Service
 Service  

quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik denk jij maakt er meteen het beugelloze bankje van
Als het goed is komen ze eerdaags m`n kapotte monitor halen en een nieuwe brengenService
 voor graties?
 voor graties?

long overdue that was!
 long overdue that was!

nou dat zekerquote:

quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een hondeweer Bar

ik hou wel van de herfst.
 ik hou wel van de herfst.

Mooi!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Nijna het volgende:
De blaadjes hier aan de boom in de tuin worden heel mooi oranje roodik hou wel van de herfst.

Das weer gezelligquote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef E.T. het volgende:
ah, hij loopt net binnen.. dat verklaart zijn offline

Kind weer gehald van de plusklas, kinderen van de deur sturen omdat ik bij mijn eigen kind postzegels wil kopen
  Kind weer gehald van de plusklas, kinderen van de deur sturen omdat ik bij mijn eigen kind postzegels wil kopen   en nu ff boenen want ik krijg bezoek!
  en nu ff boenen want ik krijg bezoek!   

ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig

Dat klinkt inderdaad gezellig.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig

Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raarquote:
 (,meer dan twee en een half jaar later)
 (,meer dan twee en een half jaar later)

net zoals een telefoontje plegen of je voorstellen met de naam van mijn man... ook ozo raarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raar(,meer dan twee en een half jaar later)

Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief

ik krijg geheel tegenstrijdig Hans Klokquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...iemand zegt 'haar kort' en er komen meteen allemaal Volvo ads onderin

Ik een "popje"quote:

zal ik wat gaan halen? twijfel twijfel
  zal ik wat gaan halen? twijfel twijfel

Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
"Moppie" echter .....

Hij heeft het na de bevalling trouwens echt een maand niet gezegd
 Hij heeft het na de bevalling trouwens echt een maand niet gezegd  Hij vond het even niet zo goed bij me passen. Maar nu wel weer gelukkig
 Hij vond het even niet zo goed bij me passen. Maar nu wel weer gelukkig 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

P. mij ook, ook als hij over mij praat tegen bijv. collega's.. en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief

ahá, het gaat dus gewoon niet wennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaar

moppiequote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
[..]
Ik een "popje"

"Meiske" vind ik ook heel lief klinken.
"Moppie" echter .....

of vooruit, me wijffie
 of vooruit, me wijffie  

nee hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik noem F. eig. altijd gewoon F.
En ben ook gewoon J.
Ja ok, liefje of schat komt ook nog wel eens langs, is dat nou echt heel saai?

Doe me es een pilsje
 Doe me es een pilsje  '
 ' 

maar dat is meer als we samen de slappe lach hebben
 maar dat is meer als we samen de slappe lach hebben 

maar meestal 'schat'. M noem ik bijna nooit voluit
 maar meestal 'schat'. M noem ik bijna nooit voluit   

dat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
  dat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan

echte liefdequote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik: mijn eigen naam maar meestal dikke, vrouw, kutwijf, doos en sinds ik zwanger ben: zwangerosaurus of crackhoerdat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
Hij: zijn naam afgekort of varken, dikzak, dikkertjedap, sukkel en als ik iets gedaan moet hebben dan heet hij liefie of schatje
edit: en soms zegtie: hallo vriendjes maar dan heeft ie het tegen mijn borsten

Ik bij hóge uitzonderingquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Estrys het volgende:
Ik noem mijn man wel eens bij zijn nickname van internet, hoe erg is dat dan

Ow en dan wel janken op de bruiloft!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]

Je moet andere mensen soms eens zien kijken

P. noemt mijn moeder gewoon áltijd oud wijf
 P. noemt mijn moeder gewoon áltijd oud wijf

Fijn he?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben regelmatig hey trut!P. noemt mijn moeder gewoon áltijd oud wijf

ik schaap ook!quote:

Gisterenavond zei ik in bed in een melige bui: waar is die kleine clown?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij soms ook wel kutje, en ik hem piemelmaar dat is meer als we samen de slappe lach hebben
In`t dagelijks leven noem ik hem eigenlijk het vaakst Jopie

en ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?
 en ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?  

ze geloofden me eerst niet, maar daarna was het wel grappig) make-upjes en een bolero
 ze geloofden me eerst niet, maar daarna was het wel grappig) make-upjes en een bolero 

Misschien komt hij je dan wel ophalen in zijn Golfje met van die bonkende muziekquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Sugar het volgende:
Hehe, wij noemen elkaar ook gewoon lief, liefje en schat. Maar toch ook vooral wel S en M. Ook heul saai dus.
Oh, ik heb samen met mijn zoon zoiets leuks gedaan. M had na school meteen een feestje, dus we hadden lekker de tijd samen, S en ik. En toen zijn we heel echt samen gaan lunchen. Hij een pannenkoek vol snoepen ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?

Die white musk is erg lekker vind ik
 Die white musk is erg lekker vind ik 

ze kan em aan trouwens!
 ze kan em aan trouwens!  

Rewimo

Rewimo

Ik moet er ook nog aan wennenquote:

misschien is t een wombat
 misschien is t een wombat  of hoe groot is die kooit?
 of hoe groot is die kooit?  

Rewimo

Rewimo

Ik gok op dubbele fysioafspraken na vrijdag
 Ik gok op dubbele fysioafspraken na vrijdag  

quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG elin loopt langs de tafelde hele tafel rond, omgomgomg
 wat goed!
 wat goed!  

geen vis iig!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Pinq, mn vriend belt nog om te vragen of ik de kooi nog had..dus ik denk dat er idd een debiel diertje in huis komt

ik gok op een ratje, daar zeur ik altijd omquote:Op woensdag 23 september 2009 17:30 schreef pinquit het volgende:
maar wel tofmisschien is t een wombat
of hoe groot is die kooit?

Als je denkt dat je veel opmerkingen krijgt met een draagdoek moet je eens de stad in gaan met zo'n zijspan aan de kinderwagen.
 Als je denkt dat je veel opmerkingen krijgt met een draagdoek moet je eens de stad in gaan met zo'n zijspan aan de kinderwagen.  
  Een heuse bezienswaardigheid lijkt het wel!

waarschijnijk wel..ik liep altijd met ratjes in mn nekquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?

vroegah toen ik nog een klein mousje was ben ik eens een winkel uit gezet omdat er een ratje in mn capouchon lag te slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?

Wat voor zijspan? Kan dat aan alle wagens?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zal van de week wel even een foto maken.

quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
vroegah toen ik nog een klein mousje was ben ik eens een winkel uit gezet omdat er een ratje in mn capouchon lag te slapen
 Waarom? Wat voor winkel was het?
 Waarom? Wat voor winkel was het? 

dan schreeuw ik alles bij elkaarquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
ahw Doris is een leuke naam
Ik heb weinig met knaagdieren eigk. Maar als iemand het beestje bij zich heeft zal het me roesten. Zolang ze het me maar niet ineens in mn handen duwen
Wat ik wel naar vond was iemand die het nodig vond met zn vogelspin op zn schouder boodschappen te gaan doen. Brrrr
BE
ik heb er nog nooit van gehoord! Ben benieuwd naar je foto.
 . hoe verzin je het met je vogelspin boodschappen doen.
 . hoe verzin je het met je vogelspin boodschappen doen.   

(nee Freecell, het went zelfs na 20 jaar niet
  (nee Freecell, het went zelfs na 20 jaar niet   ) heet Roel en die noem ik wel eens Troeliewoellie, als ik bv achter de pc zit en hij staat in de keuken en ik wil dan een glas drinken ofzo
 ) heet Roel en die noem ik wel eens Troeliewoellie, als ik bv achter de pc zit en hij staat in de keuken en ik wil dan een glas drinken ofzo   ...
 ... , en ratjes zijn grappig
 , en ratjes zijn grappig   

gadver.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig ik kijk nu de wereld draait door
item.. random priesters die kindjes aanwijzen.. beweren dat ze heksen oid zijn. Kindjes worden dan verstoten of vermoord.
en dan laten ze scenes en foto's zien van dat soort 5 jarige kindjes

Het kan niet met alle wagens.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat voor zijspan? Kan dat aan alle wagens?
* freecell ziet mogelijkheden!
Met een draagdoek trek je veel meer aandacht met een kleintje dan met een grote trouwens

Hahaha! My kind of peepzquote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Ik: mijn eigen naam maar meestal dikke, vrouw, kutwijf, doos en sinds ik zwanger ben: zwangerosaurus of crackhoerdat laatste volgde uit een verspreking toen ik in de beginperiode me te barsten at aan de crackers om misselijkheid tegen te gaan
Hij: zijn naam afgekort of varken, dikzak, dikkertjedap, sukkel en als ik iets gedaan moet hebben dan heet hij liefie of schatje
edit: en soms zegtie: hallo vriendjes maar dan heeft ie het tegen mijn borsten
 .
. .
 . 

Nou, dochterlief doet nu de opleiding Zorg en Welzijn, want ze wil iets met kinderen gaan doen laterquote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef Saffier het volgende:
Nog nooit van gehoord Vicky.
Wat maakte jouw dag enerverend Fannie?
Doris voor een ratje
 . Na een maandje school vanaf de zomervakantie waarin ze amper les heeft gehad
 . Na een maandje school vanaf de zomervakantie waarin ze amper les heeft gehad   is ze vanaf afgelopen maandag aan dr stage begonnen, in een verzorgingshuis bij de afdeling zwaar dementen.
  is ze vanaf afgelopen maandag aan dr stage begonnen, in een verzorgingshuis bij de afdeling zwaar dementen.  ), voeren, luiers verschonen, kots opruimen, bij een mevrouw op de kamer zijn om haar te helpen aan te kleden en dan te horen "ik wil dood, help je me?"
 ), voeren, luiers verschonen, kots opruimen, bij een mevrouw op de kamer zijn om haar te helpen aan te kleden en dan te horen "ik wil dood, help je me?"   ....etc etc....
 ....etc etc.... 
  .
 . , en morgen word er verder over gepraat op school, want deze stage is gewoon te zwaar voor haar.
 , en morgen word er verder over gepraat op school, want deze stage is gewoon te zwaar voor haar. 

maar wel balen als je denkt dat 't pas 's avonds ingaat, E.T., en alles blijkt uitverkocht.
 maar wel balen als je denkt dat 't pas 's avonds ingaat, E.T., en alles blijkt uitverkocht.  

dat is wel heel erg ja. Te zwaar idd
 dat is wel heel erg ja. Te zwaar idd  

dat ziet er idd uit als een uitvinding zeg!
 dat ziet er idd uit als een uitvinding zeg!  

, niet zelf de dosering gedaan maar alleen geven. Maar dan nog, dat mag toch helemaal niet???
 , niet zelf de dosering gedaan maar alleen geven. Maar dan nog, dat mag toch helemaal niet???

Idd, ik stond ook met mn oren te klapperen .....quote:

morgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
 morgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie  

dat lijkt me idd niet de bedoeling.
 dat lijkt me idd niet de bedoeling.  

Lois, wat klink je heerlijk hyper!
 Lois, wat klink je heerlijk hyper! 

Ha ja!! die kregen wij ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
Zo ik zit in de trein op weg naar huis, weekendmorgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
 Briljant, écht
  Briljant, écht   

een tweeling
 een tweeling 

Bij mij is het meer dan een keer gevraagd. En zit er ook twee jaar tussen. Mensen kijken gewoon niet echt. Denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
Lois
een tweeling
ik mag hopen dat diegene die het vroeg op het moment van de vraag besefte dat het behoorlijk stom klonk?

quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
 Sommige mensen
  Sommige mensen   

quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Lois het volgende:
Het is me niet 1 keer gevraagd hoor Huup maar echt wel tig keer...
 omg wat idioot!
 omg wat idioot! 

Rewimo

Rewimo

En PM-girl: óók leuk dat jullie wentelteefjes hadden gisteren.
 En PM-girl: óók leuk dat jullie wentelteefjes hadden gisteren. 

Alleen als je een gediplomeerde verzorgende/verpleegkundige bent óf een andersoortige opleiding met een aanvullende cursus hebt gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Fannie over dat medicijnengebruik, je mag als ongediplomeerde helemaal geen medicijnen uitdelen.!!
Ik zou zeker ook als ouder een klacht indienen.
Zulke instellingen, die op zulke manier stagieres misbruiken wil een school denk ik ook niet mee geasocieerd worden

hahahaha, ja ik ook. De eerste keer was ik te verbouwereerd trouwens toen zei ik niksquote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
O en op een gegeven moment zei ik dus ook glashard ja

hij deed dat ook bij mijn kind, en die keer er zo ongelukkig van.
  hij deed dat ook bij mijn kind, en die keer er zo ongelukkig van.  en eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik het niet gedaan heb. Ouwe grijze kinderknijper
  en eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik het niet gedaan heb. Ouwe grijze kinderknijper   

)! die vraag heb ik nooit gekregen, ondanks duo-wagen.
 )! die vraag heb ik nooit gekregen, ondanks duo-wagen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |