quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik denk jij maakt er meteen het beugelloze bankje van
Als het goed is komen ze eerdaags m`n kapotte monitor halen en een nieuwe brengenService
nou dat zekerquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een hondeweer Bar
Mooi!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Nijna het volgende:
De blaadjes hier aan de boom in de tuin worden heel mooi oranje roodik hou wel van de herfst.
Das weer gezelligquote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef E.T. het volgende:
ah, hij loopt net binnen.. dat verklaart zijn offline
ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Dat klinkt inderdaad gezellig.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raarquote:
net zoals een telefoontje plegen of je voorstellen met de naam van mijn man... ook ozo raarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raar(,meer dan twee en een half jaar later)
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ik krijg geheel tegenstrijdig Hans Klokquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...iemand zegt 'haar kort' en er komen meteen allemaal Volvo ads onderin
Ik een "popje"quote:
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
"Moppie" echter .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P. mij ook, ook als hij over mij praat tegen bijv. collega's.. en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ahá, het gaat dus gewoon niet wennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaar
moppiequote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
[..]
Ik een "popje"![]()
![]()
"Meiske" vind ik ook heel lief klinken.![]()
"Moppie" echter .....
nee hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik noem F. eig. altijd gewoon F.
En ben ook gewoon J.
Ja ok, liefje of schat komt ook nog wel eens langs, is dat nou echt heel saai?![]()
echte liefdequote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik: mijn eigen naam maar meestal dikke, vrouw, kutwijf, doos en sinds ik zwanger ben: zwangerosaurus of crackhoerdat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
Hij: zijn naam afgekort of varken, dikzak, dikkertjedap, sukkel en als ik iets gedaan moet hebben dan heet hij liefie of schatje
edit: en soms zegtie: hallo vriendjes maar dan heeft ie het tegen mijn borsten![]()
Ik bij hóge uitzonderingquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Estrys het volgende:
Ik noem mijn man wel eens bij zijn nickname van internet, hoe erg is dat dan
Ow en dan wel janken op de bruiloft!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet andere mensen soms eens zien kijken
Fijn he?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben regelmatig hey trut!P. noemt mijn moeder gewoon áltijd oud wijf
ik schaap ook!quote:
Gisterenavond zei ik in bed in een melige bui: waar is die kleine clown?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij soms ook wel kutje, en ik hem piemelmaar dat is meer als we samen de slappe lach hebben
In`t dagelijks leven noem ik hem eigenlijk het vaakst Jopie
Misschien komt hij je dan wel ophalen in zijn Golfje met van die bonkende muziekquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Sugar het volgende:
Hehe, wij noemen elkaar ook gewoon lief, liefje en schat. Maar toch ook vooral wel S en M. Ook heul saai dus.
Oh, ik heb samen met mijn zoon zoiets leuks gedaan. M had na school meteen een feestje, dus we hadden lekker de tijd samen, S en ik. En toen zijn we heel echt samen gaan lunchen. Hij een pannenkoek vol snoepen ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?
Ik moet er ook nog aan wennenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG elin loopt langs de tafelde hele tafel rond, omgomgomg
geen vis iig!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Pinq, mn vriend belt nog om te vragen of ik de kooi nog had..dus ik denk dat er idd een debiel diertje in huis komt
ik gok op een ratje, daar zeur ik altijd omquote:Op woensdag 23 september 2009 17:30 schreef pinquit het volgende:
maar wel tofmisschien is t een wombat
of hoe groot is die kooit?
![]()
waarschijnijk wel..ik liep altijd met ratjes in mn nekquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?
![]()
vroegah toen ik nog een klein mousje was ben ik eens een winkel uit gezet omdat er een ratje in mn capouchon lag te slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?
![]()
Wat voor zijspan? Kan dat aan alle wagens?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Als je denkt dat je veel opmerkingen krijgt met een draagdoek moet je eens de stad in gaan met zo'n zijspan aan de kinderwagen.
![]()
Een heuse bezienswaardigheid lijkt het wel!
Ik zal van de week wel even een foto maken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
vroegah toen ik nog een klein mousje was ben ik eens een winkel uit gezet omdat er een ratje in mn capouchon lag te slapen
dan schreeuw ik alles bij elkaarquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
ahw Doris is een leuke naam![]()
Ik heb weinig met knaagdieren eigk. Maar als iemand het beestje bij zich heeft zal het me roesten. Zolang ze het me maar niet ineens in mn handen duwen![]()
Wat ik wel naar vond was iemand die het nodig vond met zn vogelspin op zn schouder boodschappen te gaan doen. Brrrr
BE![]()
ik heb er nog nooit van gehoord! Ben benieuwd naar je foto.
gadver.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig ik kijk nu de wereld draait door
item.. random priesters die kindjes aanwijzen.. beweren dat ze heksen oid zijn. Kindjes worden dan verstoten of vermoord.
en dan laten ze scenes en foto's zien van dat soort 5 jarige kindjes
Het kan niet met alle wagens.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat voor zijspan? Kan dat aan alle wagens?
* freecell ziet mogelijkheden!
Met een draagdoek trek je veel meer aandacht met een kleintje dan met een grote trouwens
Hahaha! My kind of peepzquote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik: mijn eigen naam maar meestal dikke, vrouw, kutwijf, doos en sinds ik zwanger ben: zwangerosaurus of crackhoerdat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
Hij: zijn naam afgekort of varken, dikzak, dikkertjedap, sukkel en als ik iets gedaan moet hebben dan heet hij liefie of schatje
edit: en soms zegtie: hallo vriendjes maar dan heeft ie het tegen mijn borsten![]()
Nou, dochterlief doet nu de opleiding Zorg en Welzijn, want ze wil iets met kinderen gaan doen laterquote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef Saffier het volgende:
Nog nooit van gehoord Vicky.
Wat maakte jouw dag enerverend Fannie?
Doris voor een ratje
Idd, ik stond ook met mn oren te klapperen .....quote:
Ha ja!! die kregen wij ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
Zo ik zit in de trein op weg naar huis, weekendmorgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
Bij mij is het meer dan een keer gevraagd. En zit er ook twee jaar tussen. Mensen kijken gewoon niet echt. Denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
Lois![]()
een tweeling
ik mag hopen dat diegene die het vroeg op het moment van de vraag besefte dat het behoorlijk stom klonk?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Lois het volgende:
Het is me niet 1 keer gevraagd hoor Huup maar echt wel tig keer...
Alleen als je een gediplomeerde verzorgende/verpleegkundige bent óf een andersoortige opleiding met een aanvullende cursus hebt gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Fannie over dat medicijnengebruik, je mag als ongediplomeerde helemaal geen medicijnen uitdelen.!!
Ik zou zeker ook als ouder een klacht indienen.
Zulke instellingen, die op zulke manier stagieres misbruiken wil een school denk ik ook niet mee geasocieerd worden
hahahaha, ja ik ook. De eerste keer was ik te verbouwereerd trouwens toen zei ik niksquote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
O en op een gegeven moment zei ik dus ook glashard ja
Je zit gewoon al voor Anna Paulownaquote:Op woensdag 23 september 2009 22:06 schreef Lois het volgende:
Ik zit in het donker in de trein, rij tussen donkere weilanden door en niemand die even omroept welk station we zitten..
Ik ga denk ik maar bij de deur staan om mijn station niet weer te missen zoals de laatste keer... Goed dat ik niets gedronken heb en dat de koffie zo sterk was die ik net op heb
zie mezelf alweer dwalen door bumblefucknowhere...
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik kreeg die vraag ook met de duowagen ja!![]()
Zei ik vals: ze zijn wel allebei van 2 september.![]()
![]()
PM-girl en Bix, wat leuk dat jullie dat ook doen/deden soms.En PM-girl: óók leuk dat jullie wentelteefjes hadden gisteren.
heb jij een logeerbed? O ja cas gebruikt zijn bedje niet toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Je zit gewoon al voor Anna Paulowna
Oh en anders kan je er ook nog wel tussen hoor, lekkel wallum!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef Lois het volgende:
[..]
heb jij een logeerbed? O ja cas gebruikt zijn bedje niet toch?
Ow zo irritant is dat hé?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer bíjna een oudere man in zijn wang geknepen.hij deed dat ook bij mijn kind, en die keer er zo ongelukkig van.
en eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik het niet gedaan heb. Ouwe grijze kinderknijper
ik werk op een behoorlijk zware pg afdeling. bij ons mogen stagieres alleen bij huiskamerdiensten assisteren.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nou, dochterlief doet nu de opleiding Zorg en Welzijn, want ze wil iets met kinderen gaan doen later. Na een maandje school vanaf de zomervakantie waarin ze amper les heeft gehad
is ze vanaf afgelopen maandag aan dr stage begonnen, in een verzorgingshuis bij de afdeling zwaar dementen.
En dat gaat niet goed.
Ten eerste ligt haar hart daar niet, die ligt bij kinderen, het is ontzettend zwaar werk, ze is vanaf maandag in het diepe gegooid met de mensen daar wassen (ook de private parts), voeren, luiers verschonen, kots opruimen, bij een mevrouw op de kamer zijn om haar te helpen aan te kleden en dan te horen "ik wil dood, help je me?"
....etc etc....
En dan vanmorgen ook nog 13 bejaarden koffie schenken en dat uitgespuwd over je heen krijgen, terwijl ze dr alleen voor stond want de andere "collega's" hadden pauze... dit was verdorie net de derde dag dat ze er was![]()
Dus ze belde vanmorgen zwaar overstuur en huilend mij op..."mam, ik kan dit niet".
Affijn, ik heb dr rustig proberen te praten, gezegd dat ze met de begeleiding moest praten daar, heeft ze gedaan en daarna kwam ze naar huis. En we hebben dus uitvoerig daarover gesproken vandaag.
Verder heeft ze vanmiddag zelf heel goed zelf gesprekken geregeld met school, en morgen word er verder over gepraat op school, want deze stage is gewoon te zwaar voor haar.
Het was dus vrij enerverend vandaag, en ondanks dat mn hart brak om haar struggelingen en angsten en verdriet, was ik ook zo trots op haar dat ze ermee naar buiten kwam, en goed duidelijk kon maken wat haar dwars zat.....
Sorry, ego post en misschien niet voor een sc bankje, maar ik weet verder ook niet waar ik dit kwijt kan...
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:29 schreef Lois het volgende:
Bus reed bijna zonder mij wegheel klantvriendelijk
bijna thuis gelukkig!
Ze zijn vergevenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef kissaa het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een stuk of 20 gogo's (C1000) ? Ze zitten nog in hun verpakking.
Wie het eerst komt, het eerst maalt (pm)
ik heb Doris expres een nacht laten bijkomen in de kooi zonder er aan te ziten.. straks als elin slaapt dan mag ze bij me komen kroelewoelenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:51 schreef moussy het volgende:
een feestweekend voor KDhoest nou met je ratje, of moet ik teruglezen en heb je wat anders gekregen?
ja maar vtel! Is ze nog jong? wat voor één is het? Is ze lief? Ik zou ook wel weer iets rattigs willen, maar 1 van de katten doet er alles voor om het als maaltje binnen te krijgen, dus het is geen optie.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb Doris expres een nacht laten bijkomen in de kooi zonder er aan te ziten.. straks als elin slaapt dan mag ze bij me komen kroelewoelen
11 weekjes en een soort van huskyquote:Op donderdag 24 september 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar vtel! Is ze nog jong? wat voor één is het? Is ze lief? Ik zou ook wel weer iets rattigs willen, maar 1 van de katten doet er alles voor om het als maaltje binnen te krijgen, dus het is geen optie.
Ga je toch lekker webshoppe!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:26 schreef snoopy het volgende:
oeh ik weet het al! Tussen 10 en 1 worden mijn krukken opgehaald dus dan moet ik iig thuisblijven
oe ja mandjes volgooien en niet afrekenen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ga je toch lekker webshoppe!
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:30 schreef Lois het volgende:
[..]
oe ja mandjes volgooien en niet afrekenen!
Of met een goed boek op de bank kruipen,
of in de hangmat
ja gelukkig wel! Eva heeft studiedag dus we keutelen lekker saampjes. Straks weer bram en Iris halen en voederen en weer wegbrengen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een lekker dagje vrij na alle OV-leed?
wie doet dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Een digitaal album knutselen en dan niet opslaan! Jaaa!Ik zou het kunnen doen... argh
neem je die maandag even mee? Ervanuitgaande dat je komt werken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef Belana het volgende:
ow en lois, ik kwam ook die oude parijs foto's tegen van ons
ja showen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef Belana het volgende:
ow en lois, ik kwam ook die oude parijs foto's tegen van ons
jawel maar dat drinkt wel beter wegquote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef snoopy het volgende:
Maar bij koffie verkeerd krijg je toch net zoveel koffie maar dan met heul veul melk?
ik was borrelen en eten en zat zielsalleen in trein en bus dus heb ik uitgebreid op mijn iphoontje gefoktquote:Op donderdag 24 september 2009 09:44 schreef Belana het volgende:
ik heb vanalles gemist natuurlijk, had je een etentje lois? en wat was er met het OV?
ah ok! Iphone is leuk he! volgend jaar wil ik er ook 1quote:Op donderdag 24 september 2009 09:46 schreef Lois het volgende:
[..]
ik was borrelen en eten en zat zielsalleen in trein en bus dus heb ik uitgebreid op mijn iphoontje gefokt
tis maar 1 bladzij terug hoor Belaan, dus niet dat je het echt "gemist" hebt
eva staat nu uitgebreid de tv te knuffelen, Blues Clues op tv
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:19 schreef moussy het volgende:![]()
![]()
![]()
kijk dit dan:
http://link.marktplaats.nl/279303119
Wilt u aub niet bieden of mailen op zondag?? bij voorbaat dank
ja, hier iig welquote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Belana, is alles goed gegaan? Sorry, ik kon het niet meer terugvinden?!
Even een vraagje hoe anderen dat doen, ik ga nu dus weer werken en ik wil Dean op een bepaald clubje doen. Nu is dat op donderdag om half 5 maar dan werk ik dus nog...kan je dat regelen met naschoolse opvang ofzo?! (stomme vraag wrs).
Eh nee, maar de naschoolse opvang zit hier bij het KDV inquote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef bixister het volgende:
vivi, dat moet je bij de naschoolse opvang van Dean vragen; bij sommige kan 't wel, bij andere niet. heb je 'm daar trouwens al voor aangemeld? (hier zijn nl erg lange wachtlijsten voor naschoolse opvang).
Oh echt? Dus dan brengen ze alle kinderen naar verschillende clubjes en zulks?quote:
Ja hoor, en dan blijven ze meestal ook nog.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh echt? Dus dan brengen ze alle kinderen naar verschillende clubjes en zulks?
Fijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Belana het volgende:
bij ons niet hoor vivi
overigens is alles "goed" gegaan
Oh wat goed, dat moet ik even uitzoeken danquote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, en dan blijven ze meestal ook nog.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh wat goed, dat moet ik even uitzoeken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Belana het volgende:
wij noemen het altijd onzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
heel bancairquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
ik heb al mijn oude foto's terug gevonden dus ik moet ff hoor
[ afbeelding ]
Als ik dit Cas laat zien kan ik meteen naar de kapper racen met hemquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een maagonderzoek met de camera en er worden ook biopten genomen om te kijken naar maagzweer, maagontsteking, voedselallergiequote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Lois het volgende:
Waar gaan ze naar zoeken TF? Wat willen ze uitsluiten?
Heb ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef bixister het volgende:
oei, veel! dat je nog fok!tijd over hebt zeg..!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |