van gistende rommel welquote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van chili krijg je geen hoofdpijn
welke layout gebruik jij eigenlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
niemand zei dat je het moest etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
Waarom klik ik dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zeuren danquote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij teveel bannersEn nee, ik neem geen abo.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Nietusquote:
Ik zeur niet. Ik heb niets tegen niet werkende spoilers.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom klik ik dan ook?
[..]
niet zeuren dan
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ookquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
gelukkig welquote:
Ik wil het voor de rest niet weten. Dank.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
wtf? een vrouw aan de hormonen? ik zie veel haar, tieten en geen pielie
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:ik ziet tt tt tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
you know mequote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klikte ze daarom dus ook
dan moet je ook niet klagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bel FUBARquote:Op woensdag 23 september 2009 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
Wrom zie ik geen link bij photobucke, om te uploaden??
help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietVetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooohquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
mini-nom
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Lekker op de BBQ.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is aan het kijken of het te eten isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nou nog 1 dan
ook vies maar ook weer nietdan zou ik mijn auto nooit meer wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gek op chineesquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
deze is kjoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
sometimes i forgot what's up and what's down
Oh, de sjees sloeg niet op jouw. Even iets andersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dit plaatje.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, die laatste is echt domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Pijnlijk vooral. Maar he, het lijkt me zo'n pauperpetje, dus het is maar goed dat je niet voor nageslacht kan zorgen. Hopelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ademen en weer verder.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwnedquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=Ultra320+SCSI+cable
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ja dat is dus niet wat ik bedoel. Maar goed. Bedankt voor je behulpzaamheidquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef McKillem het volgende:
dat is een totale burnoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar een half uurtje
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehehesometimes i forgot what's up and what's down
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef john-frusciante het volgende:
*proest *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheheHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
wat let je ?quote:
Waarschijnlijk het gebrek aan bed op zijn werk.quote:
Alles sata maken. 1 cable to rule them all. Nou ja, rulenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet wat ik bedoel. Maar goed. Bedankt voor je behulpzaamheid
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Oh jeeeeej
Ik ben goed punten aant scoren bij mn baas
Weer dingen die mij opvallen, waar hij, door het bulkwerk, overheen kijkt![]()
ik ben goeoeoeoed
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulpquote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je baas is al blij als je zegt dat zijn gulp open staat?
Ah, de lamp van de bezemkast stond nog aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulp
dat vast contract komt steeds meer in zichtquote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou de dingen die mij opvallen kosten (als ze niet opgemerkt worden) geld, dus dat is belangrijker dan een gulp
en dat is geen ledlampquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de lamp van de bezemkast stond nog aan.
dat was dus geen goed nieuwsquote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Even wat gehoord in de mail en nu ga ik even me afreageren op het virtuele slagveld. Dat is beter dan carmageddon met een prius nadoen.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gebrek aan bed op zijn werk.
spraakmail?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Even wat gehoord in de mail en nu ga ik even me afreageren op het virtuele slagveld. Dat is beter dan carmageddon met een prius nadoen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pe-ex-vriendin.dhtml
wheheheh pwnd !quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Razende reporter: 'we staan hier bij GF, die vindt dat er niet genoeg gesekst wordt in parenclubs'
GF (overduidelijk blij met zijn tv-debuut): 'ja, dat klopt'![]()
![]()
Razende reporter: 'en, grote baas, je hebt zelf een parenclub: wat ga je hier zelf aan doen?'
GF: eeeuh..
auw wat een mongoolquote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)pe-ex-vriendin.dhtml
beetje laatquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
vergeet je laptop nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
kwartiertje nog. Ben gaar. Ik ga het boeltje maar eens afbouwen hier.
ja maar tochquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm GAY .....
heb jij toevallig ook een blauwe
dan moet je ook de rest ff lezenquote:
heb ik allemaal al gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ook de rest ff lezen
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm GAY .....
heb jij toevallig ook een blauwe
Silence, I Kiel YouuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
whehehequote:
en dan is dat je enigste reactiequote:
ben nu eenmaal geen typ geit ...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is dat je enigste reactie
enigequote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is dat je enigste reactie
taalnaziquote:
lief zijn nijnsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben nu eenmaal geen typruk geitbok ...
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lief zijn nijns![]()
tis tenslotte een belg
nepbelg eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of te wel een export nederlander
laterz !!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben boodschappen doen
laters
reservebelgquote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nepbelg eigenlijk![]()
of te wel een export nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |