Vrijdagavond hadden mijn man en ik gereserveerd in een restaurant om 6 uur s'avonds. Gingen we met onze 3 kinderen van 4, 6, en 7 jaar een keer lekker uit eten.
Alle tafels waren bezet maar onze tafel was keurig gereserveerd en we werden geplaatst naast een tafel van 2, waar een man en een vrouw aan zaten.
Op een gegeven moment begonnen onze kinderen al te lachen. Mama, die mevrouw zit in haar blote tieten ze m'n jongste dochter. En inderdaad, van het stel dat naast ons zat, zat de dame in een soort bodystocking, zonder bh eronder. Ze had godzijdank wel een rokje aan, maar haar enorme boezem was totaal te zien. Geen bh, helemaal niets eronder,alsof ze gekleed was, maar in feite was dat wijf compleet naakt van boven, behalve een soort visnetje aan. Mevrouw ging ook nog eens schaamteloos naar het toilet. Walgelijk gewoon. En het gekke was dat jee het niet direct door hebt. Ik zag meerdere mensen opeens verschrikt tegen elkaar stoten van wat er voorbij kwam.
We hebben tegen onze kinderen gezegd dat die mevrouw heel vies was, en dat ze de andere kant uit moesten kijken. Ondertussen zit je je echt onwijs op te vreten over zo'n walgelijke vertoning. Mijn man ergerde zich er ook enorm aan. Ik snap de man ook niet die met haar was.
Wij waren echt compleet overdonderd hierdoor. Achteraf had ik wel ik weet niet wat willen doen maar het alle andere mensen reageerden ook niet. Ongelofelijke gebeurtenis achteraf.
Hoe hadden jullie gereageerd?