou ik mijn auto nooit meer wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gek op chineesquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
sometimes i forgot what's up and what's down
Oh, de sjees sloeg niet op jouw. Even iets andersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dit plaatje.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, die laatste is echt domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Pijnlijk vooral. Maar he, het lijkt me zo'n pauperpetje, dus het is maar goed dat je niet voor nageslacht kan zorgen. Hopelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ademen en weer verder.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwnedquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=Ultra320+SCSI+cable
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ja dat is dus niet wat ik bedoel. Maar goed. Bedankt voor je behulpzaamheidquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |