ik heb Doris expres een nacht laten bijkomen in de kooi zonder er aan te ziten.. straks als elin slaapt dan mag ze bij me komen kroelewoelenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:51 schreef moussy het volgende:
een feestweekend voor KDhoest nou met je ratje, of moet ik teruglezen en heb je wat anders gekregen?
ja maar vtel! Is ze nog jong? wat voor één is het? Is ze lief? Ik zou ook wel weer iets rattigs willen, maar 1 van de katten doet er alles voor om het als maaltje binnen te krijgen, dus het is geen optie.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb Doris expres een nacht laten bijkomen in de kooi zonder er aan te ziten.. straks als elin slaapt dan mag ze bij me komen kroelewoelen
11 weekjes en een soort van huskyquote:Op donderdag 24 september 2009 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar vtel! Is ze nog jong? wat voor één is het? Is ze lief? Ik zou ook wel weer iets rattigs willen, maar 1 van de katten doet er alles voor om het als maaltje binnen te krijgen, dus het is geen optie.
Ga je toch lekker webshoppe!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:26 schreef snoopy het volgende:
oeh ik weet het al! Tussen 10 en 1 worden mijn krukken opgehaald dus dan moet ik iig thuisblijven
oe ja mandjes volgooien en niet afrekenen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ga je toch lekker webshoppe!
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:30 schreef Lois het volgende:
[..]
oe ja mandjes volgooien en niet afrekenen!
Of met een goed boek op de bank kruipen,
of in de hangmat
ja gelukkig wel! Eva heeft studiedag dus we keutelen lekker saampjes. Straks weer bram en Iris halen en voederen en weer wegbrengen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een lekker dagje vrij na alle OV-leed?
wie doet dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Een digitaal album knutselen en dan niet opslaan! Jaaa!Ik zou het kunnen doen... argh
neem je die maandag even mee? Ervanuitgaande dat je komt werken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef Belana het volgende:
ow en lois, ik kwam ook die oude parijs foto's tegen van ons
ja showen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef Belana het volgende:
ow en lois, ik kwam ook die oude parijs foto's tegen van ons
jawel maar dat drinkt wel beter wegquote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef snoopy het volgende:
Maar bij koffie verkeerd krijg je toch net zoveel koffie maar dan met heul veul melk?
ik was borrelen en eten en zat zielsalleen in trein en bus dus heb ik uitgebreid op mijn iphoontje gefoktquote:Op donderdag 24 september 2009 09:44 schreef Belana het volgende:
ik heb vanalles gemist natuurlijk, had je een etentje lois? en wat was er met het OV?
ah ok! Iphone is leuk he! volgend jaar wil ik er ook 1quote:Op donderdag 24 september 2009 09:46 schreef Lois het volgende:
[..]
ik was borrelen en eten en zat zielsalleen in trein en bus dus heb ik uitgebreid op mijn iphoontje gefokt
tis maar 1 bladzij terug hoor Belaan, dus niet dat je het echt "gemist" hebt
eva staat nu uitgebreid de tv te knuffelen, Blues Clues op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |