quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik denk jij maakt er meteen het beugelloze bankje van
Als het goed is komen ze eerdaags m`n kapotte monitor halen en een nieuwe brengenService
nou dat zekerquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een hondeweer Bar
Mooi!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Nijna het volgende:
De blaadjes hier aan de boom in de tuin worden heel mooi oranje roodik hou wel van de herfst.
Das weer gezelligquote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef E.T. het volgende:
ah, hij loopt net binnen.. dat verklaart zijn offline
ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Dat klinkt inderdaad gezellig.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raarquote:
net zoals een telefoontje plegen of je voorstellen met de naam van mijn man... ook ozo raarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raar(,meer dan twee en een half jaar later)
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ik krijg geheel tegenstrijdig Hans Klokquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...iemand zegt 'haar kort' en er komen meteen allemaal Volvo ads onderin
Ik een "popje"quote:
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
"Moppie" echter .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P. mij ook, ook als hij over mij praat tegen bijv. collega's.. en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ahá, het gaat dus gewoon niet wennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaar
moppiequote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
[..]
Ik een "popje"![]()
![]()
"Meiske" vind ik ook heel lief klinken.![]()
"Moppie" echter .....
nee hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik noem F. eig. altijd gewoon F.
En ben ook gewoon J.
Ja ok, liefje of schat komt ook nog wel eens langs, is dat nou echt heel saai?![]()
echte liefdequote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik: mijn eigen naam maar meestal dikke, vrouw, kutwijf, doos en sinds ik zwanger ben: zwangerosaurus of crackhoerdat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
Hij: zijn naam afgekort of varken, dikzak, dikkertjedap, sukkel en als ik iets gedaan moet hebben dan heet hij liefie of schatje
edit: en soms zegtie: hallo vriendjes maar dan heeft ie het tegen mijn borsten![]()
Ik bij hóge uitzonderingquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Estrys het volgende:
Ik noem mijn man wel eens bij zijn nickname van internet, hoe erg is dat dan
Ow en dan wel janken op de bruiloft!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet andere mensen soms eens zien kijken
Fijn he?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben regelmatig hey trut!P. noemt mijn moeder gewoon áltijd oud wijf
ik schaap ook!quote:
Gisterenavond zei ik in bed in een melige bui: waar is die kleine clown?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij soms ook wel kutje, en ik hem piemelmaar dat is meer als we samen de slappe lach hebben
In`t dagelijks leven noem ik hem eigenlijk het vaakst Jopie
Misschien komt hij je dan wel ophalen in zijn Golfje met van die bonkende muziekquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Sugar het volgende:
Hehe, wij noemen elkaar ook gewoon lief, liefje en schat. Maar toch ook vooral wel S en M. Ook heul saai dus.
Oh, ik heb samen met mijn zoon zoiets leuks gedaan. M had na school meteen een feestje, dus we hadden lekker de tijd samen, S en ik. En toen zijn we heel echt samen gaan lunchen. Hij een pannenkoek vol snoepen ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?
Ik moet er ook nog aan wennenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG elin loopt langs de tafelde hele tafel rond, omgomgomg
geen vis iig!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Pinq, mn vriend belt nog om te vragen of ik de kooi nog had..dus ik denk dat er idd een debiel diertje in huis komt
ik gok op een ratje, daar zeur ik altijd omquote:Op woensdag 23 september 2009 17:30 schreef pinquit het volgende:
maar wel tofmisschien is t een wombat
of hoe groot is die kooit?
![]()
waarschijnijk wel..ik liep altijd met ratjes in mn nekquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |