quote:Op donderdag 24 september 2009 10:19 schreef moussy het volgende:![]()
![]()
![]()
kijk dit dan:
http://link.marktplaats.nl/279303119
Wilt u aub niet bieden of mailen op zondag?? bij voorbaat dank
ja, hier iig welquote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Vivi het volgende:
Belana, is alles goed gegaan? Sorry, ik kon het niet meer terugvinden?!
Even een vraagje hoe anderen dat doen, ik ga nu dus weer werken en ik wil Dean op een bepaald clubje doen. Nu is dat op donderdag om half 5 maar dan werk ik dus nog...kan je dat regelen met naschoolse opvang ofzo?! (stomme vraag wrs).
Eh nee, maar de naschoolse opvang zit hier bij het KDV inquote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef bixister het volgende:
vivi, dat moet je bij de naschoolse opvang van Dean vragen; bij sommige kan 't wel, bij andere niet. heb je 'm daar trouwens al voor aangemeld? (hier zijn nl erg lange wachtlijsten voor naschoolse opvang).
Oh echt? Dus dan brengen ze alle kinderen naar verschillende clubjes en zulks?quote:
Ja hoor, en dan blijven ze meestal ook nog.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh echt? Dus dan brengen ze alle kinderen naar verschillende clubjes en zulks?
Fijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Belana het volgende:
bij ons niet hoor vivi
overigens is alles "goed" gegaan
Oh wat goed, dat moet ik even uitzoeken danquote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, en dan blijven ze meestal ook nog.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh wat goed, dat moet ik even uitzoeken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Belana het volgende:
wij noemen het altijd onzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
heel bancairquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
ik heb al mijn oude foto's terug gevonden dus ik moet ff hoor
[ afbeelding ]
Als ik dit Cas laat zien kan ik meteen naar de kapper racen met hemquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een maagonderzoek met de camera en er worden ook biopten genomen om te kijken naar maagzweer, maagontsteking, voedselallergiequote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Lois het volgende:
Waar gaan ze naar zoeken TF? Wat willen ze uitsluiten?
Heb ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef bixister het volgende:
oei, veel! dat je nog fok!tijd over hebt zeg..!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |