quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik denk jij maakt er meteen het beugelloze bankje van
Als het goed is komen ze eerdaags m`n kapotte monitor halen en een nieuwe brengenService
nou dat zekerquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een hondeweer Bar
Mooi!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef Nijna het volgende:
De blaadjes hier aan de boom in de tuin worden heel mooi oranje roodik hou wel van de herfst.
Das weer gezelligquote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef E.T. het volgende:
ah, hij loopt net binnen.. dat verklaart zijn offline
ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Dat klinkt inderdaad gezellig.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man (ik vind het nog steeds stom om hem zo te noemen maar goed) werkt hierachter dus die komt regelmatig binnenwandelen. Ik ga daar ook wel eens ff zomaar langs, bakkie doen. Gezellig
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raarquote:
net zoals een telefoontje plegen of je voorstellen met de naam van mijn man... ook ozo raarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet of het went, maar hier voelt het nog steeds wel eens raar(,meer dan twee en een half jaar later)
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ik krijg geheel tegenstrijdig Hans Klokquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh my...iemand zegt 'haar kort' en er komen meteen allemaal Volvo ads onderin
Ik een "popje"quote:
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
"Moppie" echter .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P. mij ook, ook als hij over mij praat tegen bijv. collega's.. en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaarquote:Op woensdag 23 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij noemt mij nog steeds z`n meissie en dat vind ik lief
ahá, het gaat dus gewoon niet wennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
en 'mijn man' bekt nog steeds niet, zelfs niet na 11 jaar
moppiequote:Op woensdag 23 september 2009 13:58 schreef phluphy het volgende:
Deurkloos, gefeliciteerd!
[..]
Ik een "popje"![]()
![]()
"Meiske" vind ik ook heel lief klinken.![]()
"Moppie" echter .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |