Idd, ik stond ook met mn oren te klapperen .....quote:
Ha ja!! die kregen wij ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
Zo ik zit in de trein op weg naar huis, weekendmorgen mijn gewone vrije dag, en eva is lekker vrij dus bij mij en vrijdag vrij voor de begrafenis. Dan ook nog zaterdag en zondag vrij, het lijkt wel een mini vakantie
Bij mij is het meer dan een keer gevraagd. En zit er ook twee jaar tussen. Mensen kijken gewoon niet echt. Denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
Lois![]()
een tweeling
ik mag hopen dat diegene die het vroeg op het moment van de vraag besefte dat het behoorlijk stom klonk?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Lois het volgende:
BE wat een geweldige uitvinding, maak je wel foto's??
Heb je de "is het een tweeling" vraag al gehad? Die kreeg ik altijd met de duowagen, Iris een maand oud en Eva net 2
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Lois het volgende:
Het is me niet 1 keer gevraagd hoor Huup maar echt wel tig keer...
Alleen als je een gediplomeerde verzorgende/verpleegkundige bent óf een andersoortige opleiding met een aanvullende cursus hebt gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Fannie over dat medicijnengebruik, je mag als ongediplomeerde helemaal geen medicijnen uitdelen.!!
Ik zou zeker ook als ouder een klacht indienen.
Zulke instellingen, die op zulke manier stagieres misbruiken wil een school denk ik ook niet mee geasocieerd worden
hahahaha, ja ik ook. De eerste keer was ik te verbouwereerd trouwens toen zei ik niksquote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Lois het volgende:
O en op een gegeven moment zei ik dus ook glashard ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |