Misschien komt hij je dan wel ophalen in zijn Golfje met van die bonkende muziekquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Sugar het volgende:
Hehe, wij noemen elkaar ook gewoon lief, liefje en schat. Maar toch ook vooral wel S en M. Ook heul saai dus.
Oh, ik heb samen met mijn zoon zoiets leuks gedaan. M had na school meteen een feestje, dus we hadden lekker de tijd samen, S en ik. En toen zijn we heel echt samen gaan lunchen. Hij een pannenkoek vol snoepen ik een lekker broodje. Maar het ging vooral om het échte: een lunchdate met mijn zoon. Oh, hoe zal dat zijn over 15 jaar?
Ik moet er ook nog aan wennenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG elin loopt langs de tafelde hele tafel rond, omgomgomg
geen vis iig!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou Pinq, mn vriend belt nog om te vragen of ik de kooi nog had..dus ik denk dat er idd een debiel diertje in huis komt
ik gok op een ratje, daar zeur ik altijd omquote:Op woensdag 23 september 2009 17:30 schreef pinquit het volgende:
maar wel tofmisschien is t een wombat
of hoe groot is die kooit?
![]()
waarschijnijk wel..ik liep altijd met ratjes in mn nekquote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Morretje het volgende:Leuk! Ga je ook met je ratje en Elin boodschappen doen straks?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |