sorry kreeg telefoon er tussen doorquote:
So? "Sorry, ik moet even een koffietopic openen".quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry kreeg telefoon er tussen door
En een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
gf, leer nou eens een spatie te gebruiken na de ]
quote:
whehehee ja zoietsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
So? "Sorry, ik moet even een koffietopic openen".
wist niet dat dat moetquote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
gf, leer nou eens een spatie te gebruiken na de ]
quote:
naja, ik vind het geen gezicht zoquote:
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclubquote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
*klopt gf op schouder
geeft niets hoor
Dat zou je niet doorvertellen!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclub
jij bent toch een man, geen jongen?quote:
shit dat had ik niet gezienquote:
huh huh,quote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige. ik weet dat van een jongen die mij een keer mee vroeg naar een parenclub
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)quote:
Waardeloosquote:
is toevallig echt zoquote:
gewoon op de grond gooien, dichterbij earth komt ie niet.quote:
ik merk hetquote:Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, ik vind het geen gezicht zoalle vorige topics van jou heb ik me nog ingehouden maar nu ging het niet meer
(ja, ik heb een rotdag)
jij staat toch alleen maar in een hoekquote:
wel in de tuin dan, anders heb je de fundering ertussenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon op de grond gooien, dichterbij earth komt ie niet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
tvp.
degene die dat aan mij vroeg (of ik mee ging) zei dat ook ja, al wist ik dat ie dat he-le-maal niet bedoelde.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)
Je MOET niet neuken in een parenclub hoor
[..]
Waardeloos
geef maar aan mij, ik gooi um wel weg
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat hequote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendin van mij is ook eens met een vriend gegaan (niet haar vriend, gewoon een vriend)
Je MOET niet neuken in een parenclub hoor
Maar ik vind je nog wel lief hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en dan zou je echt niet de eerste zijn die zo kennis maken met een parenclubquote:
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat heZo heb je ook mensen die gaan duuznd kilometer in de trein zitten, en als ze er eindelijk zijn, gaan ze meteen weer terug
dat slaat gewoon nergens op
![]()
echtquote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor 60 euro heel de avond met een gratis pilsje aan de bar te blijven zitten is ook weer zo wat heZo heb je ook mensen die gaan duuznd kilometer in de trein zitten, en als ze er eindelijk zijn, gaan ze meteen weer terug
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
koppels die aan nudisme doen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?
Er zijn genoeg koppels die niet vozen in een parenclub
eigenlijk teveelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet mag dansen, kletsen of eten?
Er zijn genoeg koppels die niet vozen in een parenclub
moet je maar eens naar cap d'agde gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koppels die aan nudisme doen?
ik weet het niet maar er zullen niet veel restaurants zijn waar je naakt kan eten.
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koppels die aan nudisme doen?
ik weet het niet maar er zullen niet veel restaurants zijn waar je naakt kan eten.
He, daar ben ik twee keer geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar eens naar cap d'agde gaan
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....
kloptquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, daar ben ik twee keer geweest
Zuid frankrijk.
o ging dit over jouquote:Op woensdag 23 september 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik was laatst in de mcdonalds en toen zat er zo'n gezinnetje me raar aan te kijken....
quote:
dat valt nog wel meequote:
zakt hetquote:
Dat werkt nietquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
ben 20 dingen tegelijk aant doen, van 2 verschillende bedrijven
Hey fhaquote:
Sowieso nog nooit gezienquote:
Een soort gangbang dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
haal de bedrijven maar niet door mekaarquote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
oh mensen, help
raam ambtenaarquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet toch eens vragen waar mijn buurman werkt, die gaat om 9 uur weg en kom nu thuis.
ben al vaker op tv geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Razende reporter: 'we staan hier bij GF, die vindt dat er niet genoeg gesekst wordt in parenclubs'
GF (overduidelijk blij met zijn tv-debuut): 'ja, dat klopt'![]()
![]()
Razende reporter: 'en, grote baas, je hebt zelf een parenclub: wat ga je hier zelf aan doen?'
GF: eeeuh..
vraag hem dan ook wat hij verdientquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik moet toch eens vragen waar mijn buurman werkt, die gaat om 9 uur weg en kom nu thuis.
Bij Jambers, met je luierfetisch?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al vaker op tv geweest
"Beter in bed"?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
nee dat ging over bloempjes plukkenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij Jambers, met je luierfetisch?
dat is die teleac cursus die je hebt gekochtquote:
quote:
ik dacht al waar ken ik die gozer vanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is echt een programma, wasneus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is die teleac cursus die je hebt gekocht
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht al waar ken ik die gozer van
[ afbeelding ]
Het ligt vast aan jouquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering straks weer een nadere muis kopen deze is ook weer raar aan het doen
Je muis doet saltos of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dood liggenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoietsquote:
vooral die tic tac die doet het hemquote:
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij isquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
vooral die tic tac die doet het hem
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is ongetwjfeld om aan te geven hoe groot hij is
Maar wie zegt dat dat tictac doosje op juist formaat is?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duhquote:Op woensdag 23 september 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
wijsneusquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
deze is viezerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
whehehequote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Of om aan te geven dat je aan tic tac dood gaat
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat dit geen muis is, maar gewoon een rat. Duh
dat was zaterdagquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chilli bij gf hebt gegeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze is viezer
gelukkig zit die achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nu weet ik waarom de dag zo rot begonquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Goed bezig welok. Ik hoef niet te vragen of jij gisteren chili bij gf hebt gegeten.
van chili krijg je geen hoofdpijnquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu weet ik waarom de dag zo rot begon
Heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig zit die achter een spoiler
moet je maar een andere layout nemenquote:
Mij teveel bannersquote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een ander layout nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |