abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73051933
Poezebeest, ze is 16 (16 Juli geworden).

En je hebt gelijk, de doelgroep (bejaarden) hoort ook bij de opleiding, dat weet ze ook, maar zoals zij en ik vanmiddag ook al zeiden, bij gewone bejaarden, koffie en thee schenken, leren bedden opmaken, een praatje, een spelletje doen, en vooral ook nog gewoon kunnen praten met iemand die nog bij de tijd is, dat zou al zoveel "makkelijker" zijn.
Dit is gewoon te hoog en te zwaar voor een eerste stage.
Voor zichzelf opkomen is nu inderdaad weer een stapje verder, dat heeft ze echt goed gedaan.

En inderdaad, ik heb ook grote bewondering voor mensen die dit werk doen, je moet er echt feeling voor hebben.
Mijn meidje heeft dat meer met kindertjes.
Maar ik ga er van uit dat er een goede oplossing komt.

Stout, ze doet nu MBO niveau 2, eerste jaar, eerste stage, en ze moest gisteren zelfs de bewoners hun medicijnen geven , niet zelf de dosering gedaan maar alleen geven. Maar dan nog, dat mag toch helemaal niet???
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 23 september 2009 @ 21:41:21 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051956
Fannie!
pi_73052032
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Fannie!
Idd, ik stond ook met mn oren te klapperen .....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73052293
Ik ben het helemaal met je eens dat een meisje van 16 onder begeleiding van een gediplomeerde in haar stage mag keuvelen met de dementen, licht huishoudelijk werk doen en eventueel wat helpen in de verzorging. Ze mag absoluut niet gezien worden als een volwaardig teamlid, het is een eerste stage, laat haar eerst eens kennismaken en rustig meekijken. Soms wordt er echt niet goed omgesprongen met stagiaires, vooral zo'n meisje van 16, daar moeten ze heel zuinig op zijn!
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:48:42 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73052305
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2

Zo ik zit in de trein op weg naar huis, weekend morgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73052340
Wow Fannie, de 2e jaarsstagiaires die bij ons komen moeten koffie en thee schenken, luisteren naar uitleg over het prachtige biljartspel, leren klaverjassen, de vaatwasser in- en uitruimen en uitleg geven over sms'en naar de kleinkinderen van bezoekers. Wat jij beschrijft kan echt niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73052346
dat lijkt me idd niet de bedoeling.

Klinkt alsof je dochter een beetje gebruikt is als extra kracht om het gewone personeel te ontzien in plaats van dat het gewone personeel eigenlijk extra bezig is door haar aanwezigheid. Als je snapt wat ik bedoel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 21:51:19 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73052433
Lois, wat klink je heerlijk hyper!
Die vraag heb ik trouwens nog niet gehad. Wat kunnen mensen toch dom doen!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:51:48 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73052464
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2

Zo ik zit in de trein op weg naar huis, weekend morgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
Ha ja!! die kregen wij ook! Briljant, écht
En lekker zo lang vrij, al is de gelegenheid wat minder.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:52:14 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73052487
Fannie mijn mond valt open
zou dat soms komen door de schrijnende tekorten aan personeel?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73052553
Lois een tweeling

ik mag hopen dat diegene die het vroeg op het moment van de vraag besefte dat het behoorlijk stom klonk?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:54:30 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73052606
Het is me niet 1 keer gevraagd hoor Huup maar echt wel tig keer...
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 21:55:42 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73052662
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
Lois een tweeling

ik mag hopen dat diegene die het vroeg op het moment van de vraag besefte dat het behoorlijk stom klonk?
Bij mij is het meer dan een keer gevraagd. En zit er ook twee jaar tussen. Mensen kijken gewoon niet echt. Denk ik.

En Fannie! Dat van die zorg. Medicijnen delen mag écht niet!!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:56:36 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73052696
O en op een gegeven moment zei ik dus ook glashard ja
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73052710
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
Sommige mensen
  woensdag 23 september 2009 @ 21:58:33 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73052789
Fannie over dat medicijnengebruik, je mag als ongediplomeerde helemaal geen medicijnen uitdelen.!!
Ik zou zeker ook als ouder een klacht indienen.

Zulke instellingen, die op zulke manier stagieres misbruiken wil een school denk ik ook niet mee geasocieerd worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73052795
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Lois het volgende:
Het is me niet 1 keer gevraagd hoor Huup maar echt wel tig keer...
omg wat idioot!
en buuf ook nog.

sommige mensen idd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 september 2009 @ 22:00:21 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73052887
Een tweeling

Fannie, ze maken gewoon misbruik van haar. Goed dat ze zelf aan de bel trekt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:00:39 #144
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73052900
Hihi, ik kreeg die vraag ook met de duowagen ja!
Zei ik vals: ze zijn wel allebei van 2 september.

PM-girl en Bix, wat leuk dat jullie dat ook doen/deden soms. En PM-girl: óók leuk dat jullie wentelteefjes hadden gisteren.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73053140
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Fannie over dat medicijnengebruik, je mag als ongediplomeerde helemaal geen medicijnen uitdelen.!!
Ik zou zeker ook als ouder een klacht indienen.

Zulke instellingen, die op zulke manier stagieres misbruiken wil een school denk ik ook niet mee geasocieerd worden
Alleen als je een gediplomeerde verzorgende/verpleegkundige bent óf een andersoortige opleiding met een aanvullende cursus hebt gedaan.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:05:55 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73053176
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
O en op een gegeven moment zei ik dus ook glashard ja
hahahaha, ja ik ook. De eerste keer was ik te verbouwereerd trouwens toen zei ik niks

Zo heb ik ook een keer bíjna een oudere man in zijn wang geknepen. hij deed dat ook bij mijn kind, en die keer er zo ongelukkig van. en eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik het niet gedaan heb. Ouwe grijze kinderknijper
pi_73053199
haha ongelooflijk lois (en sugar! )! die vraag heb ik nooit gekregen, ondanks duo-wagen.

buuv, ja, had je moeten doen!
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 22:06:32 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73053201
Ik zit in het donker in de trein, rij tussen donkere weilanden door en niemand die even omroept welk station we zitten..
Ik ga denk ik maar bij de deur staan om mijn station niet weer te missen zoals de laatste keer... Goed dat ik niets gedronken heb en dat de koffie zo sterk was die ik net op heb
zie mezelf alweer dwalen door bumblefucknowhere...
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73053235
Hihi, de buurvrouw je zou ze ook, die vieze ouwe wangenknijpers...
pi_73053242
zo laat nog lois. kom je van je werk??
gelukkig heb je ons nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')